Post
autor: JABcok20 » ndz sty 03, 2010 13:24
Turbine dokręcic na 4 sruby i da sie to zrobić z góry. Zanim zaczniesz wkręcac tą czwarta popuść 3 pozostałe, wtedy załapie. Moja k14 nie miała chłodzenia wodnego i to było powodem nie gaszenia samochodu zaraz po szybkiej jeździe. widziałem już k14 od silnika sb które wysiadły w samochodzie seryjnym którym jeździł "jakiś Pan" więc czy k14 zwykla czy k14 z chłodzeniem trzeba o turbo dbać...
Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 13:25 przez
JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426