predkosc max w SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 16, 2007 14:15

200 i troche licznikowe :) ale mam JRa tylko


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
wronio1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:07
Lokalizacja: Ostrowiec św.
Kontakt:

hehe

Post autor: wronio1 » pt mar 16, 2007 14:58

hehehe... ja ze swojego mk2 wycisnalem 185km/h na expresowce<na dokladnie na karkowce na odcinku miedzy piotrkowem tryb a tomaszowem mazowieckim> ale to juz juz byl max mozliwosci i to bez zadnego podkrecania. jedyna modyfikacja to dodalem intercooler. a mam golfika 1.6tdi teraz z intercoolerem.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt mar 16, 2007 15:16

niemcy autobhan 192km/h i 4 osoby na pokładzie



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » pt mar 16, 2007 17:28

jeszcze raz ja udokumentowane 174 km przy 4900 obr ...
na hamowni
link do zdjecia
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c78 ... f24d9.html


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt mar 16, 2007 17:36

McFafik, na hamowni nie masz takich oporow jak na drodze :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

vagin2

Post autor: vagin2 » pt mar 16, 2007 19:45

zaprzal pisze:
vagin2 pisze:przy 200 to te silniki powinny mieć koło 8k rpm
jezdziles kiedys takim, ze pier***** takie glupoty? wez sobie przelozenia skrzyni i sobie policz przy jakich obrotach jest 200 i wez poprawke jak silniki IDI wkrecaja sie na obroty w porownaniu do TDI
zanim miałem wypadek i golf się nie skasował to jeździłem, i wiem co mówię, 200? nie możliwe 160 czy 170 jeszcze ujdzie!



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt mar 16, 2007 20:14

vagin2 pisze:nie możliwe 160 czy 170 jeszcze ujdzie!
seryjnym masz racje, ale nie mow, ze przy 200 bedzie 8k rpm


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

vagin2

Post autor: vagin2 » pt mar 16, 2007 20:21

zaprzal pisze:
vagin2 pisze:nie możliwe 160 czy 170 jeszcze ujdzie!
seryjnym masz racje, ale nie mow, ze przy 200 bedzie 8k rpm

tam miało być 6, a nie 8 hehe



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt mar 16, 2007 20:37

vagin2, bedzie mniej niz 6 i to jest osiagalne na tym silniku


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » pt mar 16, 2007 20:59

ja jak sie zblizam moim bolidem do 145 /150 max jechalem nim/ to normalnie strach w oczach, mam wrazenie ze mocniejszy wiatr mnie przewroci /oczywiscie autko bez gleby jest/, pzdr


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt mar 16, 2007 21:02

ghoost pisze:ja jak sie zblizam moim bolidem do 145 /150 max jechalem nim/ to normalnie strach w oczach
Zawieszenie napraw....
zaprzal pisze:vagin2, bedzie mniej niz 6 i to jest osiagalne na tym silniku
Pewnie tak bo jak miałem 180 to obroty były lekko ponad 4000 :bajer:



Awatar użytkownika
ghoost
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: sob paź 28, 2006 20:34
Lokalizacja: zamość/kraków

Post autor: ghoost » sob mar 17, 2007 00:43

bongo pisze:ghoost napisał/a:
ja jak sie zblizam moim bolidem do 145 /150 max jechalem nim/ to normalnie strach w oczach
Zawieszenie napraw....
Yyyy... zawieszenie czyli co?? to ze jest wysoko srodek ciezkosci standardowo w golfie umiejscowiony?? amorki mialem wymieniane jakies 7 tys temu i sa OK, niestety ale konstrukcja golfa nie sprzyja predkosciom wyzszym niz 140 km/h, poprostu jest malo stabilny :bajer:


just do it:)
moje cudo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=971572&sid=850f22cf6962c38706d83579013f4a00#971572

vagin2

Post autor: vagin2 » sob mar 17, 2007 08:08

nie stety, ale remo jest niższy i lepiej się zachowuje przy takich prędkościach, ale mimo wszystko na autostradzie jak go prubowałem to przy 160 ja kierownicą w prawo, w lewo, a on jechał mimo wszystko do przodu, to nie są prędkości na te auta!.



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » sob mar 17, 2007 10:09

u mnie ostatnio pokazało na budziku 175 na 195/45/15 i to nie był jeszcze koniec(JR po malutkich modach)


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 146 gości