1z stracił na mocy (moment włączania turba) pomocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » sob maja 26, 2007 16:33

u mnie jest podobna sytuacja, na Vagu wyskoczył uszkodzony sterownik. wszystkie zabiegi które można było zrobić to zrobiłem, pozostała tylko diagnoza dynamiczna


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 26, 2007 17:10

lolas79 pisze:ale to już wyskakiwało nawet na seryjnym chipie u poprzedniego właściciela samochodu,a autko śmigało aż miło...
Ale nie powinno nic wyskakiwac, mozliwe ze sterownik mial problemy z N75 wczesniej i zglaszal problem, ale jakos jeszcze nim sterowal, a teraz padlo calkiem. Ale elektronika jest dosc niezawodna, rzadko ulega uszkodzeniu (rzadko nie znaczy nigdy:), bardziej prawdopodobny bedzie problem styku - przy zaworze, moze przy ECU albo przelamany kabelek, zrob jak ci pisalem, bedzie wiadomo czy zawor jest w ogole sterowany (czy dochodzi napiecie)



seaseacker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn lip 24, 2006 18:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: seaseacker » sob maja 26, 2007 17:40

filtr powietrza nowy.. ma jakiś niecały miesiąc... a sprawdzany dodatkowo i czysty jest...
przepływka nie, sprawdzane na przepływce kolegi.... jego nic nie zmienia, a moja u niego daje dużo... więc przepływka dobra...
czyszczenie kolektora w planach....
a aby dostać się do turbinki trza dużo wykręcać?? pewnie dopiero zrobie to podczas czyszczenia kolektora...



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob maja 26, 2007 18:06

wypadało by zrobic diagnoze z uwzglednieniem cisnienia doładowania - to powinno wskazac sprawce - w tym przypadku mozliwy jest rowniez zaciety bypas


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob maja 26, 2007 18:32

Corvax pisze:w tym przypadku mozliwy jest rowniez zaciety bypas
No chyba nie, bo po przelaczeniu wezykow (bez zaworu) auto dobrze ciagnie tylko turbo przeladowuje i idzie w tryb awaryjny. Przy zacietym bypasie auto by mulilo (bo turbo by nie pompowalo) bez wzgledu na polaczenia wezykow, czy nie tak?



lolas79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: lolas79 » sob maja 26, 2007 19:10

Słuchajcie że tak się zapytam co to ten bypas?
A tak na marginesie,jeżeli problem jest w ECU (uszkodzony sterownik) to na jaki wydatek moge się szykować?

Dzieki za zainteresowanie i pomoc chłopaki :bigok:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości