Świece żarowe - jak długo mają grzac??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- DJ Tomekk
- Born for Diesel
- Posty: 206
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
- Lokalizacja: RZEszów Estates
- Kontakt:
Świece żarowe - jak długo mają grzac??
Po wymianie swiec zarowych na nowe pierwsze odpalenie bylo ok,swiece grzaly sie przez ok 5 sek i auto odpalilo za pierwszym obrotem rozrusznika.Teraz swiece grzeja ponownie przez ok 2 sek i auto odpala za 2gim lub 3cim obrotem rozrusznika., najczesciej po dlugim, dwudniowym lub trzydniowym postoju puszcza oblok bialego dymu. Co moze byc tego powodem??
[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]
JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL
JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL
Nie masz innych problemów na głowie. Przecież to TDi tak ma być.
Czujnik temperatury sprawdza temperature na zewnątrz i w zależności od wyniku tak długo grzeje świece, im zimniej tym dłużej, przy powtórnym odpaleniu skraca ten czas.
Komputer również dawkuje wtrysk gnojówki gdy da większą dawkę rano to masz większą chmurę. Ja jeżdze codziennie i rano też przy odpaleniu mam małą chmurę dymu szczególnie gdy jest zimno. jak będzie ciepło też będzie palił po pierwszym obrocie.
Czujnik temperatury sprawdza temperature na zewnątrz i w zależności od wyniku tak długo grzeje świece, im zimniej tym dłużej, przy powtórnym odpaleniu skraca ten czas.
Komputer również dawkuje wtrysk gnojówki gdy da większą dawkę rano to masz większą chmurę. Ja jeżdze codziennie i rano też przy odpaleniu mam małą chmurę dymu szczególnie gdy jest zimno. jak będzie ciepło też będzie palił po pierwszym obrocie.
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
Od kiedy to grzanie swiec zalezy od temperatury zewnetrznej ?inspire pisze:Czujnik temperatury sprawdza temperature na zewnątrz i w zależności od wyniku tak długo grzeje świece, im zimniej tym dłużej, przy powtórnym odpaleniu skraca ten czas.
DJ Tomekk, zima sie skonczyla i w obecnych temperaturach TDI powinien palic nawet bez swiec.
Ja bym na Twoim miejscu szukal przyczyny gdzies indziej.
- DJ Tomekk
- Born for Diesel
- Posty: 206
- Rejestracja: sob lut 12, 2005 18:00
- Lokalizacja: RZEszów Estates
- Kontakt:
Nie szukam problemow, ale chodzi mi o to, ze w mk4 SDi, ktorym jezdzi moj ojciec swiece grzeja przez ok 7 sekund (gdy jest zimny) i autko pali "na dotyk".Moze ktos mial podobne objawy, ale czuje, ze bez podpiecia VAG-a niewiele sie dowiem
[url=http://imageshack.us][img]http://img92.imageshack.us/img92/4581/3jx4.gif[/img][/url]
JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL
JESTEŚ Z PODKARPACIA??? ZAPRASZAMY NA WWW.VAG-PODKARPACIE.PL
Bo-ojciec ma SDI a ty TDI i to pewnie PD
Wydaje mi się że zależy, jak jest -20 to grzeją 7sekund , jak jest -2 to grzeją 3sekundy , jak jest +10 nie grzeją co widać po długości palenia się kontrolki. Jeśli tak nie jest to dlaczego im zimniej na dworze tym kontrolka dłużej świeci. Komputer mierzy temperature płynu chłodniczego.
A silnika z komorami wstępnymi nie da się uruchomić bez sprawnych świeczek.
Wydaje mi się że zależy, jak jest -20 to grzeją 7sekund , jak jest -2 to grzeją 3sekundy , jak jest +10 nie grzeją co widać po długości palenia się kontrolki. Jeśli tak nie jest to dlaczego im zimniej na dworze tym kontrolka dłużej świeci. Komputer mierzy temperature płynu chłodniczego.
A silnika z komorami wstępnymi nie da się uruchomić bez sprawnych świeczek.
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
Ja widzę różnicę między zwykłym tdi a pd tdi. Jak miałem zwykłego tdi to palił od strzała nawet przy -20 a teraz mam pd i już tak łatwo nie pali. Chociaż nie mówię że nie pali bo odpala przy -30. Ale porównanie łatwości odpalania przemawia na korzysć zwykłego tdi na pompie. Przynajmniej u mnie.
Nie chce wprowadzać cię w błąd kolego ale wydaje mi się że jak odepniesz ten czujnik temp z węza to komputer podstawi wartości jakby było zimno i za każdym razem bedzie grzal jednakowo świeczki. Kiedyś o tym czytałem na innym dobrym forum. i jeżeli po odpięciu go będzie dobrze odpalal zawsze to chyba znalazłeś przyczynę swego nieszczęścia, a tak nawiasem vag kosztuje tylko 50zeta
Nie chce wprowadzać cię w błąd kolego ale wydaje mi się że jak odepniesz ten czujnik temp z węza to komputer podstawi wartości jakby było zimno i za każdym razem bedzie grzal jednakowo świeczki. Kiedyś o tym czytałem na innym dobrym forum. i jeżeli po odpięciu go będzie dobrze odpalal zawsze to chyba znalazłeś przyczynę swego nieszczęścia, a tak nawiasem vag kosztuje tylko 50zeta
Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 207 gości