a widziales ty kiedys 1.6 16V w mk3? bo ja nie[/quote]
no pewnie żę są w mk3 1.6 16v nawet niezłego mają kopa w kombi tesh były montowane, ale potrafią zerzreć trochę, jak by ktoś chciał coś porządnego np w kombi to polecam ten silnik wersja "yachting henri lloyd" prawie full wypas oprócz skury i tempomatu jak ktoś takiego trafi w niemczech, pozdr
[ Dodano: 18 Maj 2007 10:13 ]
A co powiecie na temat tego szapania przy przyspieszaniu, dla mnie wyglada to tak jaby nastapiła chwilowa przerwa w podniu paliwa.[/quote]
witam, a jak dla mnie to jak masz świece kable ok, to ja bym na twoim miejscu sprawdził silniczek krokowy, tu jest największe prawdopodobieństwo, pozdr
Problem ze spalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Prawda jest taka ze nie było nigdy w MK3 silnika 1,6 16V to jakies urojone marzenia właścicieli Co do spalania to 10 litrów to normalka w mieście, pewnie jeszcze klima włączona...
W modeli MK3 Yachting Henri Lloyd były ładowane 3 motory
1,6 8V 100PS oznaczenie AEK
2.0 8V 115PS
1,9 TDI 90PS
Co do wyposażenia tojest ono prawie identyczne jak w wersji GT
Pozdrawiam
W modeli MK3 Yachting Henri Lloyd były ładowane 3 motory
1,6 8V 100PS oznaczenie AEK
2.0 8V 115PS
1,9 TDI 90PS
Co do wyposażenia tojest ono prawie identyczne jak w wersji GT
Pozdrawiam
- maciek_zdw
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn maja 14, 2007 22:56
- Lokalizacja: ZD-WOLA
- Kontakt:
Re: Problem ze spalaniem HELP!!!!
Myslałem ze po miescie zamkne sie w 8-8,5l tym bardziej ze zrobiłem trase i na 36L przejechałem prawie 700KM takze wynik bardzo dobry a momentami 130-140km/h. A po miescie naprawde jezdze delikatnie ale fak faktem małe miasto i krótkie odcinki.el_tommo pisze:maciek_zdw pisze:Moje 1.6 w zależności od stylu jazdy potrafi w mieście (miasto nie za duże więc nie ma wielkich korków) nawet 9L, przy baaardzo oszczędnej jeździe troszkę ponad 7.
Jeżeli jeździsz na krótkich odcinkach, to spalanie uważam za normalne - chyba nie myślałeś że będzie ci palił 6 albo 7 L po mieście ??
A co z tym szarpaniem od czeg to mozeby bo denerwujace to jest zaczynam przyspieszac a tu mnie do kierownicy przykleja.
- el_tommo
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 14:05
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Silnik krokowy reguluje "wolne" obroty biegu jałowego. Co to ma wspólnego z przerywaniem w czasie przyspieszania w granicach 2-3 tys obrotów??witam, a jak dla mnie to jak masz świece kable ok, to ja bym na twoim miejscu sprawdził silniczek krokowy, tu jest największe prawdopodobieństwo, pozdr
Takie szarpanie według mnie i kolegów wyżej to powód braku iskry (kopułka, palec, aparat), albo chwilowa przerwa w dostawie benzyny.
Co do wyników spalania na trasie autora tematu - to także normalny wynik.
Witam Wszystkich i Pozdrawiam!!!
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
...
Zgadzam sie w 100%Atomic10 pisze:Prawda jest taka ze nie było nigdy w MK3 silnika 1,6 16V to jakies urojone marzenia właścicieli
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 215 gości