Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- mendrek
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
- Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski
Auto siedzi troche wysoko. Ja mam 80/70 i jakos nigdzie nie zachaczam a auto siedzi naprawde nisko w porównaniu z innymi. auto moze i wyglada u ciebie fajnie lecz stoi tak jak poprzednik pisze pod góre i przód widac ze jest nizej niz tyl. Ja postanowiłem ze nizej nie zejde bo juz nie ma gdzie wjechac. Ale jazda jest przyjemna i auto w porównaniu z innymi trzyma sie jak przyklejone do drogi. Parę fotek mego szpejka na 80/70
Na 14 calowej stali bylo naprawde nisko moze okolo 1 lub 2 cm prześwitu miedzy mocowaniem wahacza, a ziemia. Jak sie podoba gleba..
Mam pytanie jakie odboje wstawic zeby mi tyl nie obijal bo jak ktos siadzie to belka siada na ramie i zero amortyzacji sie robi. Mozecie cos podradzic.
Na 14 calowej stali bylo naprawde nisko moze okolo 1 lub 2 cm prześwitu miedzy mocowaniem wahacza, a ziemia. Jak sie podoba gleba..
Mam pytanie jakie odboje wstawic zeby mi tyl nie obijal bo jak ktos siadzie to belka siada na ramie i zero amortyzacji sie robi. Mozecie cos podradzic.
teraz juz coprawda autko sprzedane ale mi sie najbardziej podobalo jak sie przejezdzialo przez taki jeden przejazd kolejowy jak sie od zywca na bielsko jedzie zawsze bylem dumny jak sie ze mna korek twozył bo golfisko przejezdza przez przejazd :green_fuck:
[ Dodano: 14 Wrz 2009 09:21 ]
[ Dodano: 14 Wrz 2009 09:21 ]
Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D
kolego wiadomo ale wlasnie ze jest odwrotnie!Marko16v pisze:wiadomo że im niżej tym bardziej twardo
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
ale o czym mwoisz bo nie wiem?
mowisz ze jest tak jak ja pisze czy ze nie jest?
im gwinta wyzej krecisz tym jest twardszy lub taki sam napewno nie staje sie bardziej miekki
mowisz ze jest tak jak ja pisze czy ze nie jest?
im gwinta wyzej krecisz tym jest twardszy lub taki sam napewno nie staje sie bardziej miekki
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 13:56 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
ale co w kicie jak w kicie nie masz plynnej regulacji tylko narzuca Ci wysokosc wiec tu nie ma co mowic o kicie kazdy ma swoja charakterystyke bo -40 a -80 to juz inny zawias przeciez
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
do tego dochodzi jeszcze różnice między benzyną a dieslem.jak ktoś bezmyślnie wkłada sprężyny z benzyny do diesla to nie ma się co dziwić auto ma miękkie.MAPET pisze:kazdy ma swoja charakterystyke bo -40 a -80 to juz inny zawias przeciez
jak u siebie w dieslu miałem kit KW + sprężyny dedykowane do diesla to było dużo twardziej niż na gwincie.teraz na tym zawiasie jeździ kumpel i ma go włożonego do benzyny i ma beton taki jak na gwincie z reg twardości skręcona ma maxa.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Ja w TaTechnix miałem zupełnie odwrotnie, im wyżej dawałem tym auto było miększe bo jak leżał na samym dole to było stosunkowo twardo . Podniosłem o 6-8cm i było miękko jak na serii. Ale co się dziwić zawias za 920zł więc bez rewelacji. Teraz szukam czegoś firmowego.MAPET pisze: im gwinta wyzej krecisz tym jest twardszy lub taki sam napewno nie staje sie bardziej miekki
Jak ma z przodu kit ale jest tak twardy jak niejeden gwint. Praktycznie jak reka probuje go ugiac to sie uginaja gumy w zawieszeniu i opona a nie sprezyna na drodze juz cos tam sie lekko rusza ale ogolnei jest taczka - i o to chodzi teraz cztery dni nie jezdzilem moim zglebionym autkiem tylko samymi seriami i juz sie nie moge doczekac az jutro wsiade i poczuje ten asfalt hehehe
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
D1_PITER, ja też mam na przodzie "kit", amory MTS'a i springi Eibacha i.... na postoju nie idzie ugiąć auta... ugina się opona , ale podczas jazdy jest właśnie inaczej... jeździ się przyjemnie i o to chodzi... wiadomo, że to nie to samo co seria, ale jest komfort połączony z glebą .... jeździłem serią kilka dni.... i tak jak Ty nie mogłem się doczekać jazdy mk2 na glebie.
P.S.
Jechałem też citroenem C1.... to jest dopiero taczka na serii.... podskakuje jak piłeczka na drodze... zero tłumienia... jechać się tym nie dało... o wiele lepszy komfort jazdy mam w mk2
P.S.
Jechałem też citroenem C1.... to jest dopiero taczka na serii.... podskakuje jak piłeczka na drodze... zero tłumienia... jechać się tym nie dało... o wiele lepszy komfort jazdy mam w mk2
na samym dole to tawrdo bo amorki juz dobijaja sie do konca a im w gore tym siskasz sprezyne wiec na samej gorze jest najtwardziej ew sie nie zmieniaPassat944 pisze:a w TaTechnix miałem zupełnie odwrotnie, im wyżej dawałem tym auto było miększe bo jak leżał na samym dole to było stosunkowo twardo
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości