Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Ja miałem w poprzednim mk3 nisko tak nisko
Powiem szczerze jeździłem nim ponad rok i bardzo mi się podobało. Same zalety, jedyny minus to problem w jeździe na mazury, ale i tak się dojeżdżało
Po tym autku kupiłem mk3 gti ze standardową zawiechą i od wtorku jest już gleba znowu. Jakoś nie mogłem jeździć na tak wysokim autko. Teraz jest niżej, bezpieczniej, ładniej.
To że trzęsie, w sumie w starym miałem beton ostry, nawet jak siedział komplet ludzi to nie obsiadał za bardzo, a tu mam komfort jak w merolu
Na poważnie mówiąc, to fakt po dłuższej eksploatacji auta plastiki zaczynają trzeszczeć (ale od tego jest car audio aby jego słychać a nie trzeszczenia ), drzwi opadają (ale to można wyregulować ). Wszytko sprowadza się do tego, że tak jak mi to ktoś kiedyś powiedział ładnie, każdy km przejechany autkiem zrobionym przez siebie jest bezcenny w stosunku do codzienne jazdy standardem.
[ Dodano: Czw Mar 15, 2007 08:08 ]
ps. nigdy nie przytarłem misą o nic, nie obtarłem felgi o krawężnik, bo auto było tak niskie że jazda po mieście zawsze była wolna, a i człowiek przykłada więcej uwagi, co przekłada się zarówno na zużycie paliwa jak i stan auta
Powiem szczerze jeździłem nim ponad rok i bardzo mi się podobało. Same zalety, jedyny minus to problem w jeździe na mazury, ale i tak się dojeżdżało
Po tym autku kupiłem mk3 gti ze standardową zawiechą i od wtorku jest już gleba znowu. Jakoś nie mogłem jeździć na tak wysokim autko. Teraz jest niżej, bezpieczniej, ładniej.
To że trzęsie, w sumie w starym miałem beton ostry, nawet jak siedział komplet ludzi to nie obsiadał za bardzo, a tu mam komfort jak w merolu
Na poważnie mówiąc, to fakt po dłuższej eksploatacji auta plastiki zaczynają trzeszczeć (ale od tego jest car audio aby jego słychać a nie trzeszczenia ), drzwi opadają (ale to można wyregulować ). Wszytko sprowadza się do tego, że tak jak mi to ktoś kiedyś powiedział ładnie, każdy km przejechany autkiem zrobionym przez siebie jest bezcenny w stosunku do codzienne jazdy standardem.
[ Dodano: Czw Mar 15, 2007 08:08 ]
ps. nigdy nie przytarłem misą o nic, nie obtarłem felgi o krawężnik, bo auto było tak niskie że jazda po mieście zawsze była wolna, a i człowiek przykłada więcej uwagi, co przekłada się zarówno na zużycie paliwa jak i stan auta
JAK DLA MNIE GLEBA JEST OKEY!tylko trzeba troche owarzac na koleinach kraweznikach i poboczach:)hehe ale pozatym smiga sie super!!szczegolnie zakrety sie dobrze bierze!jak bylem w poznanioi to przejechalem podloga po asfalcie!ah te polskie drogi!i to stolica wlkp!!hahaha tragedia!!
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
27.06.08 koniec kawalerki:)"zono wrocilem hehe"
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=588cca7f5419bb12
27.06.08 koniec kawalerki:)"zono wrocilem hehe"
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=588cca7f5419bb12
Bez komentarza...Młoda pisze:tylko te osoby, które nie wiedzą dokładanie mniej więcej jak z nią śmigać po mieście będą z niej nie zadowolone i skłonne do zmiany zawieszenia...
No tak, ale jakby nie patrzeć to jest różnica między sportową zawiechą a serią, więc jakiś tam komfort na pewno będziedawid018 pisze:albo takie które lubieja komfort tyle że w vw golfie wogóle cięzko go znależć.
SpokoŁukasz_Mk2 pisze:jak cos napisze na tym temacie a jak cos to na PW
[b][size=134][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=21804&postdays=0&postorder=asc&start=0]MK II GTD Special by wilk - sprzedany[/url][/size][/b]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
moim zdaniem trzeba tez dobrać odpowiednio zawieszenie do auta jakie się ma,a nie kupowac na allegro czy gdzieś indziej co popadnie.miałem okazje przejechac się polo 6n które miało sportowe zawieszenie(-60/-40).po 3 km miałem dość.nie wiem czy tam wogóle było jakieś zawieszenie czy drewniane kołki.początkowo bałem się że jak założe u siebie glebe to bedzie to samo ale jest całkiem odwrotnie.co prawda jest sztywmniej ale dużej różnicy z serią nie ma.różnica polega głównie na tym że serie szło rękami rozbujac a tego ni cholere.ja mam na przodzie komplecik fioletowy KW.znajomy ma taki sam w vento i też auto zachowuje się tak jak moje.po prostu nie jezdzi sie jak taczka na stalowym kole.
dlatego warto czasem wiedzieć czy do benzyniaka nie zakladamy zawieszenia od diesla bo wtedy będzie na 100000% taczka.
