ile oleju silnikowego powinien brać silnik (200 tyś. km)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
U mnie zaraz po sprowadzeniu przebieg ok. 200tys.km nie wiedziałem co był za olej
wlany wiec w Polsce wlałem Mobil S 10W40 do nastepnej wymiany czyli 10tys. km
wzioł 0.4 litra
nastepna wymiana juz tylko 0.1 litra na 10tys.km
silnik sie ustabilizował
wlany wiec w Polsce wlałem Mobil S 10W40 do nastepnej wymiany czyli 10tys. km
wzioł 0.4 litra
nastepna wymiana juz tylko 0.1 litra na 10tys.km
silnik sie ustabilizował
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111750/]Golf 3 ver.Bon Jovi[/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/172/dde645e171242e75.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/172/dde645e171242e75.jpg[/img][/url]
Kolarz, poczytaj sobie ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106963
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
tak, wyrobiony olej jest rzadszy, wiecej moze go uciekac przez nieszczelnosc uszczelniaczy, pierscieni czy tez uszczelki pod glowica, sa to male roznice i "najprawdopodobniej" jesli silnik spala olej to bedzie go dalej spalal no ale moze sie tak zdarzyc ze jak spalal go malo to przestanie go spalac
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Bartosz_J, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=106963 tam RobertP, pisze o kosztach
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Zmieniłem olej na mobil 10w40 przejechałem 1300km i nie wziął nic!!!Ale to chyba za mało kilometrów aby dokładnie powiedzieć czy będzie brał czy nie. Dawniej po przejechaniu 1300 km brał ok. 200 ml a teraz nic może się w końcu unormował. A ten mechanik mnie denerwuje podchodzi do tego auta jakby się miało rozsypać. Więc pojechałem do innego (perfekt service) powiedział że auto ma chodzić i nic nie trzeba w nim grzebać.
- dziambol
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: sob lip 22, 2006 19:38
- Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka
- Kontakt:
Witam.
Też miałem problem z Jetką. Z tym że trochę brała olej, ale zawory się strasznie tłukły... Mój mechanik wymienił mi szklanki, a dodatkowo po rozmowie jeszcze uszczelniacze zaworów. Teraz jest idealnie.. Od zmiany do zmiany bez dolewek, jest idealnie.. Sielnik może ie zakatowany bo 200 000 dopiero, ale za to z gazoliną..
Pozdrawiam all VWmaniaków!
Też miałem problem z Jetką. Z tym że trochę brała olej, ale zawory się strasznie tłukły... Mój mechanik wymienił mi szklanki, a dodatkowo po rozmowie jeszcze uszczelniacze zaworów. Teraz jest idealnie.. Od zmiany do zmiany bez dolewek, jest idealnie.. Sielnik może ie zakatowany bo 200 000 dopiero, ale za to z gazoliną..
Pozdrawiam all VWmaniaków!
Podnoszę z popiołów MK2 1989 1.6TD LA7V
viewtopic.php?f=87&t=537864&p=6600590#p6600590
viewtopic.php?f=87&t=537864&p=6600590#p6600590
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
też tak myślę.Czyngis pisze:nic nie trzeba w nim grzebać.
I małe własne doświadczenie przytoczę.
Żonka ma GTI 2,0, przebieg koło 220tys. Bral olej. Litr na 2000. Dymił na niebiesko ale tylko okresowo, po gwałtowniejszym dodaniu gazu prze chwilkę i potem przestawał. Poza tym cichutko, żadnych stuków panewek ani nawet szklanek. I to jest typowy przykład na zużycie uszczelniaczy zaworów. Wymieniłem je. Teraz nie bierze prawie nic między wymianami co 10 tys. Koszt uszczelniaczy niewleki, roboty trochę jest, ale nie trzeba nawet głowicy ściągać. I taką operację bez wydawania dodatkowej kasy na różne próby ci polecam na początek.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
szklanki INA 22 zeta, uszczelniacze chyba 3 zeta to i to x 8. Uszczelka pod pokrywę klawiatury dobrej firmy 36 zeta, simering nowy na wałek 12 zeta. Tyle części reszta to robocizna a to juz zależy od warsztatu. 2-3 godzinki pracy.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 250 gości