[mkII] grzeje sie bardzo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

[mkII] grzeje sie bardzo

Post autor: MaSa_Golf » wt kwie 05, 2005 19:36

moj mkII, 1.6D sie bardzo grzeje

po przejechaniu spokojnie 7 kilometrow gdy podjezdzam pod dom, to slysze ze wiatrak chodzi, wskazowka na 3/4 skali

co zrobic??



Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » wt kwie 05, 2005 20:59

Sprawdzales czy otwiera sie termostat - to moze byc najprawdopodobniej to. Plyn chlodniczy nie ubywa ?? moze masz gdzies przytkana instalacje chlodnicza :( ale ja zaczalbym od termostatu.


Powodzonka:

Slawek.



BUSH

Re: [mkII] grzeje sie bardzo

Post autor: BUSH » wt kwie 05, 2005 21:15

Tak jak napisal juz kolega w pierwszej kolejnosci zbadalbym termostat (moze sie nie otwierac przy wskazanej temperaturze). W moim autku gdy go wymontowalem pokryty byl gruba warstawa kamiennego osadu co mocno utrudnialo jego dzialanie. Na pocieszenie powiem, ze nie jest to zbyt duzy wydatek 30 - 40zl (z kompletem uszczelek).

Pozdrawiam
Bush



Awatar użytkownika
Pieniu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: śr lut 23, 2005 16:41
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Post autor: Pieniu » wt kwie 05, 2005 21:21

Sprawdż termostat, a u nas w czewie w intercarsie kupowałem przed zimą za 21zl



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » wt kwie 05, 2005 21:41

skoro wiatrak chodzi to czujnik jest dobry a jak masz po krotkim czasie 3/4 skali to pewnie plyn Ci gdzies ucieka


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt kwie 05, 2005 21:51

jak patrzylem w zimie to na zimnym silniku plyn byl w normie, tzn pomiedzy min a max, jutro rano sprawdze jak jest z plynem

a co do termostatu to wydaje mi sie, ze jesli by nie otworzyl duzego obiegu to wiatrak by sie raczej nie zalaczyl, ale nie wiem nie jestem specem.

zobacze jak z plynem, jesli w normie to wymienie termostat, skoro to taki niewielki wydatek, a jesli to niebedzie termostat to sam juz nie wiem



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » wt kwie 05, 2005 21:56

zalej specjalny plyn G11 zalecany przezz VW. ja tak mialem w dieslu ze sie grzal ze az parowalo. wszystko bylo oki i sie grzal, po zmianie plynu na ten jest super(tzn bylo super)


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt kwie 05, 2005 22:16

A ile kosztuje taki plyn??
Sadze ze wymiana termostatu bedzie tansza, wiec zaczne od tego :P :P



Awatar użytkownika
x27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob gru 04, 2004 12:51
Lokalizacja: SZCZECIN
Kontakt:

Post autor: x27 » wt kwie 05, 2005 22:25

termostat pozycz se od jakeigos kolsisa z mk2 bo to chwilka roboty - malo tego jezdzi tylko zeby otwieral przy odpowiedniej temperaturze. a ile g11 kosztuje to nie pamieatm :(


brak mocy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt kwie 05, 2005 22:31

nie mam za bardzo od kogo pozyczyc, kuzyn ma mk2, ale jemu sie nie zamyka termostat



gtig60

Post autor: gtig60 » śr kwie 06, 2005 09:37

ja mam mkII 1.6D wsazowka temp. plynu chlodzacego stoi na "dwunastej" w bardzo upalne lato w korku jak go przegonie wskaznik przechodzi delikatnie pozycje pionowa. uwazaj bowiem diesle nie lubia byc przegrzane, wiaze sie to zazwyczaj z planowaniem glowicy i wymiana uszczelki pod nia. objawem tego jest wywalanie wody ze zbiorniczka wyrownawczego badz nawet rozerwanie ktoregos szlaufa. Na poczatek zobacz czy nie wyzuca ci plynu spod korka ,jezeli tak to masz kipiel w ukladzie chlodzacym a to bardzo nie dobrze. pewnym sprawdzeniem termostatu moze byc dotkniecie rur(po rozgrzaniu silnika lub ja przejedziesz 7 km) prowadzacych do chlodnicy. jezeli termostat otwiera to gorna jak i dolna powinna byc goraca ezlie dolna jest duzo chlodniejsza tzn. ze termostat jest walniety. jezeli term. jest oki to moze bys zapchana chlodnica(zdaza sie za jest zasyfina i niedrozna )



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » śr kwie 06, 2005 10:28

G11 już nieprodukują. teraz jest g12+ i w Aso skoda cena około 25zł/l koncentratu



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr kwie 06, 2005 10:35

mi tez sie gzeje troszke za duzo i bardzo szybko rano to kolo 5 km i juz jest goracy a puzniej jak jezdze to nieaz wystarczy 2 km i juz jest znowu zagrzany. weze od chlodnicy mam tak ze gorny jest goracy a dolny totalnie zimny czy to dobze czy zle >>????????


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr kwie 06, 2005 10:37

a jeszcze jedno czy moze miec z tym zwiazek ze mam dziurawa chlodnice cieknie troszke ??? no i wlacznik wentylatora tez ale wentylator jak cos to wlaczam recznie :)


Danger War Machine Incoming

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 162 gości