Witam, juz po diagnozie i w trakcie naprawy, mam przeładowanie i w konsekwencji notlauf, a przyczyną jest to, ze ktoś podkrecił turbine zeby miec lepszy odstrzał na krotkim odcinku badz do predkosci 110km/h. Cisnienie jest jeszcze raz wieksze od wymaganego wg pomiarow. Pozdro odpisze jeszcze jak bedzie po wszystkiemu, pewnie troche wolniej ali i oszczedniej
[ Dodano: 18 Maj 2007 23:35 ]
Nareszcie koniec mojego koszmaru, auto pieknie myka a przyczyną braku mocy byl czujnik G71 i jeszcze do tego mam zalozony IC od innego auta ale jest zdrowy mocny z 2003 roku wiec bedzie służył, przerobilismy tylko otwor na czujnik bo tamten był zbyt mały, aha i dodatkowo mialem rozlregulowaną turbine i dosyc mocno gwizdala a teraz ok tak jak byc powinno. Kupiny N75 i przływka na wlasna reke a dzis za naprawe i czujnik razem 900zł szok z tą kasą. Pozdro
Brak mocy po 110km/h. Nowy N75, przepł. Gwizd powietrza. AGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 11:33
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
czytałem z ciekawością ten wątek gdyż mam coś podobnego ale do 3 biegu, a mianowicie moja Borka 1,9 TDI (110 KM) przy ruszaniu zachowuje się jakby miała za mało mocy a przy większym dodaniu gazu dziwnie muli (nie mam ASR i ESP) tak samo jest na 2 i 3 biegu potem już ładnie przyspiesza - autko mam od marca i myślałem że to moja zbyt delikatna jazda ale próbowałem zamielić kołami i nic - prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony czw cze 12, 2008 09:47 przez nebari, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości