![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ktoś mi kiedyś pisał w temacie,że pomiar czasu najlepiej robi się GPS-em...nie wiem niestety jak,bo w trakcie przyspieszania GPS nie nadążał,co widać na zdjęciu...
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/207/fa86fdf8fd53ede4med.jpg)
Natomiast podczas jazdy ze stałą prędkością,wskazywał taką samą prędkość jak prędkościomierz.Mooooże była lekka odchyłka,ale szkoda się nad nią rozczulać,bo to zaledwie 1-2km/h
Po zmodyfikowaniu sprzęgła auto śmiga o wiele lepiej.Próbowałem zrobić pomiar do sety,ale warunki pogodowe uniemożliwiły mi to
Tutaj trochę sprintu.Jakość może nie najlepsza,bo drogi mamy jakie mamy,ale widać
[YOUTUBE][/YOUTUBE] [youtube][/youtube]
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Dodać muszę,że zszedłem z dawką paliwa w dół o ¼ obrotu,bo wydatek resztkowy w pompie nie wyrabiał i wolne obroty świrowały-wzrastały do ok.1300/1400.
Pompa niebawem trafi na stół i znów będzie zabawa...a może większa zawita...
Pozdrawiam i miłej nocy życzę![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/207/fa86fdf8fd53ede4med.jpg)
Natomiast podczas jazdy ze stałą prędkością,wskazywał taką samą prędkość jak prędkościomierz.Mooooże była lekka odchyłka,ale szkoda się nad nią rozczulać,bo to zaledwie 1-2km/h
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Po zmodyfikowaniu sprzęgła auto śmiga o wiele lepiej.Próbowałem zrobić pomiar do sety,ale warunki pogodowe uniemożliwiły mi to
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Tutaj trochę sprintu.Jakość może nie najlepsza,bo drogi mamy jakie mamy,ale widać
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
[YOUTUBE][/YOUTUBE] [youtube][/youtube]
[youtube][/youtube] [youtube][/youtube]
Dodać muszę,że zszedłem z dawką paliwa w dół o ¼ obrotu,bo wydatek resztkowy w pompie nie wyrabiał i wolne obroty świrowały-wzrastały do ok.1300/1400.
Pompa niebawem trafi na stół i znów będzie zabawa...a może większa zawita...
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
Pozdrawiam i miłej nocy życzę
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 12:58 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 3 razy.
Michaś_1977, Musisz wgrać na nawigację program GPS Performance, potem go odpalasz (np ustawiasz go w opcjach jako domyślną mapę) i po wybraniu odpowiedniej opcji poprostu się zatrzymujesz i zaczynasz przyspieszać. Program jest tak dokładny, że możesz sobie zmierzyć przyspieszenie z pokoju to toalety
Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła - smarowaliście czymś sprężyny?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Mam jeszcze pytanie odnośnie sprzęgła - smarowaliście czymś sprężyny?
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 23:25 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
t0mal, mam taki smar,ale zachodzi duże prawdopodobieństwo,że siła odśrodkowa rozrzuci ten smar i sprzęgło znów dostanie poślizgu
Jutro zrzucam skrzynię,robię docisk z dwiema identycznymi sprężynami i będzie cacy.Przy sobotniej robocie nie wzięliśmy praw fizyki pod uwagę...Zbyt chaotycznie podeszliśmy do tematu,ale to nic,zawsze coś się w główce utrwali.
Człowiek uczy się na błędach...szkoda tylko,że zazwyczaj na swoich![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Jutro zrzucam skrzynię,robię docisk z dwiema identycznymi sprężynami i będzie cacy.Przy sobotniej robocie nie wzięliśmy praw fizyki pod uwagę...Zbyt chaotycznie podeszliśmy do tematu,ale to nic,zawsze coś się w główce utrwali.
Człowiek uczy się na błędach...szkoda tylko,że zazwyczaj na swoich
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak zapowiadałem,tak się stało...
Dziś znów spadła skrzynia
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/291/8c97730b41704bc7med.jpg)
Sprzęgło znów na stół
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/149/782ca6da9c35ac28med.jpg)
Oto winowajca ciężkiej pracy sprzęgła
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/291/d627cda936ac1018med.jpg)
A więc ognia
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/291/af812d31a26ef88amed.jpg)
Poświęciłem 2 kolejne dociski,żeby zdobyć 2 jednakowe słoneczka
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/295/33d5a9241cdea099med.jpg)
Teraz uwaga,bo właśnie na tym polega mod sprzęgła!
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/295/091066c6d1b34a77med.jpg)
Zastosowanie dwóch sprężyn ma za zadanie stworzyć większy ścisk tarczy sprzęgłowej i jednocześnie uniemożliwić jej poślizg w trakcie ekstremalnych przeciążeń w trakcie przyspieszania
Widać różnicę.Z lewej -źle,a z prawej-dobrze
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/295/b292c7af32167e69med.jpg)
Nie chodzi tutaj o wysokość sprężyn,lecz o odstęp między jedną,a drugą.Tak być nie powinno.
