Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
to teraz dałeś do myślenia a to oryginalne jest bo może ktoś ci wpakował od g 60 albo od tdi tarcze i o tym nie wiedziałeś?
spiek jest na alledrogo 30% mocniejszy od oryginalnej czyli tak do 500nm jak komu g 60 za mało http://photos01.allegroimg.pl/photos/or ... /816836153
			
													spiek jest na alledrogo 30% mocniejszy od oryginalnej czyli tak do 500nm jak komu g 60 za mało http://photos01.allegroimg.pl/photos/or ... /816836153
					Ostatnio zmieniony ndz lis 15, 2009 17:00 przez sheriffg, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Audi_Sportback
						sheriffg, ja zmienialem kolo zamachowe bo bylo odelzeone na normalna z 1z i wlasnie chcialme zobaczyc jakie tam dokladnie tarcza jest, spisalem numery i sie okazalo ze to do silnika vr6, dlatego takie moje zdziwinie, przegladalme wczoraj aukcje allegro  ze zdjeciami uzywanych i w jedne jest z 4 a w kolejnej np z 6 wiec to mnie troche dziwi i zastanawia 
			
									
									to jest numer z mojego sprzegla:
1862393031
tutaj w polowie gdzies strony jest zdjecie bardzo dziwne:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=176561
			
									
									1862393031
tutaj w polowie gdzies strony jest zdjecie bardzo dziwne:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=176561
- 
				marcuso86
 - Mały gagatek

 - Posty: 142
 - Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
 - Lokalizacja: Lubliniec
 - Kontakt:
 
Było pisane ze  VR6 od G60 różni sie tylko springami a teraz po tym co pokazałeś Włochaty to ja już nic nie wiem i pewnie nie tylko ja 
 A tak pozatym to jestem juz po wymianie na g60 sachsa i polecam tą zmiane w 100%, pedał sprzęgła chodzi jak marzenie  
 , jak dla mnie minusów brak po takiej zmianie. Dodam jeszcze że auto szybciej mi zapala tzn na dwumasie trzeba było ciut dłużej pokręcić.
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 21:40 przez marcuso86, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									nie wiem czy ktoś to zauważył ale całość tarczy  tej na 6 sprężyn jest nitowana na 3 nity...co może sprzyjać wyłażeniu sprężyn bokiem kwestia z jakiego grubości  materiału jest wykonany środek  tarczy co prawda na moce jakie jest w stanie osiągnąć tdi i tak to nie ma znaczenia
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lis 17, 2009 23:44 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									a to wlasnie zauwazylme jak sciagnalem tarcze, bo na zywo niegdy nie widzialem takiego rozwiazania, a maja kieys inne tarcze w reku to faktycznie byly pojedynczeGMS pisze:są ja też takie zakładałem i to dawno temu... ale co zauważyłem że one są podwójne w środku jest druga mała sprężyna może to rozwiązanie jest mocniejsze...
- Adrian1980
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 560
 - Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
 - Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


