Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
wozekGTD, Ten mercedes to clk czy slk? bo to róznica predzej pisałes clk
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
wozekGTD, monopolowy, a czy ja mowie, ze to jakis cud czy cos? Zwykle ekonomiczne dynamiczne auto. Porównanie TDI, a TSI jest dla mnei bez sensu. Oba auta nie sa do sprintów. Taka wiedze czerpiecie z czego jezdzac TDI'kami 15 letnimi? Widzisz ja mam procz tabelkowych informacji praktyke i kupujac TSI do jazdy na codzien wiedzialem co kupowalem. Gdybym chcial to bym se kupil w tej cenie 300 czy 400km auto, a jednak tego nie zrobilem?
Mowicie o mocy na silniku, a co z moca na kolach? Przeciez TDI ma wieksze straty. Czemu zaden z Was nie wejdzie na te forum do tego tematu gdzie byl ten zlot i wyniki wyscigow i czemu zaden z Was nie wejdzie na dzial Elblag spoty i pogaduszki? Chlopacy raz dwa by Was wyprostowali. Ale jak Panowie jezdzicie wykresami tabelkami i dla Was mocniejsze auto to te co ma wiecej na papierku to powodzenia. Ja znam swoje dane z G;techa, do tego mam praktyke scigajac sie wlasnie z takimi autami, do tego mam doswiadczenie z jazdy NA CODZIEN mocniejszymi samochodami niz Wasze ktore nie sluza do spuszczania sie, mam 130km i mam caly swiad przed soba. Ale ok zaraz poszukam na kompie jakichs filmikow mojego TSI na tle innych Waszych superszybkich samochodow, a jak macie jakies spostrzezenia czy watpliwosci dzis tez mam nadzieje,z e stane z kims na kresce i oczywisci dla Was zabiore KAMERE.
Mówicie, ze takie moje TSI v-max 197. To jak mi wytlumaczycie, ze na 4tym biegu mam odcinke przy 202km/h? Gdzie na 5'tym sie rozpedza, a na 6tym zbija obroty?
Macie tu mój wykres na paliwie 95:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam, ze jest to na paliwie 95, na 98 wykrecil 134km i 216nm MOCY NA SILNIKU, a nie na KOLACH.
Tu macie temat do tego passata, z ktorym walczylem i dopiero dawal rade po 400METRACH!!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4&start=56" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz nie mam czasu, ale jesli znajde go wieczorem to moge Wam rzucic filmik MOJE tsi 122 VS Golf 3 GTI 115km i zobaczycie jaka jest ROZNICA. Napiszcie do tego Pana od passata to Wam powie jak bylo na cwierc mili gdy z nim stanelem i przestancie mi dawac jakies glupie tabelki z testow motoryzacyjnych gdzie kazdy jezdzi na 95, ma bagaz jakis zaladowany i nie startuje ze strzalu bo mnie to wali na lopatki !!
Mowicie o mocy na silniku, a co z moca na kolach? Przeciez TDI ma wieksze straty. Czemu zaden z Was nie wejdzie na te forum do tego tematu gdzie byl ten zlot i wyniki wyscigow i czemu zaden z Was nie wejdzie na dzial Elblag spoty i pogaduszki? Chlopacy raz dwa by Was wyprostowali. Ale jak Panowie jezdzicie wykresami tabelkami i dla Was mocniejsze auto to te co ma wiecej na papierku to powodzenia. Ja znam swoje dane z G;techa, do tego mam praktyke scigajac sie wlasnie z takimi autami, do tego mam doswiadczenie z jazdy NA CODZIEN mocniejszymi samochodami niz Wasze ktore nie sluza do spuszczania sie, mam 130km i mam caly swiad przed soba. Ale ok zaraz poszukam na kompie jakichs filmikow mojego TSI na tle innych Waszych superszybkich samochodow, a jak macie jakies spostrzezenia czy watpliwosci dzis tez mam nadzieje,z e stane z kims na kresce i oczywisci dla Was zabiore KAMERE.
Mówicie, ze takie moje TSI v-max 197. To jak mi wytlumaczycie, ze na 4tym biegu mam odcinke przy 202km/h? Gdzie na 5'tym sie rozpedza, a na 6tym zbija obroty?
Macie tu mój wykres na paliwie 95:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam, ze jest to na paliwie 95, na 98 wykrecil 134km i 216nm MOCY NA SILNIKU, a nie na KOLACH.
Tu macie temat do tego passata, z ktorym walczylem i dopiero dawal rade po 400METRACH!!!!
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4&start=56" onclick="window.open(this.href);return false;
Teraz nie mam czasu, ale jesli znajde go wieczorem to moge Wam rzucic filmik MOJE tsi 122 VS Golf 3 GTI 115km i zobaczycie jaka jest ROZNICA. Napiszcie do tego Pana od passata to Wam powie jak bylo na cwierc mili gdy z nim stanelem i przestancie mi dawac jakies glupie tabelki z testow motoryzacyjnych gdzie kazdy jezdzi na 95, ma bagaz jakis zaladowany i nie startuje ze strzalu bo mnie to wali na lopatki !!
-
- Mały gagatek
- Posty: 125
- Rejestracja: pn cze 06, 2011 12:23
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
overrange, ja tam wierzę że zjadłeś paska , ja robiłem swoim vectre C 3.0 ctdi 184KM
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
overrange, To ładny masz wynik na hamowni jak na seryjny silnik... patrząc na filmiki na you tube to ładnie te tsi zapierdzielają
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
Golf 6 TSI, dokładnie ale co jak teletubisie nigdy nie siedzialy za kierownica 1.4 tsi i jezdza tabelkami to se moga Ostatnio zjadlem BMW 3.0d cos tam kolo 190km i 730d tez z tym samym silnikiem
tito00, czy ja wiem ponoc kazde tsi 122 kreci w seri przedzial 126km do 136km, gdy bylem na hamowni to mowili, ze mieli octe ktora wykrecila 136km i 224nm w serii, a passat 2.0tsi w seri ktory niby ma 210km wyplul 234km to jest bonus i to w serii
ps. pozdrawiam wszystkich lece nad jezioro jesli nie zamyle to wieczorem przychacze o spot samochodowy, zabieram kamere do schowka jak bedzie cos ciekawego do startu na kreske to stane i czy przegram czy wygram filmik wrzuce, obejrzycie usune. Specjalnie dla Was kochani hejterzy internetowi, ktorych marzenie jest 130km w tdi z przebiegiem 400tys km+ od pierwszego wlasciciela dziadka z niemiec
tito00, czy ja wiem ponoc kazde tsi 122 kreci w seri przedzial 126km do 136km, gdy bylem na hamowni to mowili, ze mieli octe ktora wykrecila 136km i 224nm w serii, a passat 2.0tsi w seri ktory niby ma 210km wyplul 234km to jest bonus i to w serii
ps. pozdrawiam wszystkich lece nad jezioro jesli nie zamyle to wieczorem przychacze o spot samochodowy, zabieram kamere do schowka jak bedzie cos ciekawego do startu na kreske to stane i czy przegram czy wygram filmik wrzuce, obejrzycie usune. Specjalnie dla Was kochani hejterzy internetowi, ktorych marzenie jest 130km w tdi z przebiegiem 400tys km+ od pierwszego wlasciciela dziadka z niemiec
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
zeperfs na tej stronie to są poważne bajki , http://www.zeperfs.com/en/duel574-563.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio stawałem z takim mercedesem gość ogarnia .
Dostał 2 długości na 400metrów i wcale się nie przybliżał zbytnio.
Ostatnio stawałem z takim mercedesem gość ogarnia .
Dostał 2 długości na 400metrów i wcale się nie przybliżał zbytnio.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
overrange moje marzenie sie spelnilo, kupilem 10 letniego leona w super mocnym silniku 110KM i teraz czuje sie krolem szos, troche mi tam kopci na niebiesko, oleju ubywa, program zrobilem zeby mi w koncu pandy i seicento na miescie nie uciekaly tak szybko, ego odrazu podskoczylo. A jak dziewczyny pod dyskoteka piszcza jak buksuje oponami na szutrze . Tak powaznie to polecam troche dystansu do wlasnej osoby, nigdzie w tej rozmowie nie widze hejtu od strony posiadaczy diesli. Ciekawi mnie jak jezdza te TSI, i co to za rewolucja w motoryzacji, ba w motoryzacji, w fizyce, ze KM nie jest rowny KM. Zreszta szkoda mi czasu na tlumaczenie komus fizyki i strat momentu(tak w dieslu jest sporo wieksza na kolach) jak i mocy( odsylam do wykresow z hamownii- jak w funkcji obrotow zmienia sie strata na kolach). Pozatym hamownie mierza moc na kole i przenosza go na silnik a czy sa takie madre, ze wiedza czy mierza diesla czy benzyna to stosuja inne przeliczniki? Nie wiem nie znam sie, nie bede sie wypowiadal. A co do pomiarow g-tech to polecam poczytac jak dziala, o tym ze akcelerometr wcale nie mierzy przyspieszenia tak idealnie(nam chodzi o wektor przysp rownolegly do drogi bo ten decyduje o przemieszczaniu z pkt a do b natomiast auto ma zawieszenie- nastepny wektor przyspieszenia i niestety ale g-tech takim idealem nie jest). No ale 8,5 na gtechu- zalezy jeszcze ktorym to spore szanse na realne przyspieszenia wlasnie w przedziale 8,5-10 sek . Nie chce mi sie prowadzic rozmow nad wyzszoscia jednej jednostki napedowej nad druga- osobiscie uznaje technologiczna wyzszosc TSI odbijajaca sie w przyjemnosci w jezdzie czy osiagach ale dla mnie liczy sie tania obsluga i bezawaryjnosc- i dlatego wybralem traktor do jazdy. No i wczesniej przez ponad rok jezdzilem wydmuszka e30 o mocy prawie 200KM (100kmh w 5,5sek), przesiadlem sie na auto ktore ma z 11-12sek i jakos ciezko spuszczac mi sie nad jego osiagami. No ale jakbym widzal szalejace na drodze 1,4 o mocy AZ 130KM w 5 drzwiowym klocku to wzbudzilo by to u mnie co najwyzej usmiech politowania. Sorry overrange ale podniecajac sie swoim "dynamicznym" autem robisz z siebie w oczach innych posmiewisko. Wybacz ale kazdy powinien znac wlasne ograniczenia i tak samo jest z samochodem, czy Ty czy ja jezdzimy dupowozami ktore postrzegane jako dynamiczne to moglybyc z 10 lat temu w najlepszym razie. Z mojej strony zadnej agresji, zadnej ironii, ot normalny temat ale z Twoich postow poczulem sie jak biedny polaczek ktory podnieca sie swoim zajechanym gratem, nie stac go na nic lepszego to na sile udowadnia wyzszosc swojego a na oczach ma klapki. Swoim podejsciem bardzo przypominasz mi pewnego bloggera/trolla- odsylam do youtube - testoviron, a moze to Twoj wlasny blog? Nie zdziwilbym sie
tito00 - mercedes slk, ten malutki, normalnie bym sie z nim nie scigal ale juz takie bzdury opowiada ze pojade tylko tak dla beki:D
tito00 - mercedes slk, ten malutki, normalnie bym sie z nim nie scigal ale juz takie bzdury opowiada ze pojade tylko tak dla beki:D
Focus RS mk3 Nitrous Blue
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
2,5 w benzynie bedzie sie trzymac blisko. 2.5 w dieslu dostanie baty.Ral1n pisze:Pozwolę sobie zapytać czysto teoretycznie: Golf ASZ 165/400 vs Omega V6 2.5 kombi po wycięciu kata 188ps 200 coś niutona (220-230)??? - obstawiam, że z rolki od 30 do 200 Golf - potem 'Upel' by nadrabiał. U mnie sechs gang getriebe ERF. Max katalogowy 205kmh. Omega leci znacznie więcej...
Jak to widzicie? Pi razy drzwi?
Ale tu nie porownujemy komfortowych warunkow (bo wtedy i tak jest wiele lepszych alternatyw niz Golf V). To jest wyscig i chyba wiadomo ze liczy sie to kto jest z przodu ale moze sie myle i chodzi o pomiar glosnoci we wnetrzu przy 200km/h Idac Twoim tokiem myslenia zawsze znajdzie sie jakies ale. Hmmm po co kupic BMW 540 ktore ma komfort i dobrze przyspiesza jak A2 mozna chociaz jezdzic taniej ze wzgledu na spalanie, nie wspominajac ze OC za baware tez kosztuje... Koles robil te auto pod siebie w sobje obranym kierunku. Jedni maja duzo kucy i w dupie wyglad, inni wrzucaja szerokie felgi i na maxa skrecony gwint a auto sie ledwo toczy. Ja tez stawiam na normalne miejskie auta ale gdyby bylo mnie stac tez z checia zlozyl bym sobie wybebeszona zabawke do scigania. W koncu liczy sie efekt a tu jest taki ze przy 204km te DU juz jezdzilo a teraz jest prawie 250 i z tego co czytam na wielu forach jest jednym z szybszych aut w plocku i o to w tuym dziale chodzi:)S7TDI pisze:Gość z Lanosa jakiś debil - rozpędza się do wysokich prędkości, a potem wyrzuca na luz Gość w GTI przynajmniej jedzie sobie w komfortowych warunkach Co nie znaczy, że nie lubię cichociemnych samochodów, ale akurat ten Lanos z przyklejoną pseudometalową nakładką na wlew paliwa i bez niczego w środku nie przypadł mi do gustu (ciekawe czy pasażerowi zostawił fotel czy na podłodze musiał siedzieć ).marcin 78 pisze: Podoba mi się bardzo kurde czego nie da się zrobić
PS. W srodku sa 2 fotele dla kierowcy i pasazera chociaz starczyl by jeden bo to nie autobus, nakladki na wlew nie ma juz dawno bo Lanos przeszedl remont blacharski i gdyby nie maska z laminatu ladnie by sie prezenicl ale to ma jezdzic a nie wygladac.
Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
wozekGTD,
Myślę że będzie ciekawy wyścig z tym clk daj znać jaki bedzie wynik
Myślę że będzie ciekawy wyścig z tym clk daj znać jaki bedzie wynik
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
overrange spojrz jak poradzilo sobie moje padlo po dziadku z wloch z cudem techiniki 1.4tsi po sofcie na 205ps by compsport zalanym vpower racing i bez zapasu ( cytuje wlasciciela - wypowiadal sie na innym forum "Jechałem na pusto. 5 litrów VPower 100+ w baku, zero płynu do spryskiwaczy (ale to przez przypadek , bo po drodze sie skonczył ) wyciągnąłem tez koło zapasowe i zestaw kluczy." )
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
vw > all
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
overrange pisze:dokładnie ale co jak teletubisie nigdy nie siedzialy za kierownica 1.4 tsi
a jeśli to było do mnie to ty się ku.rwa licz ze słowami
majki, zostaw go. Niech żyje w przeświadczeniu że 1.4 130KM tłucze 200-konne tdiki mimo osiągów seryjnego ASZ
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
strus90,
Ale tu nie porownujemy komfortowych warunkow (bo wtedy i tak jest wiele lepszych alternatyw niz Golf V). To jest wyscig i chyba wiadomo ze liczy sie to kto jest z przodu ale moze sie myle i chodzi o pomiar glosnoci we wnetrzu przy 200km/h Idac Twoim tokiem myslenia zawsze znajdzie sie jakies ale. Hmmm po co kupic BMW 540 ktore ma komfort i dobrze przyspiesza jak A2 mozna chociaz jezdzic taniej ze wzgledu na spalanie, nie wspominajac ze OC za baware tez kosztuje... Koles robil te auto pod siebie w sobje obranym kierunku. Jedni maja duzo kucy i w dupie wyglad, inni wrzucaja szerokie felgi i na maxa skrecony gwint a auto sie ledwo toczy. Ja tez stawiam na normalne miejskie auta ale gdyby bylo mnie stac tez z checia zlozyl bym sobie wybebeszona zabawke do scigania. W koncu liczy sie efekt a tu jest taki ze przy 204km te DU juz jezdzilo a teraz jest prawie 250 i z tego co czytam na wielu forach jest jednym z szybszych aut w plocku i o to w tuym dziale chodzi:)
PS. W srodku sa 2 fotele dla kierowcy i pasazera chociaz starczyl by jeden bo to nie autobus, nakladki na wlew nie ma juz dawno bo Lanos przeszedl remont blacharski i gdyby nie maska z laminatu ladnie by
overrange.........ogarnij się dawaj tego TSI na kreskę,z 20 letnim silnikiem i autem niby 150km ale zmierzone 160
Ale tu nie porownujemy komfortowych warunkow (bo wtedy i tak jest wiele lepszych alternatyw niz Golf V). To jest wyscig i chyba wiadomo ze liczy sie to kto jest z przodu ale moze sie myle i chodzi o pomiar glosnoci we wnetrzu przy 200km/h Idac Twoim tokiem myslenia zawsze znajdzie sie jakies ale. Hmmm po co kupic BMW 540 ktore ma komfort i dobrze przyspiesza jak A2 mozna chociaz jezdzic taniej ze wzgledu na spalanie, nie wspominajac ze OC za baware tez kosztuje... Koles robil te auto pod siebie w sobje obranym kierunku. Jedni maja duzo kucy i w dupie wyglad, inni wrzucaja szerokie felgi i na maxa skrecony gwint a auto sie ledwo toczy. Ja tez stawiam na normalne miejskie auta ale gdyby bylo mnie stac tez z checia zlozyl bym sobie wybebeszona zabawke do scigania. W koncu liczy sie efekt a tu jest taki ze przy 204km te DU juz jezdzilo a teraz jest prawie 250 i z tego co czytam na wielu forach jest jednym z szybszych aut w plocku i o to w tuym dziale chodzi:)
PS. W srodku sa 2 fotele dla kierowcy i pasazera chociaz starczyl by jeden bo to nie autobus, nakladki na wlew nie ma juz dawno bo Lanos przeszedl remont blacharski i gdyby nie maska z laminatu ladnie by
overrange.........ogarnij się dawaj tego TSI na kreskę,z 20 letnim silnikiem i autem niby 150km ale zmierzone 160
Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB
Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych aut.
monopolowy, naucz sie czytac ze zrozumieniem do 400m bylem z przodu, potem mi b5 znikalo. Jak to mowia, szanuj tych co szanuja Ciebie jesli Ty do mnie podchodzisz z arogancja to i ja nie bede dluzny.
majkitdi, no i swietnie, ze sobie poradziles w sumie nic dziwnego roznica masy pewnie jest znikoma, a nm wyzsza na Twoja korzysc-> nic dziwnego. To, ze sobie poradzilem z b5 w duzo ciezszej budzie kombi tylko do 400m (roznica wagi z 400kg?) to nie znaczy, ze poradzilbym sobie z golfem tak o podobnej mocy do tego passata? Swoja droga masz gdzies temat swojego vw ciekaw jestem jak wykresy, jakie mody i czasy badz jakies inne filmiki.
listen222, nagrywac nie musze mam na to swiadkow, napisalem gdzie mozecie poczytac jak bylo i podpytac, a ze ktos z gory kto nie mial z tym doswiadczenia traktuje mnie ironicznie nie mam zamiaru dawac soba pomiatac. Nie musze zdobywac sztucznej sympatii na forum z ludzmi z ktorymi mnie nic nie laczy ani nie bede sie nikomu pucowal, wyrazilem swoja opinie z zycia gdzie takie sa fakty ale skoro ktos nie umie tego przyjac do siebie i wyskakuje z jakimis tabelkami wyssanymi z palca to sory ale cos tu jest nie halo.
marcin 78, hmm nie bardzo moge odczytac Twoja wypowiedz, ale jesli miales na mysli, ze 20 letnie TSI z mocniejszym autem dac na kreske to pewnie wynik bedzie z gory przesadzony na korzysc nowszego mocniejszego, jesli TSI dozyje takiego wieku.
Wiecie co mnie cieszy w tym smiesznym TSI? Pracuje kulturalnie cicho, silnika praktycznie nie slychac, do tego przy delikatnej nodze spalanie jest niskie, a przy ciezkiej tez nie jest za wysokie. OC/AC mam niskie, a mimo tego, ze wazy 1300kg+ i ma raptem te 122km radzi sobie jak na taki gabaryt bardzo dobrze, a przypomne, ze pojemnosc to ledwie 1.4. To jest dobry stosunek efektywnosci osiagow do pojemnosci jak i masy auta.
majkitdi, no i swietnie, ze sobie poradziles w sumie nic dziwnego roznica masy pewnie jest znikoma, a nm wyzsza na Twoja korzysc-> nic dziwnego. To, ze sobie poradzilem z b5 w duzo ciezszej budzie kombi tylko do 400m (roznica wagi z 400kg?) to nie znaczy, ze poradzilbym sobie z golfem tak o podobnej mocy do tego passata? Swoja droga masz gdzies temat swojego vw ciekaw jestem jak wykresy, jakie mody i czasy badz jakies inne filmiki.
listen222, nagrywac nie musze mam na to swiadkow, napisalem gdzie mozecie poczytac jak bylo i podpytac, a ze ktos z gory kto nie mial z tym doswiadczenia traktuje mnie ironicznie nie mam zamiaru dawac soba pomiatac. Nie musze zdobywac sztucznej sympatii na forum z ludzmi z ktorymi mnie nic nie laczy ani nie bede sie nikomu pucowal, wyrazilem swoja opinie z zycia gdzie takie sa fakty ale skoro ktos nie umie tego przyjac do siebie i wyskakuje z jakimis tabelkami wyssanymi z palca to sory ale cos tu jest nie halo.
marcin 78, hmm nie bardzo moge odczytac Twoja wypowiedz, ale jesli miales na mysli, ze 20 letnie TSI z mocniejszym autem dac na kreske to pewnie wynik bedzie z gory przesadzony na korzysc nowszego mocniejszego, jesli TSI dozyje takiego wieku.
Wiecie co mnie cieszy w tym smiesznym TSI? Pracuje kulturalnie cicho, silnika praktycznie nie slychac, do tego przy delikatnej nodze spalanie jest niskie, a przy ciezkiej tez nie jest za wysokie. OC/AC mam niskie, a mimo tego, ze wazy 1300kg+ i ma raptem te 122km radzi sobie jak na taki gabaryt bardzo dobrze, a przypomne, ze pojemnosc to ledwie 1.4. To jest dobry stosunek efektywnosci osiagow do pojemnosci jak i masy auta.
Re: Co by było gdyby,czyli rozważania na temat mocy naszych
Tak sie sklada ze b5 kombi w AFN wazy okolo 1400kg, wiem ze wersja basis ma wbite 1380kg w dowodzie, ile jest naprawde to nie wiem. Golf Vi jest pewnie 50-100kg lzejszy a nie 400. overrange nikt nie neguje tego ze wygrales z tymi autami. W koncu zawsze w takim passacie mogl bieg nie wejsc, palil opony przez cale dwa biegi, cos w silniku akurat nie domagalo i nie mial w tym momencie tych swoich 200KM i takie tam. Ale obiektywnie patrzac to poprostu 1.4tsi 122KM nie ma na zadnym biegu podejscia do takiego TSI. Co prawda nie mialem okazji jechac takim silnikiem- ale jechalem ibiza 1.4FR 150KM i passatem cc 1.8 160KM, ibiza przyjemnie i nic wiecej, passat to chyba nawet gorzej jezdzi niz moj diesel. A z diesli niestety nie mialem okazji jeszcze jechac 1.9 robionym na ponad 200KM ale np e46 3.0 204KM zrobilo na mnie przeogromne wrazenie jesli chodzi o osiagi
Focus RS mk3 Nitrous Blue
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości