Miedziana uszczelka pod głowice

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob maja 12, 2007 12:32

kiedys sie tym interesowalem i jest tak jak mowi GTO, uszczelka jest stalowa ma tylko dwie maksymalnie cienkie warstwy miedziane... IMHO jezeli seryjna stalowa trzyma to nie ma sie co martwic na zapas


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » sob maja 12, 2007 23:43

Jak ktoś umie czytać ze zrozumieniem to niech przeczyta pierwszego posta i spróbuje odpowiedzieć na te trzy pytania. Jak będę chciał, to sobie założe uszczelke z papieru toaletowego.

Gwoli ścisłości - nie chodzi mi o stalową w miedzi tylko miedzianą. Uszczelka wycięta na zamówienie z jednego kawałka blachy o grubości 0,6 mm na wzór fabrycznej.

Jeśli ktos zna odpowiedź na jedno z trzech pytań z pierwszego posta to niech napisze.
"Specjalistom" od polerowania kolektorów już dziekuję...



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz maja 13, 2007 10:01

BMBL pisze:grubości 0,6 mm na wzór fabrycznej
Pomnóż razy 3



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Miedziana uszczelka pod głowice

Post autor: Borys » ndz maja 13, 2007 21:17

BMBL pisze:Witam
Niedługo zabiorę się za wymianę uszczelki pod głowicą. Chciałem sobie zapodać uszczelkę miedzianą ponieważ jest trwalsza... Uszczelka miałaby grubość 0,6 mm. Tutaj moje pytania:
1. Jaką grubość ma seryjna uszczelka do golfa mk2 1.6 PN (przynajmniej jakaś orientacyjna wartość)
2. Ile można splanować najwięcej głowicę?
I chyba najważniejsze pytanie: Czy przy tak cienkiej uszczelce ( 0,6 mm ) i przy najmniejszym liźnięciu tylko głowicy tłok w GMP nie spotka sie z którymś zaworem ??? W książce serwisowej nie znalazłem takich parametrów. Może ktoś już miał jakieś przygody z tymi sprawami to niech pisze :okej:

Pzdr.

ad1 jakies ~1.5mm

ad2 planowali po 1.7 mm i na dobre to nie wyszło (w silniku bardzo podobmyn do PN)

ad3. nie nie powinno się spotkać, mzoesz przeprowadzic próbe, a jak będzie spotkanie to zawsze mozna podciąć tłok, (takie rozwiązanie widziałem w jednym MKI do KJS, silnik 1.5 na gaźniku)

satysfakcjonuja cie takei odpowiedzi?

Bo ja jako "specjalista" od polerowania kolektora (bo aluzja chyba była do mnie) wiecej danych nie posiadam


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BMBL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 09:26
Lokalizacja: Radom

Post autor: BMBL » ndz maja 13, 2007 22:01

Teraz to co innego :wink:



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz maja 13, 2007 23:00

Borys pisze:ad1 jakies ~1.5mm
Zgadza się z tym co napisałem wyżej. Ja się spotkałem od 1,5do1,85 (zależy od producenta)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości