pod sprezyny cisnace te stozki montuje sie podkladki ktore zwiekszaja sile nacisku, przez co stozek sie zaciska mocniej na polosi... pomaga bardzo jak napisal przedmowca do aut na cwiare i kjs'owych, przy normalnej jezdzie na sliskim lubi nie skrecic...sas_gti pisze:czy moglbys rozwinąc?evolution pisze:lekka modyfikacja i robi sie okolo 45 na jakis 1 tys km
Szpera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
własnie o KJSach mysle, gdziez by mi do głowy przyszlo to do cywila zakładać ..z ciekawosci pytałem....ale sprawa mnie mocno zainteresowała....tylko ten 1 tys km to troche malo hmmm....pewnie jakby dac ciensze te podkladki to by dluzej pochodzila ale z drugiej strony zeszperowanie pewnie bedize odpowiedinio mniejsze i trzeba by sie bylo zastanowic czy gra warta swieczki...
No proszę, a prawie dwa lata temu jak pisałem o tych podkładkach na forum to się ze mnie śmiali. Ja miałem najgrubsze jakie dało się wsadzić. W zimę to dopiero była jazda. A i w lato nie narzekałem chociaż czuć było głupie zachowanie na śliskiej nawierzchni. Jedyne co trzeba to dobry materiał i wywalić trzeba te mosiężne czy jakieś takie podkładki. Mnie to zrobili ze stali narzędziowej w fabryce kotłów. Jak wyjąłem skrzynie to nic moich podkładek nie ubyło po 56000km. Teraz skrzynka leży bo będzie wkładana do kameleona. Polecam ten wynalazek ale to musi zrobić ktoś z bardzo dobrej stali bo inaczej to kilkanaście tysięcy kilosów i podkładek nie ma.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a jak wplywa to na obciazenie innych elementów mechanizmu? na prawde przejechales na tym ponad 50 kkm? byla to normalna jazda czy rownziez troche upalania?? zbieram info czy gra jest warta swieczki (czy mi sie to nie rozleci po 1 czy 2 czy 5 tys km, 10 tys km to juz bylo by niezle, oczywiscie zakladajac ze uzyje dobrej stali)
evo mowi 1 tys , taz 50 tys hmmm
TAZ, jakes grubosci podkladki stosowales? pamietasz moze symbol stali?
evo mowi 1 tys , taz 50 tys hmmm
TAZ, jakes grubosci podkladki stosowales? pamietasz moze symbol stali?
- trabirider
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 18:29
- Lokalizacja: Raciborz
- Kontakt:
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Wystarczy tylko zastosować te pierścienie i tyle ??
Podkłada się je pod koło koronowe żeby bardziej naciskały na satelity ??
Jeśli to nie zbyt kosztowne to bym sobie wrzucił przy okazji zmiany sprzęgła
Podkłada się je pod koło koronowe żeby bardziej naciskały na satelity ??
Jeśli to nie zbyt kosztowne to bym sobie wrzucił przy okazji zmiany sprzęgła
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Podkładki zawsze moga mi w fabryce dorobić, kwestia tylko ceny i grubości. Podkładek nie dałem rady dzisiaj pomierzyć bo za dużo pracy mam teraz. Co do ilości procent to nie wiem, ale napiszę tyle. Po założeniu podkładek auto nie ważne na czym rusza zawsze z dwóch opon, ślady zostawiane na asfalcie przez moje poprzednie auto miały długość 16 metrów zanim mechanizm różnicowy zaczął działać. Dodam jeszcze, że podkładki dawałem tylko do skrzyni ze sprężynami pod flanszami.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
jaki masz silnik???TAZ pisze:ślady zostawiane na asfalcie przez moje poprzednie auto miały długość 16 metrów
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości