Po to żeby silnik jak naj bardziej odciążyć na wydechu.adam16v pisze:arwam napisał/a:
chodzi mi po głowie takie małe COMBO GT20+G60
Tylko po co? Po to w VNT masz zmienną geometrią żeby dostosować charakterystykę doładowania do własnych potrzeb
_________________
I żeby całkowicie zlikwidować opuźnienie doładowania.
Przy VNT jeśli zrobisz nisko doładowanie to przy jeździe ze stałą prędkością np 120km/h masz spore ciśnienia około 0,5-0,7bara silnik bardziej się nagrzewa i więcej pali, można by tą drogą iść gdyby była dłuższa skrzynia biegów np z 1Z a nie poczciwa 4T.
A co do wtrysków to będą pasować hoć jeśli niezamierzasz zakładać w przyszłości dużej pompy to nie wiem czy jest sens zabawy poszukiwania mocy we wrtyskach ponieważ paliwo będzie za wolno podawane.
Pozdro dla wszystkich kombinatorów
[ Dodano: 08 Lis 2008 21:05 ]
A czemu nie?adam16v pisze:arwam napisał/a:
chodzi mi po głowie takie małe COMBO GT20+G60
Tylko po co? Po to w VNT masz zmienną geometrią żeby dostosować charakterystykę doładowania do własnych potrzeb
_________________
A tak na poważnie;
Po to żeby silnik jak najbardziej odciążyć na wydechu.
Przy VNT jeśli zrobisz nisko doładowanie to przy jeździe ze stałą prędkością np 120km/h masz spore ciśnienia około 0,5-0,7bara silnik bardziej się nagrzewa i więcej pali, można by tą drogą iść gdyby była dłuższa skrzynia biegów np z 1Z a nie poczciwa 4T.
A co do wtrysków to będą pasować hoć jeśli niezamierzasz zakładać w przyszłości dużej pompy to nie wiem czy jest sens zabawy poszukiwania mocy we wrtyskach ponieważ paliwo będzie za wolno podawane.
Pozdro dla wszystkich kombinatorów