Powierzchnie współpracujące nowych sprężyn wypolerowałem i natarłem ceramizerem
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/291/f1178184497c1ffemed.jpg)
Mycie (odtłuszczanie) wszystkiego
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/294/421d95dd7d8cd078med.jpg)
Następnie składanie docisku do kupy.
Jak widać zagęszczałem ruchy nieziemsko
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/294/51725521daf5f9d7med.jpg)
Tak ma być dobrze
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/291/f1af39820dbf0295med.jpg)
Sprzęgło po modach,wróciło na swoje miejsce
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/294/26fbe2e823688858med.jpg)
Wymieniłem jeszcze mieszek prawego przygłupa
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/295/f85997f1ddcbbbf6med.jpg)
Ostatnia fotka-skrzynia zamontowana i "uzbrojona"
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/291/3938d9093c47e982med.jpg)
Efekt?
No właśnie...efekt jest zadowalający,ale tylko częściowo...
Sprzęgło pracuje o wiele lżej,ale nadal bierze przy samej podłodze.
Jutro wywalę linkę z samo-regulatorem i zastosuję zwykłą z regulacją manualną
W tej chwili skok jałowy pedału sprzęgła jest trochę duży i można go zmniejszyć,co wpłynie na to,że sprzęgło będzie brało nieco wyżej.
Powinno wtedy grać,a jak nie to znów skrzynia-gleba![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Dziś znów spadła skrzynia
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/149/f48db724557a4ec7med.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/291/8c97730b41704bc7med.jpg)
Sprzęgło znów na stół
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/149/782ca6da9c35ac28med.jpg)
Oto winowajca ciężkiej pracy sprzęgła
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/291/d627cda936ac1018med.jpg)
A więc ognia
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/207/423721a637485015med.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/291/af812d31a26ef88amed.jpg)
Poświęciłem 2 kolejne dociski,żeby zdobyć 2 jednakowe słoneczka
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/295/33d5a9241cdea099med.jpg)
Teraz uwaga,bo właśnie na tym polega mod sprzęgła!
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/296/46b96d37579c1655med.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/295/091066c6d1b34a77med.jpg)
Zastosowanie dwóch sprężyn ma za zadanie stworzyć większy ścisk tarczy sprzęgłowej i jednocześnie uniemożliwić jej poślizg w trakcie ekstremalnych przeciążeń w trakcie przyspieszania
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Widać różnicę.Z lewej -źle,a z prawej-dobrze
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/295/b292c7af32167e69med.jpg)
Nie chodzi tutaj o wysokość sprężyn,lecz o odstęp między jedną,a drugą.Tak być nie powinno.
Powierzchnie współpracujące nowych sprężyn wypolerowałem i natarłem ceramizerem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/182/cb698a315d0088e5med.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/291/f1178184497c1ffemed.jpg)
Mycie (odtłuszczanie) wszystkiego
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/294/421d95dd7d8cd078med.jpg)
Następnie składanie docisku do kupy.
Jak widać zagęszczałem ruchy nieziemsko
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/291/c87b61dbf4c75afamed.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/294/51725521daf5f9d7med.jpg)
Tak ma być dobrze
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/291/f1af39820dbf0295med.jpg)
Sprzęgło po modach,wróciło na swoje miejsce
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/294/26fbe2e823688858med.jpg)
Wymieniłem jeszcze mieszek prawego przygłupa
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![Obrazek](http://images48.fotosik.pl/295/f85997f1ddcbbbf6med.jpg)
Ostatnia fotka-skrzynia zamontowana i "uzbrojona"
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/291/3938d9093c47e982med.jpg)
Efekt?
No właśnie...efekt jest zadowalający,ale tylko częściowo...
Sprzęgło pracuje o wiele lżej,ale nadal bierze przy samej podłodze.
Jutro wywalę linkę z samo-regulatorem i zastosuję zwykłą z regulacją manualną
![food :food:](./images/smilies/food.gif)
W tej chwili skok jałowy pedału sprzęgła jest trochę duży i można go zmniejszyć,co wpłynie na to,że sprzęgło będzie brało nieco wyżej.
Powinno wtedy grać,a jak nie to znów skrzynia-gleba
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ostatnio zmieniony wt maja 18, 2010 11:02 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14145
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wiesz co marcinas1983...nie chcę w błąd Cię wprowadzić,ale śmigam teraz chyba na seryjnym od AAZ-a.Ten po modzie Łukiego jest wyjęty.
Powiem tak-nie ma co sugerować się tym,na ile ktoś tam ma wbity zaworek.To jest indywidualny mod dla każdej pompy.Wystarczy,że zmienisz dawkę,kąt wtrysku statyczny i wszystko się zmienia.
Musisz sam to ogarnąć![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Powiem tak-nie ma co sugerować się tym,na ile ktoś tam ma wbity zaworek.To jest indywidualny mod dla każdej pompy.Wystarczy,że zmienisz dawkę,kąt wtrysku statyczny i wszystko się zmienia.
Musisz sam to ogarnąć
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości