1Z a AFN

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 20, 2007 11:51

collo pisze:wtryski ASV to sa od AFN?
AFN i ASV to dwa różne silniki , więc i wtryski inne :P
AFN 180/190 bar
ASV 220/300 bar
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2007 11:52 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 20, 2007 12:26

damcio151 pisze:AFN i ASV to dwa różne silniki , więc i wtryski inne :P
AFN 180/190 bar
ASV 220/300 bar
róznice są znikome :) praktycznie różnią się tym że ASV ma klapę gaszącą przy EGR, jakieś detale

moc i moment taki sam, wtryski praktycznie takie same - tzn te same moce do osiągnięcia ~140KM, na idealnych można zbliżyć się do 145KM


ja mam na swoich AFN 142 i niedługo będe sprzedawał :P



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 20, 2007 12:29

cowboy pisze:moc i moment taki sam, wtryski praktycznie takie same - tzn te same moce do osiągnięcia ~140KM, na idealnych można zbliżyć się do 145KM
ale po włożeniu wtrysków od ASV do 1z jest większy przyrost mocy niż po wtryskach z AFN :) ...... podobno :P
cowboy pisze:ja mam na swoich AFN 142 i niedługo będe sprzedawał :P
jaka cena :?:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 20, 2007 12:36

damcio151 pisze:ale po włożeniu wtrysków od ASV do 1z jest większy przyrost mocy niż po wtryskach z AFN :) ...... podobno :P
no własnie podobno :) wszyscy sie podniecają tą złotą kropką :P

już się mit z tego zrobił :)

[ Dodano: Sro Cze 20, 2007 12:37 ]
jaka cena :?:
1/3 ceny którą podałeś na nowe ASV :P



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 20, 2007 12:42

cowboy pisze:no własnie podobno :) wszyscy sie podniecają tą złotą kropką :P

już się mit z tego zrobił :)
ktoś robił testy (wyczytałem na którymś forum ) , że włożył do 1z (audi b4) wtryski od AFN i na hamowni wyszło mu niecałe 100 KM , a po włożeniu ASV 109 czy 110 KM :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 20, 2007 12:46

damcio151 pisze:ktoś robił testy (wyczytałem na którymś forum ) , że włożył do 1z (audi b4) wtryski od AFN i na hamowni wyszło mu niecałe 100 KM , a po włożeniu ASV 109 czy 110 KM :)
domyślam się że test był na 2 nowych kompletach wtrysków ?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr cze 20, 2007 12:53

cowboy pisze:domyślam się że test był na 2 nowych kompletach wtrysków ?
jeżeli dobrze pamiętam to tak :)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 20, 2007 13:06

jeżeli dobrze pamiętam to tak :)
dla mnie to to samo, otworki 0.205 i praktycznie te same moce max są osiągalne

w 1Z średnica otworka 0.190



Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » śr cze 20, 2007 14:21

cowboy, ile przejechales na tych wtryskach? jestem zainteresowany. i wogle dlaczego je sprzedajesz skoro takie dobre?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 20, 2007 14:46

SaNoN pisze:dlaczego je sprzedajesz skoro takie dobre?
dlatego że chce docelowo 155-160KM



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr cze 20, 2007 15:15

SaNoN pisze:Adamm, z tego co widze ze swojego, nie osiagnales za wiele(bez obrazy)
tylko ze u mnie zmienione sa tyko wtryski i chip, bez zmiany turbiny i kompa wiec nie wiem czy tak malo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » śr cze 20, 2007 15:39

No to jestem zainteresowany :food: to jak to zalatwimy?



RobeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: śr gru 13, 2006 12:51
Lokalizacja: WAWA
Kontakt:

Post autor: RobeQ » śr cze 20, 2007 16:39

Co do roznic to przedewszystkim w 1Z trzeba zmienic kompa z 8bit na 16bit. Pozniej wymienic wtryski zrobic remap i osiagalne beda okolice 125kucy i okolice 280-290nm. przynajmniej ja tak mialem w swoim 1z z przebiegiem okolo 200kkm i swiszczaco dymiaca sprezarka :)

Jakis miesiac temu zamontowalem FIMCa z BMW 3.0d i kolektor dolotowy z PD130 a w tej chwili wklada mi sie spreżarka z PD130 i mysle ze w pt ew w poniedzialek bede znal wyniki tej operacji :bajer:


Ogolnie chcialbym uzyskac ze 140 kucy po tym wszystkim. Pozniej juz leci z gorki bo wsadza sie pompe 11 wieksze wtryski i mamy okolice 180 a z gt22 ponad 200kucy i ponad 400nm



Awatar użytkownika
SaNoN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: SaNoN » śr cze 20, 2007 17:01

Nie no az takiej przesady to ja nie chce:) chcial bym miec te 140-150 KM i bede bardzo szczesliwy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości