Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
A przyczyną były odkręcone śruby ?
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nastar, nie sruby ok poprostu jeb....o i stoimy
tak że uważajecie co kupujecie wspominałem o tym kilkadziesiąt stron wczesniej
kpl regenerowany schsa mozna odroznic po tym ze ma tłumik drgan w tarczy pomalowany farbą młotkową
tak że uważajecie co kupujecie wspominałem o tym kilkadziesiąt stron wczesniej
kpl regenerowany schsa mozna odroznic po tym ze ma tłumik drgan w tarczy pomalowany farbą młotkową
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
u mnie zestaw na jednomasie grzecznie znosił 380nm przez chwilę i od 60Kkm 340nm bez żadnych problemów
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Fahoo, zaraz idę obejrzeć wobec tego co kupiłem. Leży jeszcze nie odpakowane w garażu
Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria
188KM@369Nm czyli mocna seria
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jak odpowietrzyć sprzęgło ??
Moja Srebrna strzała ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182960
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
strona 87 tego tematu i masz opisane.extrim pisze:jak odpowietrzyć sprzęgło ??
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
extrim, 2 osoby trzeba......wciskasz 5 razy sprzegło ręką do oporu i ręką wyciągasz do góry
druga osoba odkreca odpowietrznik wtedy ty wciskasz sprzegło do oporu płyn tryska
,kolega zakreca odpowietrznik i tak 5x
druga osoba odkreca odpowietrznik wtedy ty wciskasz sprzegło do oporu płyn tryska
,kolega zakreca odpowietrznik i tak 5x
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Albo tak jak ja podalem na 87 stronie i jedna osoba wystarczy. Płynnie, szybko, bez krecenia odpowietrznikow w jedna i druga strone ( zwlaszcza jak jest nieciekawe dojscie). Odpowietrzasz bez nerwicy niepotrzebnej i tak dlugo jak ci sie chce bo to juz wtedy przyjemność a nie uciażliwość.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Dzwoniłem do ASO odnośnie oleju do skrzyni DQY 2l - 98zł (to tak przy okazji napiszę).
Koło kupiłem od forumowego kolegi za 210zł wraz ze śrubami - w temacie fotosy.
W sobotę jadę na wymianę, chwile później napiszę swoje odczucia
Koło kupiłem od forumowego kolegi za 210zł wraz ze śrubami - w temacie fotosy.
W sobotę jadę na wymianę, chwile później napiszę swoje odczucia
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
A jakie sprzęgło wkładasz? Mnie przy zestawie z VR6 strasznie denerwowało jego głośność, szczególnie na jałowym. Trzymało ładnie no ale trzeba się przyzwyczaić do klekotania twardych sprężyn z 6 garówki. Sprzęgło z ABF-a jest dużo cichsze i spokojnie trzyma z 400NM, znosi także starty z 2 biegu bez problemowo.Sata pisze:W sobotę jadę na wymianę, chwile później napiszę swoje odczucia
Jakby ktoś szukał to tutaj można kupić jednomasy:
http://allegro.pl/jednomas-jednomasowe- ... 92831.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
grzegorzp, nie warto bo uszkodzisz docisk
zabielamy ręcznie papierem sciernym nie na tokarce
zabielamy ręcznie papierem sciernym nie na tokarce
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Passat944, VR6
to jest aż taka różnica?Passat944 pisze:strasznie denerwowało jego głośność
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Widziesz wieksza ilosc cylindrów powoduje, że mamy lepsza synchroniczność pracy silnika nie ma cykli ( na jeden obrót wału masz tylko dwa suwy pracy- dwie detonacje w komorze spalania). VR6 ma 6 garów to beda trzy takie suwy na jeden obrót ale tez i jest wiekszy niuton w dolnym zakresie obrotów do przekazania i oto sie tu wlasnie rozchodzi. Kolo zamachowe pełni role tłumika tych drgań -tych przekazów mocy dość agresywnych. Pamietaj tez ze suw sprezania stanowi pobór mocy a suw pracy oddaje moc. Wszytsko to niestety trzeba tłumić by nie było wibracji i szarpań na budzie. sprzegło VR6 jest zatem sztywniejsze czyli mniej wytlumia ( mniej sie poddaje na skręt). Wtedy tez jest to słyszalne i wyczuwalne.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości