[RP] Wolne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lut 03, 2005 18:15

bartek one nie skaczą tylko coś je źle reguluje,jak jest ciepły to jest wszystko ok,chyba,jeszcze sprawdze.
;)


No cóż , na sprzedaż
:(

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » czw lut 03, 2005 21:48

nie mam zielonego pojęcia czy mam odpowietrzenie wału.A może to sam układ wtryskowy jest walnięty oby nie ale jak to można sprawdzić.Dowiadywałem się że nowy rozdzielacz kosztuje 3,5tys. masakra


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » czw lut 03, 2005 22:07

marceliii pisze:bartek one nie skaczą tylko coś je źle reguluje,jak jest ciepły to jest wszystko ok,chyba,jeszcze sprawdze.
;)
wlasnie srobka sie sama dokrecala i dlawila silnik teraz siedzi na jednym poziomie



Awatar użytkownika
bartek1001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
Kontakt:

Post autor: bartek1001 » czw lut 03, 2005 22:08

marceliii pisze:bartek one nie skaczą tylko coś je źle reguluje,jak jest ciepły to jest wszystko ok,chyba,jeszcze sprawdze.
;)
wlasnie srobka sie sama dokrecala i dlawila silnik teraz siedzi na jednym poziomie



Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » czw lut 03, 2005 22:15

O jaką śrubkę chodzi?


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lut 03, 2005 22:27

No zobacze,ale gdzie ona dokładniejest bo jestem zielony.
Ale silnik jest zimny to nie podwyższa obrotów,jak jest średnio ciepły topodwyższa,więc to będzie co innego,właśnie np:czujnik temp.ale zobacze mimo wszysto,niech tylko odwilż przyjdzie.
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » ndz kwie 03, 2005 11:17

odkreccie silniczek krokowy i wyczyscie go dokladnie w srodku!! a dzialanie niebieskiego czujnika wody mozna sprawdzic poprzez odlaczenie jego wtyczki podczas pracy silnika jezeli silnik podniesie obroty to znaczy ze czujnik jest dobry!!



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » pn kwie 04, 2005 15:23

a więc silnik krokowy wykręce i wyczyszcze,ale gdy czujnik ściągsam to obroty nie rosną,ale mierze go omomierzem i jest dobry,chyba że gdzies kabel jest walnięty>
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn kwie 04, 2005 20:45

obroty muszą sie zmienić


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt kwie 05, 2005 06:35

no to w takim razie może jest gdziez przerwa w instalacji,oczywiście mowa tu o instalacji czujnika temp.płynu chłodzącego,ten niebieski,bo napewno jak go odpinam to obroty się nie zmieniają.
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt kwie 05, 2005 20:15

a jaki masz problem żeby to sprawdzić?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » wt kwie 05, 2005 20:34

No nie pamiętam na który pin w ecu wychodzi ten przewód,bo mase to łatwo sprawdzić.
Może ty wiesz co to za czujnik,ten o którym pisałem w innym poście?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt kwie 05, 2005 21:00

jaki masz silnik?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt kwie 05, 2005 22:09

mialem podobna bardzo sytuacje, obroty plywaly od 200 tak ze prawie chcial zgasnac i pozniej go troszke podciaglao i znowu 200,przy okazji jeszcze kopcil jak diesel i nie mial kopytka i dzire w gazie.u mnie problemem okazal sie kabelek od sterowania przepustnica ktoey trzymal sie na izolacji i zades szpec tego ine wykryl a do tego doszedl jeszcze zaplon, silniczek krokowy tez mialem czysty,sprawdz elektruke dokladnie moze cos sie urwalo zasniedzialo.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 175 gości