Wybór interfejsu diagnostycznego.
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Mam jeszcze pytanie czy ten kabel będzie dobry http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 89028.html , chodzi mi głównie o zastosowania tylko dla siebie tzn. zmienić język FIS-a , kasowanie błędów i czy działałby z PolskiVag 4.9 (na aukcji piszę że współpracuje z 409.01, czy to to samo?) lub VCDS 12.12.3 . Wyżej dowiedziałem się że ma być to typ kkl wiec taki znalazłem . Z góry dzięki za odp . Pozdrawiam .
GOLF V 2.0 TDI BKD hatchback
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Tak.DOJCZEWOT pisze:czy ten kabel będzie dobry http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 89028.html" onclick="window.open(this.href);return false; , chodzi mi głównie o zastosowania tylko dla siebie tzn. zmienić język FIS-a , kasowanie błędów i czy działałby z PolskiVag 4.9
Nie.DOJCZEWOT pisze: lub VCDS 12.12.3 .
VCDS Lite 1.2
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
a czy kablem kkl da rade dostac sie do wsadów ecu? W leonie 1.9tdi (bxe 105km) mamy problem z odpalaniem na cieplym, wspolnie ze znajomym informatykiem bysmy to ogarneli tylko czy ten kabel nam to umozliwi.
Mamy tez octavie po dzwonie , 19tdi alh ktora i tak idzie na szrot (jezdzi) wiec mogli bysmy na tym przetestowac zmiane wsadów itp bo i tak z niej juz nic nie bedzie
Mamy tez octavie po dzwonie , 19tdi alh ktora i tak idzie na szrot (jezdzi) wiec mogli bysmy na tym przetestowac zmiane wsadów itp bo i tak z niej juz nic nie bedzie
no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
Re: Odp: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Nie, od wsadów jest kabel mpps, poszukaj na stronie viakena pod hasłem chip tuning.kl0cek pisze:a czy kablem kkl da rade dostac sie do wsadów ecu?
Ostatnio zmieniony czw lis 13, 2014 09:54 przez szczyku, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Nie.Galletto lub MPPSkl0cek pisze:a czy kablem kkl da rade dostac sie do wsadów ecu?
Wybór interfejsu diagnostycznego.
a czy kablem mpps lub galletto mozna zrobic to samo co kkl jesli chodzi i kodowanie licznika jak pisalem wyzej zalezy mi na aktywacji ile przejade na baku i domykania szyb z pilota
no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
Wybór interfejsu diagnostycznego.
a czy kablem mpps lub galletto mozna zrobic to samo co kkl jesli chodzi i kodowanie licznika jak pisalem wyzej zalezy mi na aktywacji ile przejade na baku i domykania szyb z pilota
no smoke=no fun
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
ALH+0.205+CHIP
131km 320nm
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Nie.kl0cek pisze:a czy kablem mpps lub galletto mozna zrobic to samo co kkl jesli chodzi i kodowanie licznika jak pisalem wyzej zalezy mi na aktywacji ile przejade na baku i domykania szyb z pilota
Wybór interfejsu diagnostycznego.
siedze i siedze i zdecydowac sie nie moge... czy moge prosic o porade jaki interfejs diagnostyczny kupic?
bora ajm 2001
chcialbym miec cos wiecej niz mam obecnie (zwykly niebieski chinski) czyli wiecej niz kodowanie komfortu co nie zawsze sie udaje i kasowanie bledow.
mozecie cos podpowiedziec? tak +-150
bora ajm 2001
chcialbym miec cos wiecej niz mam obecnie (zwykly niebieski chinski) czyli wiecej niz kodowanie komfortu co nie zawsze sie udaje i kasowanie bledow.
mozecie cos podpowiedziec? tak +-150
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Czyli co? Bo tym "zwykłym "KKLem i oprogramowaniem VAG 311.2 lub VCDS lite w zarejestrowanej wersji zrobisz pełną diagnostykę jaka jest możliwa w tym samochodzie włącznie z kodowaniami,adaptacjami,logami statycznymi/dynamicznymi i kasowaniem inspekcji serwisowych .rbul pisze:chcialbym miec cos wiecej niz mam obecnie (
Wybór interfejsu diagnostycznego.
no a ktory bedzie lepszy? 311 czy vcds lite?
bo szczerze mówiąc to nie moge znalezc zadnej fajnej wersji
bo szczerze mówiąc to nie moge znalezc zadnej fajnej wersji
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Chiński kkl nie jest taki stuprocentowo uniwersalny. Łączę się nim ze wszystkimi sterownikami oprócz silnika (ale to chyba już mój inny problem) ale nie łączy mi się z zegarami po linii k (vag commander) podobno kabel od kkl od Viakena to potrafi. Ja po kupieniu chińskiego kkl zamiast kupic kabel od Viakena, dokupiłe kabelek Vag K+can. Wychodzi na to samo - kabel chiński działa mi z vag comem a k+can z commanderem, tylko że muszę targać dwa kable ze sobą i jak coś robię w eepromie zegarów, to żeby później zmienić kodowanie np. muszę odpiąć i podpiąć chiński kkl. Także moja rada - kup sobie odrazu kkl od Viakena zamiast jakieś chińskie wynalazki.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Re: Wybór interfejsu diagnostycznego.
Skrzak pisze:Chiński kkl nie jest taki stuprocentowo uniwersalny. Łączę się nim ze wszystkimi sterownikami oprócz silnika (ale to chyba już mój inny problem) ale nie łączy mi się z zegarami po linii k (vag commander) podobno kabel od kkl od Viakena to potrafi. Ja po kupieniu chińskiego kkl zamiast kupic kabel od Viakena, dokupiłe kabelek Vag K+can. Wychodzi na to samo - kabel chiński działa mi z vag comem a k+can z commanderem, tylko że muszę targać dwa kable ze sobą i jak coś robię w eepromie zegarów, to żeby później zmienić kodowanie np. muszę odpiąć i podpiąć chiński kkl. Także moja rada - kup sobie odrazu kkl od Viakena zamiast jakieś chińskie wynalazki.
mowisz o takim?
http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2- ... -obd2.html
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Wybór interfejsu diagnostycznego.
Tak o tych dwóch mówię. Ten czarny lepiej kupić (nie powiem, że polecam bo go nie mam, ale z wypowiedzi ludzi tu na forum wynika, że mozna nim edytować eepromy np w liczniku po linii k commanderem i podobnymi programami). A ten chiński po prawej to właśnie mam i nie polecam.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości