Fotki 1.4 potrzebne, jak sprawdzic jaki mam silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
krain pisze:ja miałem pękniętą uszczelke pod głowicą i nie miałem kompresji to dopiero było
zimering wymień jak będziesz wymieniał rozrząd
zazwyczaj zimeringi padają jak silnik ma za dużo oleju
no wiesz sumie pewnie tak muszę wymienić pasek rozrządu bo nie wiem kiedy był wymieniany.niby na oko ładnie wygląda ale dla świętego spokoju..... ;]
Ostatnio zmieniony wt sie 14, 2007 00:07 przez Baracus86, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
tak samo wyglądałoby jakbyś miał wyciek z czujnika oleju (ten przy świecach) - ja już tak miałem, a nie mogłem zlokalizować wycieku, wreszcie koelga zforum mi podpowiedział, ze to leci spod czujnika oleju, więc go wymieniłem, potem umyłem silnik i już na uszczelce głowicy nie pojawia się olejBaracus86 pisze:dlaczego nie muszę odpuszczać?w sumie to teraz po ptakach bo mechanik oglądnął mi ten wyciek i powiedział ze to zimering na rozrządzie a olej ścieka z góry po głowicy na uszczelkę i dlatego wygląda jak by wychodziło spod głowicy :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 148 gości