dlatego warto czasem wiedzieć czy do benzyniaka nie zakladamy zawieszenia od diesla bo wtedy będzie na 100000% taczka.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
mam kit koni -40 i jestem zadowolony bo ne dosc ze wyglada lepiej to i lepiej sie prowadzi
to fakt jest bardziej sztywny ale po tygodniu sie przyzwyczaiłem i jakos teraz tego nie odczowam w przeciwiestwie do pasazerow
na dziory trzeba uwazac nawet na seryjnym zawiasie wiec nie widze w tym problemu
jedyny problem to z parkowaniem w centrum miasta w warszawie mamy porostu genialne krawezniki no i niestety chokej od VRa troche cierpi bo nie zawsze da sie tyłem zaparkowac
to fakt jest bardziej sztywny ale po tygodniu sie przyzwyczaiłem i jakos teraz tego nie odczowam w przeciwiestwie do pasazerow
na dziory trzeba uwazac nawet na seryjnym zawiasie wiec nie widze w tym problemu
jedyny problem to z parkowaniem w centrum miasta w warszawie mamy porostu genialne krawezniki no i niestety chokej od VRa troche cierpi bo nie zawsze da sie tyłem zaparkowac
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
Nyguz - NiskoTasaK pisze:A wiecie może kto wykonuje tą pisenke co jest w temacie i jaki jest dokładnie tytuł ???
A propo zawieszenia. Dziś dojechał do mnie gwint Weiteca. Jeżdze codziennie dużo po mieście. Zdam relacje jak zarzuce zawias na fure i fele letnie Mam nadzieje że znośnie sie bedzie jeździło.
- Młoda
- KS KathStyle
- Posty: 13152
- Rejestracja: pn kwie 10, 2006 19:35
- Lokalizacja: PO
- Auto: Czarna Wdowa <3
Dziekiwilk pisze:Bez komentarza...
Ja takim smigam na codzień - 40 i nie narzekam , no mozę czasami ale to wiadomo, cos za cośŁukasz_Mk2 pisze:Cytat:
Wg mnie golfik ma lezec i to najmniej -40!!! bo inaczej to jest Kupa..
a jezdzisz tym autem na codzien??
Squad Nocne Mary Enigmatycznie... "(...) Jeśli niebo - to siódme, jeśli piekło -to samo dno. Żadnych półśrodków(...)"
a powiedzcie mi, jeżeli założyłbym glebe -40 to czy mógłbym jezdzic po drogach typu hm... jak to powiedzieć. Wiecie jak wygladają drogi np na przedmieściach jakiegoś miasta, np jakaś mała miejscowosc z piaszczystymi "drogami" przez które trzeba przejechać zeby się dostać do domu Pytam bo niedługo się wyprowadzam i nie wiem czy po załozeniu zawiechy -40 da się tam wogole przejechać, bo przyznam że nawet na seryjnej zawiesce muszę tam jechąc baardzo wolno bo dziury jak na rajdzie Paryż Dakar. Czy fakt, że załoze glebe - 40 znaczy że praktycznie po takich drogach się nie będe mogl poruszać?????
http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq
może ktos mi poda linka do tego kawałka "Leże na glebie..."
był link na forum ale teraz nie moge znaleźć
albo mailem cowboy@o2.pl
[ Dodano: Czw Mar 15, 2007 21:00 ]
http://www.lowrider.pl/nyguz-nisko.mp3
był link na forum ale teraz nie moge znaleźć
albo mailem cowboy@o2.pl
[ Dodano: Czw Mar 15, 2007 21:00 ]
http://www.lowrider.pl/nyguz-nisko.mp3
Witam, chce cos dopowiedziec. Mianowicie mam golfika II zawieszenie -40, -40 szczerze mówiac nie znam firmy. Tyl chyba jakies tandetne jamo a przód nie wiem.
Pierwsza rzecz- na oponach 195-50-15 nie dało sie auta uprowadzic na seryjnych sprezynach, po zmianie auto jak przyklejone, zakret czy prosta, nie czuc predkosci, mozna sobie pozwolic na duzo wiecaj niz w serii.
Druga sprawa- mam szerokie zderzaki z dokładna zwykła( węższa niz gti ), wiadomo gti ładniejsze ale w zyciu tych nie zamienie. Na tych dojezdzam oponami do prawie kazdego kraweznika, zazwyczaj słysze jak przetre spodem hokeja ale w niczym to nie przeszkadza.
Sprawa trzecia- wiadomo auto ma najpierw jezdzic potem wygladac(przynajmniej według mnie) dlatego na tylnych sprezynach założyłem gumowe tuleje. dzieki temu nawet w 5 osób smiagam po kazdej drodze, w sumie to ani razu nie zachaczylem o nic spodem, chyba ze zima( nie zmieniam zawieszenia ) to czasem o snieg czy niestety lód, ale i to rzadko.
Reasumujac akurat takie obnizenie polecam bo da sie jezdzic a prowadzi sie o niebo lepiej.
Pierwsza rzecz- na oponach 195-50-15 nie dało sie auta uprowadzic na seryjnych sprezynach, po zmianie auto jak przyklejone, zakret czy prosta, nie czuc predkosci, mozna sobie pozwolic na duzo wiecaj niz w serii.
Druga sprawa- mam szerokie zderzaki z dokładna zwykła( węższa niz gti ), wiadomo gti ładniejsze ale w zyciu tych nie zamienie. Na tych dojezdzam oponami do prawie kazdego kraweznika, zazwyczaj słysze jak przetre spodem hokeja ale w niczym to nie przeszkadza.
Sprawa trzecia- wiadomo auto ma najpierw jezdzic potem wygladac(przynajmniej według mnie) dlatego na tylnych sprezynach założyłem gumowe tuleje. dzieki temu nawet w 5 osób smiagam po kazdej drodze, w sumie to ani razu nie zachaczylem o nic spodem, chyba ze zima( nie zmieniam zawieszenia ) to czasem o snieg czy niestety lód, ale i to rzadko.
Reasumujac akurat takie obnizenie polecam bo da sie jezdzic a prowadzi sie o niebo lepiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości