Problem ze wskaźnikiem spalania średniego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Raphael-b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr lut 21, 2007 18:41
Lokalizacja: ZABRZE

Post autor: Raphael-b » czw sie 23, 2007 19:45

Wiesz ja też tylko improwizuje może u Ciebie jest inaczej. Z tego co rozszyfrowałem ten zawór który jest na zdjęciach jest potrzebny właśnie do diody.
Potrzebne do diody:
Przekaźnik który załancza diodę
Zaworek do podciśnienia (właśnie twój)
Czujnik drogi (najprawdopodobniej impulsator)
Do przekaźnika docierają informacje z obrotomierza.
Właśnie kiedy jedziemy z odpowiednią prędkością, obrotami i naciśniętym gazem zapala się dioda wtedy znów mamy większą prędkość te same obroty i troche mniejsze podciśnienie (za to większą prędkość) zapala się znów dioda i tak dalej.
Tak to mi wygląda ale moge sie mylić.
Sprawdze który to był pin w sobotę i dam Ci znać.
Mi też to wyglądało że mfa nie ma nic wspólnego z tym wskaźnikiem ale jednak jest połączenie podciśnień pod zaworem z mfa.



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » czw sie 23, 2007 23:09

to w takim razie czekam na te piny i zrobie tak jak Ty masz bo na dlubanine z przekaznikami itp to chyba jest to bezsensu ...no chyba ze podajde to tego GTi co wyciagelm z niego te liczniki itp i poszperam czy i jak to jest tam zrobione...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 93 gości