Jak obniżyć obroty przy których zaczyna pompowac turbina ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
podlacze sie do pytania silnik 1V chyba dobrze pamietam oznaczenie to ten najslabszy 1.6TD wogle nie czuc zeby turbina pompowala niby jak sciagne gume od dolotu ta co przychodzi do turbiny i jak przygazuje to czuc ze ciagnie zdrowo powietrze... ale jak sie jedzie to nie ma czuc turbiny co to moze byc??
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
w takim razie bardzo nam przykrosGARY pisze:zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre
jak w zwyklym bez turbo przylozysz reke to tez calkiem zdrowo ciagnie :psGARY pisze:niby jak sciagne gume od dolotu ta co przychodzi do turbiny i jak przygazuje to czuc ze ciagnie zdrowo powietrze...
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
W takim razie niema co się brać za tuning. Ta pompa jest nierozwojowa. Sam taka miałem i nie planowałem zmieniać, ale zdecydowałem się i warto było. Bez grzybka można tylko ustawić tak żeby normalnie ( fabrycznie ) siloniczek chodził. Nie poszalejesz. Nic nie da dodawanie intercoolerów i podkręcanie turbo. To trochę tak jakby diesla kręcić.sGARY pisze:adam16v, zmiana pompy raczej nie wchodzi w gre
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
a ja w swoim 1V podkrecilem dawke, cisnienie turbo i jest rożnica-auto jest mocniejsze, szybsze a pali ciut mniej. To da sie wyciagnac z 1V ale bez szaleństw-ta pompa go ogranicza i tyle.ja zamierzam wymienic jak podejdzie wymiana paska rozrzadu to wtedy razem z pompą, no chyba ze wczesniej padnie sama...
Golfy się nie psują, golfy się zużywają...mam nadzieję, że passaty też się nie psują...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości