Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Bo tam jest licznik 10 minut.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Może tak być. Temu wolę na komputerze przeglądać. Szybciej i łatwiej.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
na stronie https://auto-plus.pl/ też jest fajny katalog czesci etka po polsku i z cenami polskimi.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
http://vaglogi.pl/log-002_033_B5S2IMZ.html
szybki log i krótka droga, ale wystarczyło. Spada nieznacznie ciśnienie pod koniec i będzie jeszcze pomiar na przepustnicy renault. Jeśli coś sie zmieni na + to znaczy, że ta z BCB jest za mała. Do wystrojenia mam korekty, wtryski wg inject time i obliczeń na granicy zapętlenia jakby weszły lepsze wałki mogłoby zabraknąć, zapłon z tego co widziałem na drugim logu przyjmuje dużo lepiej po obróbce głowicy. cdn.
W razie niedomagania układu paliwowego poszedłbym raczej w regulator 3,5 bar, ale póki co temat mnie nie dotyczy.
szybki log i krótka droga, ale wystarczyło. Spada nieznacznie ciśnienie pod koniec i będzie jeszcze pomiar na przepustnicy renault. Jeśli coś sie zmieni na + to znaczy, że ta z BCB jest za mała. Do wystrojenia mam korekty, wtryski wg inject time i obliczeń na granicy zapętlenia jakby weszły lepsze wałki mogłoby zabraknąć, zapłon z tego co widziałem na drugim logu przyjmuje dużo lepiej po obróbce głowicy. cdn.
W razie niedomagania układu paliwowego poszedłbym raczej w regulator 3,5 bar, ale póki co temat mnie nie dotyczy.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 22:23
- Lokalizacja: Łomnica/Trzcianka/Piła
- Kontakt:
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Glowica w tych silnikach ma mega zdlawione kanały wydechowe, widać po przyłożeniu uszczelki jakie są nadlewy, robiłeś może coś z tym czy tylko kompleksową regenerację?
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Tylko regeneracja. Porting to za droga sprawa jak na takie auto.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Tak z ciekawości ile wam pali na postoju 1.6 16v? 0.6 l/h to ok wynik ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 22:23
- Lokalizacja: Łomnica/Trzcianka/Piła
- Kontakt:
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Dodaje foto jak wziąłem się za robote więc budowa 1.6 na bloku 1.4 akq
wał i korby oraz tłoki z 1.6 atn
na zdjęciach widać jak zdławiona jest głowica- 3 kanały juz powiekszone pierwszy seria.
nie wiem jeszcze na jakim komputerze to uruchomie myśle o bosch ape i może ktoś mi pomoże to wystroić.
Od razu po montażu jade na hamownie sprawdzić jaki wynik to wypluje./
Kolektor dolot 1.6 plastik wydech akq
wał i korby oraz tłoki z 1.6 atn
na zdjęciach widać jak zdławiona jest głowica- 3 kanały juz powiekszone pierwszy seria.
nie wiem jeszcze na jakim komputerze to uruchomie myśle o bosch ape i może ktoś mi pomoże to wystroić.
Od razu po montażu jade na hamownie sprawdzić jaki wynik to wypluje./
Kolektor dolot 1.6 plastik wydech akq
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Mogę ci zrobić soft bazowy do APE i od tego będziemy startować przy czym jest to mój debiut jeśli chodzi o stroker. KKLem ogarniesz sprawe wgrania softu a racji tego, że sprawa jest badawcza to mogę ci to ogarniać darmowo. Najwyżej oddam kiedyś tobie głowice na porting
Czemu nie kompletny dół 1.6 na żeliwnym bloku?
Czemu nie kompletny dół 1.6 na żeliwnym bloku?
Najpierw sprawdź stukowe czy nie dochodzi do -12 (max ile może wycofać ster) i jaka jest lambda w całym zakresie obrotów, bo polecisz na ubogo ze stukiem i szybciej rozwalisz silnik niż cokolwiek dobrego zrobisz. Tu powinno sie zacząć od lajtowego softu z poluźnionym zapłonem, bo masz wyższe CR a dodatkowo ster może nie wyrobić sie w korekcji 25% lambdy a to jest max co ster może dolać bez strojenia.Od razu po montażu jade na hamownie sprawdzić jaki wynik to wypluje./
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 22:23
- Lokalizacja: Łomnica/Trzcianka/Piła
- Kontakt:
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Miałem taki pod ręką, a trafił się wal z korbami i tlokami w dobrej cenie to brałem. Poza tym plus taki że jest lżejszy, a problem piston slap występuje dlatego że są długie korby w 1.4. Bo już trochę tych silników rozebralem to zawsze były zużyte tłoki nie tuleje.Czemu nie kompletny dół 1.6 na żeliwnym bloku?
Zrobiłem honowanie tulei i złożyłem to na panewkach king oraz pierścienie goetze.
Dziękuję chętnie skorzystam z pomocy tym Bardziej że nie mam jeszcze w ogóle komputera jedynie marelli od akq. Czy aby na pewno APE JEST na szerokopasmowej sondzie ?
Hamownia oczywiście po ogarnięciu kompa:)
Co do portingu to pewnie że pomogę:)
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
U mnie były pionowe rysy na tulejach jak rozebrałem silnik, ledwo wyczuwalne pod paznokciem, więc zrobiłem honowanie wiertarką. Ogólnie VW zakazuje demontażu wału na alu bloku, bo się odkształca, więc nie wiem jakie to u ciebie będzie miało wpływ na trwałość.
Ster możesz kupić zarówno od APE jak i AXP, czujniki nie różnią sie. Od AXP program widziałem i podobieństw dużo do BCA. MAP sensor zmień na 06B906051, daj na niego jakiś większy oring i poszerz otwory montażowe, wtedy spokojnie możesz montować go do kolektora 1.6. Ten MAP lepiej nadaje sie do ME7.5.10. Etka mówi, że APE i AXP są na sondzie szerokopasmowej 06A906262AF. Od razu, rzecz jasna w sterze wyłączy się drugą lambde i elektryczny EGR, których w AKQ nie masz.
Czujnik położenia wału i czujnik stuku też będziesz potrzebował wydaje mi się.
Ster możesz kupić zarówno od APE jak i AXP, czujniki nie różnią sie. Od AXP program widziałem i podobieństw dużo do BCA. MAP sensor zmień na 06B906051, daj na niego jakiś większy oring i poszerz otwory montażowe, wtedy spokojnie możesz montować go do kolektora 1.6. Ten MAP lepiej nadaje sie do ME7.5.10. Etka mówi, że APE i AXP są na sondzie szerokopasmowej 06A906262AF. Od razu, rzecz jasna w sterze wyłączy się drugą lambde i elektryczny EGR, których w AKQ nie masz.
Czujnik położenia wału i czujnik stuku też będziesz potrzebował wydaje mi się.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Nie dalo rady tych denek od razu wypolerowac? Albo przynajmniej do bialego alu doczysci? Jak tuning to tuning
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
-
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: ndz gru 27, 2009 22:23
- Lokalizacja: Łomnica/Trzcianka/Piła
- Kontakt:
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Spokojnie denka się doczyści jeszcze daleka droga do montażu głowicy;)
Ja też honowałem blok wiertarką, wyszło idealnie wcześniej zrobiłem pomiary średnicówką,
Chyba jest to samo bo kiedyś zakładałem słupek APE do akq a nie pamiętam zebym przekładał czujnik,Czujnik położenia wału i czujnik stuku też będziesz potrzebował wydaje mi się.
Ja też honowałem blok wiertarką, wyszło idealnie wcześniej zrobiłem pomiary średnicówką,
Nie słyszałem o tym, skąd te info ? wiele silników teraz jest na aluminiowym bloku np bmw gdzie jest r6 raczej bardziej jest podatne ze względu na długość i nie słyszałem o takich przypadkachOgólnie VW zakazuje demontażu wału na alu bloku, bo się odkształca, więc nie wiem jakie to u ciebie będzie miało wpływ na trwałość.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości