Regeneracja Turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw sie 16, 2007 16:20

Cinek pisze:na starym T3 nigdy nie udało mi sie na luzie więcej napompować jak 0,2.
u mnie jak na luzie przygazuje to idzie ponizej 0 wskazowka....
Cinek pisze:nazbieraj conajwyżej na większą i wtedy przełóż
no wlasnie chce zalozyc T3



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw sie 16, 2007 17:37

tak bywa. filtr powietrza wymień może troszke pomoże


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw sie 16, 2007 23:10

Cinek pisze:tak bywa
czym to moze byc spowodowane??
Cinek pisze:filtr powietrza wymień może troszke pomoże
wymienialem niedawno....



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw sie 16, 2007 23:22

gniochu, może wastegate jest przyblokowany w pozycji lekko uchylonej? wtedy też nie osiągniesz "wysokiego" ciśnienia...



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw sie 16, 2007 23:25

euglen, tylko to moze byc powodem ze wskazowka idzie na minus?? a jek go odblokowac??



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt sie 17, 2007 11:54

tomcio pisze:ale ile idzie, mi troszkę idzie jak przygazuję ale to nie jest nawet 0.1 bar, jak nie ma zwężki na trójniku to wtedy wskazówka skacze mocniej, takie lekkie wahanie to tak ma być, u mnie nie ma różnicy czy zmienię filtr czy nie
u mnie idzie na ok0.2 to teraz jest glupi.... CZesc ludzi mowi ze tak byc nie powinno a tereaz Ty mi mowisz ze u Ciebie tez tak jest :|



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt sie 17, 2007 12:23

tomcio, a mozesz troche jsniej tak zebym zrozumial :P



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt sie 17, 2007 12:27

Jasniej, to może wałek turbo jest źle wyważony. Jeśli jest za ciężki to na chłopski rozum będzie taka reakcja.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt sie 17, 2007 12:29

aha a jeszcze powiedzcie mi taka rzecz bo dowiedzialem sie ze powodami moga byc zaciety wg i zle wyregulowany wg na ciegle....



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt sie 17, 2007 12:47

tomcio pisze:jest fabryczne turbo to juz jest wyważone tak jak ma być
wlasnie jest fabryczne....
tomcio pisze:co do WG to ja mam na imbusa,
a masz jakie turbo ja ma t2....



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt sie 17, 2007 12:51

gniochu pisze:a masz jakie turbo ja ma t2....
u ciebie jest ciegno


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości