Witam
Bylem na sprawdzeniu cisnienia sprezania i wyszlo ze mam po 13 i na
jednym 10 (silnik 2E)poza tym lyka mi olej tak ze 2l miedzy zmianami
(polsyntetyk). Jakie powinno byc cisnienie? No i jak myslicie czy to tylko
uszczelniacze? czy moze cos powazniejszego?
Dzieki za pomoc.
A tak nawiasem to jak mozna usunac wlasny post [/b]
---Diagnoza stanu silnika---
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A mechanior powiedział Ci gdzei to ciśnienie znika (chodzi o to czy przez nieszczelen zawory czy pierścienie że o uszczelce pod głowica nie wspomne).
Po pomiarze ciśnienia wystarczy kapnąć trochę oleju do środeczka i zmierzyć jeszcze raz ciśnienie - jak się zwiększy to znak że spyla przez pierścienie, a jak pozostaje bez zmian to zawory (jeżeli uszczelka pod głowica jest OK)
Pozdr
Po pomiarze ciśnienia wystarczy kapnąć trochę oleju do środeczka i zmierzyć jeszcze raz ciśnienie - jak się zwiększy to znak że spyla przez pierścienie, a jak pozostaje bez zmian to zawory (jeżeli uszczelka pod głowica jest OK)
Pozdr
******************************************
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Mk2 1.6D + Mk 3 1.9 TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 505 gości