Urwane zaczepy czym je przykleić

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr maja 02, 2007 00:13

thomas_pl pisze:żywicą epoksydową (dwa składniki jak poxipol) trzyma sie swietnie,tylko schnie dosc dlugo. Polecona mi ja do klejenia wszelkiego rodzaju plastikow,gdyz ponoc nie jest twarda jak inne kleje i "pracuje" razem z plastikem.
epoksydy są rewelacyjne, kliełem, kleje i będe kleił nimi wiele rzeczy
jedną z tańszych jest epidian51 i do tego utwardzacz Z1, klei rewelacyjnie
osłony silników, poza tym klei dobrze drewno, a jak zrobi się rękaw z folii
wysokotemperaturowej (tz. odpornej na temperaturę)
i klejony element umieści się w środku, wyssa się powietrze i to się włoży
do wygrzania w piec lub piekarnik o temp. 130st.C to trzyma jak diabli
i schnie w ciągu paru godzin, w bardzo podobny sposób robili kiedyś
kaski Bella, ale troszkę inną technologią
a powiem więcej że na świecie obecnie najlepsza technologie klejenia epidanami(epoksydami)
ma West system i można kupić tzw. reperaturki WestSystem nie są tanie
ale trzyma i nic nie odpada, miałem okazję kleić swój sprzęt sportowy
na szybkiego w Estoni w tym roku więc polecam eposydy także :bigok:
jeśli ktoś jest zainteresowany jak kleić żywicami i jakie technologie stosować
to chętnie wyjaśnię bliżej :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » śr maja 02, 2007 00:22

RobertP pisze:epoksydy są rewelacyjne
właśnie epoksydami zcaliłem dolot i zakleiłem dziury w dnie stalowego zbiornika paliwa w moim mk1
jeśli zależy na czasie utwardzania w castoramie(pewnie gdzie indziej też) dostępny jest "Klej epoksydowy DISTAL RAPID"-jest to klej epoksydowy dwuskładnikowy o czasie pełnego utwardzania 4 godziny- suchy w dotyku jest już po około godzinie-właśnie tego kleju używałem do opisanych wcześniej czynności i nie mam zastrzeżeń-jest tylko trochę drogi bo za chyba 30 ml trzeba zapłacić ok 11 zł czyli tyle co za ok 60 mm Distalu epoksydowego długoschnącego


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr maja 02, 2007 00:47

t-tas pisze:30 ml trzeba zapłacić ok 11 zł czyli tyle co za ok 60 mm Distalu epoksydowego długoschnącego
w hurtowanich z zywicami i tam gdzie odleja w sklepach żeglarskich
za epoksyd zapłacić można 30-50zł za kg a starczy na sporo klejenia
tyle że nie każdy wie jak się z nim obchodzić bo jest rzadki jak jest ciepło
albo gęsty jak miód jak jest zimno, wtedy może dojść jak źle się dobierze
proporcje że schnąć/żelować może i rok czasu :P na serio !
ale i na to są sposoby :P


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości