temperatura silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
temperatura silnika
mam pytanko. chodzi o uklad chlodzenia. problem pojawil sie niedawno, polegal na tym ze temp w trakcie jazdy nie dobijala do optymalnej czyli 90, a przy hamowaniu albo postoju rosla to bardzo wysokiej, rzedu nawet 110. wymienilem termostacik na wahler, efektu wiekszego brak poza tym ze szybciej dogrzewal ale dalej byly skoki w gore, dzis wymienilem termostat zalanczajacy went i jest lepiej. przy normalnej jezdzie wszystko gra, temp trzyma sie w zasadzie jednej wartosci (85-90), no ale jesli np troszke go przycisne przykladowo 3 tys obrotow,zahamuje, temp w gore, went sie wlancza, sprawne oba biegi, a wskaznik na chwile potrafi mi pokazac nawet temp zblizona do 110... czy to jest norma? przyznam sie ze takie cuda nigdy mi sie nei dzialy czy lato czy zima.autko jest po lekkim biciu, czy jakies zakamienienie chlodnicy wchodzi w gre? musialem wlozyc inna niz orginal ale w zasadzie niczym sie nie roznila poza tym ze przewody troszke krotsze do niej sa. moje doswiadczenie jest dosc marne dlatego zwracam sie do was. prosze o pomoc, z gory dzieki.
to rzeczywiscie dziwne zwłaszcza że wymieniłeś termostat. Temp. nie powinna byc wieksza niz 90. Może masz czujnik popsuty sprawdz rezystancje czujnika, gdzies na forum byly rozpisane ile przy jakiej temp.
Moze wchodzic w gre zamulona chlodnica poprostu temp rosnie termostat sie otwiera a chlodnica nie daje rady wychodzic bo jest poprzytykana.
Moze wchodzic w gre zamulona chlodnica poprostu temp rosnie termostat sie otwiera a chlodnica nie daje rady wychodzic bo jest poprzytykana.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Ja kiedys się spotkałęm z podobnym przypadkiem jak urwało sie smigiełko od pompy wody, jak się jechało było ok ale jak stanał mimo, ze wentylator chodził temp. rosła. Sprawdz czujnik - a termostat dobra stroną założyłeś do silnika???? W tym autku powinno być cały czas 90st nie zależnie od stylu jazdy.
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
dzis to wogole odmowil mi posluszenstwa, odpala, 1, 2, 3 - 70 stopni, zgasilem. przed chwilka bylem i juz niby wszystko ok. ale boje sie wyjechac. termostat wlozylem tak jak powinno byc, uszczelka jest ok, went kreci. bardzo ciekawe co piszesz o pompie. dam rade sam to obejrzec? jaki jest koszt ewentualnej naprawy?PinkFloyd pisze:Ja kiedys się spotkałęm z podobnym przypadkiem jak urwało sie smigiełko od pompy wody, jak się jechało było ok ale jak stanał mimo, ze wentylator chodził temp. rosła. Sprawdz czujnik - a termostat dobra stroną założyłeś do silnika???? W tym autku powinno być cały czas 90st nie zależnie od stylu jazdy.
sprostowanie!! chodnica nie jest z benzyny, po prostu inny model ale wyciagnieta z TDi, wiec ten watek odpada, chyba ze jest zabita syfem ale sprawdzalismy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 175 gości