Offtopic czyli raj dla spamerów
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Offtopic czyli raj dla spamerów
Cieszcie że możecie jechać
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Offtopic czyli raj dla spamerów
Panowie, to jak to wam zrobili ten proszek skoro wszystko skorodowało? Jeżdżę już czwarty rok i na początku też robiłem wszystko w proszku-wszystkie rury i felgi i jakoś mi nic nie rdzewieje....
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
To zależy od wykonawcy. Tak prawidłowo to elementy powinny być wypiaskowane i tego samego dnia trafić w proszek. Jak gdzieś poleżą a jeszcze nie dali antykorozji to tak się dzieje.Adalbert1702 pisze:Panowie, to jak to wam zrobili ten proszek skoro wszystko skorodowało? Jeżdżę już czwarty rok i na początku też robiłem wszystko w proszku-wszystkie rury i felgi i jakoś mi nic nie rdzewieje....
Spotkałem się też z firmami, które tylko malują, nie piaskuja. To już z definicji du.pa. Radzę takie firmy omijać. Bo sam proces piaskowania i przewiezienia do pomalowania to może być za dużo.
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Offtopic czyli raj dla spamerów
No i tu masz rację. Mam taką zaufaną firmę która piaskuje i od razu kładzie proszek. To dotyczy orurowania...Co do felg to dałem je do profesjonalnej firmy zajmującej się felgami i tam właśnie mi je zregenerowali, bo alu było strasznie zżarte i położyli kilka warst proszku...Tak więc jestem zadowolony z wykonawstwa i teraz, gdy będę wymieniał chłodnicę to dam do piasku i proszku osłonę i mocowanie wentylatora...Jeśli zrobią to tak jak orurowanie to wytrzyma kolejne dwadzieścia lat!
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Offtopic czyli raj dla spamerów
polecam żeby jeszcze wcześniej pomalowali podkładem proszkowym i dopiero warstwa finalna. Ja swoje graty tak zrobiłem, jedynie co na szybko to szło od razu w kolor.
Zawsze jak gdzieś odpryśnie to podkład chroni
Zawsze jak gdzieś odpryśnie to podkład chroni
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Offtopic czyli raj dla spamerów
Firma która mi to malowała twierdzi że to wina farby i w ramach gwarancji pomaluje to jeszcze raz. Teraz jest. O w takim kolorze jak w programie samochód marzeń czyli kolor zbliżony do oryginału. Widzę że dużo osób maluje orurowanie na czarno, i teraz mam dylemat czy zostawić tak jak jest czy malować na czarno? A felgi ktoś malował tak jak w oryginale? Mam drugi komplet i nawet są kapselki ale całość wymaga odnowienia. Ktoś poleci firmę która zrobi najbliżej oryginału?
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
Offtopic czyli raj dla spamerów
mihau34, maluj na czarno, ten siwy to tak średnio to wyglada wg mnie. Ale każdy ma swoje oko na to
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Offtopic czyli raj dla spamerów
Ja tak robiłem. Nikogo nie polecę bo to *#cenzura#* robota. Na pewno klar po frezowaniu rantu wyłącznie z pistoletu bo proszek jakkolwiek mocny wychodzi różnie.mihau34 pisze:A felgi ktoś malował tak jak w oryginale? Mam drugi komplet i nawet są kapselki ale całość wymaga odnowienia. Ktoś poleci firmę która zrobi najbliżej oryginału?
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Offtopic czyli raj dla spamerów
Panowie,wcześniej pytałem czy ktoś wie jak wymontować chłodnicę z Country. Jak wiadomo ten samochód w oryginale jest wyjątkowy,bo większość elementów nie pasuje od dwójki a patenty zastosowane w nim prześcigają najśmielsze wyobrażenie....Nie w tym jednak rzecz. Proszę nie wprowadzajcie innych w błąd jeśli sami tego nie "przerabialiście" Twierdzenie "chyba" lub "powinno się udać" nie powinno tutaj być używane! Jeśli nie masz stu procentowego oryginału a jakąś rzeźbę to tym bardziej nie powinniście zabierać głosu!
Ośmielony waszymi wypowiedziami dziś poszedłem do garażu wymontować chłodnicę. Miałem mgliste rozeznanie co do deflektorów przykręconych z przodu chłodnicy..... No i okazało się ze chłodnicy w (oryginalnym) Country nie można wymontować bez zdejmowania grila a to wiąże się z odkręceniem orurowania, bo gril nie mieści się miedzy pasem przednim a rurami! No,chyba ze nie zależy wam na deflektorach to wtedy możecie je połamać! Aby było śmieszniej to montaż chłodnicy z deflektorami też nie jest możliwy po uprzednim ich przykręceniu do chłodnicy i trzeba przykręcać przy zdjętym grilu.
Tak więc dziś mogę z całą pewnością was poinformować jak to wygląda w oryginale, a moja chłodnica jest w aucie od początku jego istnienia! jak pisałem wyżej- chyba że macie jakieś rzeźby i jakiemuś mechanikowi wcześniej, przy wymianie chłodnicy nie chciało się juz instalować deflektorów(?) Całość zajmuje około trzech godzin....
A na przyszłość zastanówcie się co piszecie i nie wprowadzajcie innych w błąd! Jeśli macie zwykłą dwójkę to raczej na pewno wiele sytuacji nie ma odniesienia do (oryginalnego) Country. Jest coraz więcej młodych posiadaczy tego auta i czytając to co tu piszemy, biorą za pewnik wiadomości od doświadczonych użytkowników. Oby tylko nie narobili sobie z tego powodu więcej szkody niż pożytku!
Ośmielony waszymi wypowiedziami dziś poszedłem do garażu wymontować chłodnicę. Miałem mgliste rozeznanie co do deflektorów przykręconych z przodu chłodnicy..... No i okazało się ze chłodnicy w (oryginalnym) Country nie można wymontować bez zdejmowania grila a to wiąże się z odkręceniem orurowania, bo gril nie mieści się miedzy pasem przednim a rurami! No,chyba ze nie zależy wam na deflektorach to wtedy możecie je połamać! Aby było śmieszniej to montaż chłodnicy z deflektorami też nie jest możliwy po uprzednim ich przykręceniu do chłodnicy i trzeba przykręcać przy zdjętym grilu.
Tak więc dziś mogę z całą pewnością was poinformować jak to wygląda w oryginale, a moja chłodnica jest w aucie od początku jego istnienia! jak pisałem wyżej- chyba że macie jakieś rzeźby i jakiemuś mechanikowi wcześniej, przy wymianie chłodnicy nie chciało się juz instalować deflektorów(?) Całość zajmuje około trzech godzin....
A na przyszłość zastanówcie się co piszecie i nie wprowadzajcie innych w błąd! Jeśli macie zwykłą dwójkę to raczej na pewno wiele sytuacji nie ma odniesienia do (oryginalnego) Country. Jest coraz więcej młodych posiadaczy tego auta i czytając to co tu piszemy, biorą za pewnik wiadomości od doświadczonych użytkowników. Oby tylko nie narobili sobie z tego powodu więcej szkody niż pożytku!
Offtopic czyli raj dla spamerów
Co to jest ten deleflektor ?Adalbert1702 pisze:deflektorach to wtedy możecie je połamać
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Offtopic czyli raj dla spamerów
Dwa deflektory....Z dwóch stron chłodnicy.Na zdjęciu widać o co chodzi. I "konia z rzędem" temu kto wyjmie chłodnice bez zdjęcia grila i bez połamania deflektorów! Wycięcia dokładnie są wpisane w krawędzie pasa przedniego i cięzko wykonać jakikolwiek ruch w górę a co dopiero w kierunku do silnika...
Re: Offtopic czyli raj dla spamerów
Mniej nerwów panieAdalbert1702 pisze:Panowie,wcześniej pytałem czy ktoś wie jak wymontować chłodnicę z Country. Jak wiadomo ten samochód w oryginale jest wyjątkowy,bo większość elementów nie pasuje od dwójki a patenty zastosowane w nim prześcigają najśmielsze wyobrażenie....Nie w tym jednak rzecz. Proszę nie wprowadzajcie innych w błąd jeśli sami tego nie "przerabialiście" Twierdzenie "chyba" lub "powinno się udać" nie powinno tutaj być używane! Jeśli nie masz stu procentowego oryginału a jakąś rzeźbę to tym bardziej nie powinniście zabierać głosu!
Ośmielony waszymi wypowiedziami dziś poszedłem do garażu wymontować chłodnicę. Miałem mgliste rozeznanie co do deflektorów przykręconych z przodu chłodnicy..... No i okazało się ze chłodnicy w (oryginalnym) Country nie można wymontować bez zdejmowania grila a to wiąże się z odkręceniem orurowania, bo gril nie mieści się miedzy pasem przednim a rurami! No,chyba ze nie zależy wam na deflektorach to wtedy możecie je połamać! Aby było śmieszniej to montaż chłodnicy z deflektorami też nie jest możliwy po uprzednim ich przykręceniu do chłodnicy i trzeba przykręcać przy zdjętym grilu.
Tak więc dziś mogę z całą pewnością was poinformować jak to wygląda w oryginale, a moja chłodnica jest w aucie od początku jego istnienia! jak pisałem wyżej- chyba że macie jakieś rzeźby i jakiemuś mechanikowi wcześniej, przy wymianie chłodnicy nie chciało się juz instalować deflektorów(?) Całość zajmuje około trzech godzin....
A na przyszłość zastanówcie się co piszecie i nie wprowadzajcie innych w błąd! Jeśli macie zwykłą dwójkę to raczej na pewno wiele sytuacji nie ma odniesienia do (oryginalnego) Country. Jest coraz więcej młodych posiadaczy tego auta i czytając to co tu piszemy, biorą za pewnik wiadomości od doświadczonych użytkowników. Oby tylko nie narobili sobie z tego powodu więcej szkody niż pożytku!
Na odpowiedziach z forum też nie możesz w 100% polegać . To pretensje miej tylko do siebie .
A deflektorów nie da rady zdemontować na samochodzie i wtedy wysunąć chłodnicę ?
Offtopic czyli raj dla spamerów
Co do składania samochodów https://www.youtube.com/watch?v=0AgEKD_IVuo" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adalbert1702
- Użytkownik
- Posty: 478
- Rejestracja: sob sty 04, 2014 19:01
- Lokalizacja: Toruń
Offtopic czyli raj dla spamerów
Nie da rady zdemontować przed zdjęciem chłodnicy! Nawet mając dziesiatkę nasadową na kiju nie ma możliwości trafienia przez grila na śruby. Trzy są od strony grila a jedna tuż przy akumulatorze. Musiałby mieć jakąś krótką dziesiątkę płaską ale próbowałem i nie ma siły (dźwigni) aby odkręcić dwudziestoparoletnią śrubę....
Nie chodzi o nerwy, bo dziś jest niedziela i dałem sobie czas na to. jest jednak problem aby nie pisać bzdur gdy do końca nie przerabialiśmy tego tematu! Wszystko o czym w dziale Country napisałem jest poparte doświadczeniem i sam to zrobiłem! Niczego nie zmyślam i nie ma u mnie określenia "chyba" i "może". Zresztą wszystko co zrobiłem jest robione na oryginalnym w 99,9% Country. Moim założeniem jest zachować auto w oryginale wykorzystując jak największą ilość części oryginalnych! Dlatego, jak wcześniej pisałem, skoro czyta to wiele innych, potencjalnych użytkowników i posiadaczy tego samochodu starajmy się być rzetelni w swoich wypowiedziach. I nie jestem sam sobie winny, bo przewidywałem ze coś takiego może być problemem-inaczej nie pytałbym o to na forum....
Teraz mam pytanie dotyczące samej chłodnicy. Czy ktoś wymieniał i kupował już chłodnice? Jakiego producenta wybrać aby nie była za droga ale i też nie była jakimś chłamem który za rok trzeba będzie znowu wymieniać> Chciałbym kupić nową i zauważyłem ze na Alledrogo jest kilka odpowiadających wymiarami i położeniem króćców.
Co można powiedzieć o tym produkcie? Oczywiście jest to zamiennik, bo na oryginał mnie nie stać!
http://allegro.pl/vw-golf-mk1-mk2-chlod ... ml#thumb/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie chodzi o nerwy, bo dziś jest niedziela i dałem sobie czas na to. jest jednak problem aby nie pisać bzdur gdy do końca nie przerabialiśmy tego tematu! Wszystko o czym w dziale Country napisałem jest poparte doświadczeniem i sam to zrobiłem! Niczego nie zmyślam i nie ma u mnie określenia "chyba" i "może". Zresztą wszystko co zrobiłem jest robione na oryginalnym w 99,9% Country. Moim założeniem jest zachować auto w oryginale wykorzystując jak największą ilość części oryginalnych! Dlatego, jak wcześniej pisałem, skoro czyta to wiele innych, potencjalnych użytkowników i posiadaczy tego samochodu starajmy się być rzetelni w swoich wypowiedziach. I nie jestem sam sobie winny, bo przewidywałem ze coś takiego może być problemem-inaczej nie pytałbym o to na forum....
Teraz mam pytanie dotyczące samej chłodnicy. Czy ktoś wymieniał i kupował już chłodnice? Jakiego producenta wybrać aby nie była za droga ale i też nie była jakimś chłamem który za rok trzeba będzie znowu wymieniać> Chciałbym kupić nową i zauważyłem ze na Alledrogo jest kilka odpowiadających wymiarami i położeniem króćców.
Co można powiedzieć o tym produkcie? Oczywiście jest to zamiennik, bo na oryginał mnie nie stać!
http://allegro.pl/vw-golf-mk1-mk2-chlod ... ml#thumb/1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości