14 litrów na 100 ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw mar 15, 2007 10:24

Dram pisze:A jak możesz to zaznacz mi na tym zdjęciu gdzie ma być ta regulacja, bo fachowiec patrzył i niczego się takiego nie doszukał :)
mam nadzieje ze fachowiec nie powiedzial Ci ze masz wtrysk ? bo jezeli tak to to jest fachowiec od jeb...owiec i skoncz z nim wspolprace bo jutro Ci powie ze masz V6.

[ Dodano: Czw Mar 15, 2007 9:26 am ]
aaa i zdejmij to plastikowa osłone"komputera" i zobacz czy tam jest tylko jedna wtyczka podpieta do wierzchu kompa ? czy jeszcze taka szeroka wpinana jakby w srodek? bo jezeli masz jedna wtyczke to to jest moduł zapłonowy a nie zaden komputer niestety.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw mar 15, 2007 11:04

rustin, tak jak pisalem na poczatku ;) to nie jest zaden wtrysk tylko gaznik ;) teraz tylko by trzeba bylo ustalic jaki to gaznik ;) czy 2EE czy 2E2 przydala by sie nastepna fotka ktora by byla zrobiona po sciagnieciu plastiku z gaznika ;) wtedy bysmy wiedzieli co to za gaznik i co mozna z nim zrobic :bigok:



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 11:15

stawiam na 1.6 PN gaźnik pierburg 2ee :)



Awatar użytkownika
MK2_waw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: wt mar 13, 2007 23:33
Lokalizacja: waw
Kontakt:

Post autor: MK2_waw » czw mar 15, 2007 11:44

ja mam 1,8 i jest zupełnie inny silnik niż podał kolega pod linkiem ..mi to wygląda na 1,6.
kumpel miał identyczną zawartość pod maską ..

pozdroo.

Pytanko - skąd wyrzeźbić czujnik/urzędzenie do tych kodÓw błyskowych, hm?



Dram
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pt lut 16, 2007 18:13
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Kontakt:

Post autor: Dram » czw mar 15, 2007 11:46

Byłem przed chwilą u Mechanika i powiedział mi że to gaźnik sterowany elektrycznie i on się tego nie podejmie, ponoć trzeba wyregulować CO2. Powiedział jeszcze że silniczek chodzi jak cukiereczek, ale mam najgorszy silnik jaki mógł zrobić VW bo nawet części zamiennych do niego nie znajde :otepienie:



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 11:54

nie sluchaj wafla jedz do dobrego mechanika a nie jakiegos magika.a co do silnika i gaznika to od razu mowilem jaki to :bigok:



rwpat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 31, 2006 14:00
Lokalizacja: wloclawek

Post autor: rwpat » czw mar 15, 2007 12:30

po pierwsze jaki to silnik możesz odczytać z numerów silnika bez zgadywania i kombinowania sądząc po roku jest to silnik 1.6 PN i gaźnik 2EE, w starszych modelach tj. do 89 r były montowane gaźniki 2E2 i jest to silnik 1.6 RF. Możesz to sprawdzić patrząc się na układ wydechowy czy masz sondę lambda jeżeli tak to masz silnik 1.6 PN i gaźnik 2EE. Przyczyna nadmiernego spalania mogą być następujące : awaria sondy lambda- uklad dostaje błedne informacje i pracuje w trybie awaryinym (źły skład mieszanki) zatkane przewody podciśnieniowe, uszkodzona mebrana prze gaźniku itp. dużo jest o tym na forum sprawdź tematy np. "falujące obroty" itp.
w odpowiedzi na ponizsze posty: chodzi o lata produkcji silnika
PN 1595 81 77,4 4R 51 Golf II/Jetta 8/86-7/92 ek, (kat) Pierburg 2EE
RF 1588 79,5 80 4R 53 Golf II/Jetta 8/87-7/89 kk Pierburg 2E2
a gaźniki Pierburg 2E2 były też w innych silnikach np.EW EX EZ EZA DS DT
Ostatnio zmieniony czw mar 15, 2007 23:03 przez rwpat, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw mar 15, 2007 13:06

rwpat, w starszych modelach tj. do 89 r były montowane gaźniki 2E2 i jet to silnik 1.6 RF ??
do tego jeszcze 2E2 wystepowal w silnikach EZ!!



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » czw mar 15, 2007 13:11

mowie wam ze to pn 2ee,taki sam mam to wiem :bigok:



Awatar użytkownika
sGARY
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 00:00
Lokalizacja: Gdynia, Wejherowo

Post autor: sGARY » czw mar 15, 2007 13:55

fotki mojego silnika jest to 1.6 EZ gaznik 2E2 75KM

Obrazek
Obrazek



Dram
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: pt lut 16, 2007 18:13
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Kontakt:

Post autor: Dram » czw mar 15, 2007 21:05

No to teraz się pośmiejemy wszyscy razem. Byłem u jednego mechanika, powiedział mi że silnik cukiereczek ale on nie robi w gaźnikach i nawet się tego nie podejmie, polecił mi innego. No to pojechałem do tego Poleconego, powiedział mi że on się nie zajmuje Tego typu rzeczami, polecił mi Kogoś innego. Powiedziałem dobra, spróbowałem u 2 to spróbuje i u 3. Tak też zrobiłem, jestem u tego 3 co się to gaźnikami zajmuje, ten mi powiedział że na Dzień dobry płace od 35 do 50 złotych za Samo podłączenie i zdiagnozowanie co jest nie tak, w najlepszym przypadku za samą regulacje zapłace 100 złotych (dodatkowo), jeżeli to coś grubszego i Coś padło, jakaś sonda czy cuś to nowe części kosztują tyle co połowa nowego golfa :| Sam niewiem co już robić, bo w sumie mi tylko więcej pali, silnik jak malina. Ktoś już wpadł na jakiś pomysł ?



Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw mar 15, 2007 22:35

Dram, zmien "fachowca" :bajer:


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

rwpat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 31, 2006 14:00
Lokalizacja: wloclawek

Post autor: rwpat » czw mar 15, 2007 23:23

co do regulacji tego gaźnika to raczej się go nie reguluje Obrazek
TYPOWE OBJAWY USZKODZONEJ SONDY LAMBDA :

- zwiększone zużycie paliwa
- samoistne osady na rurze wydechowej
- czarny dym wydzielający się z rury wydechowej
- nierównomierna praca silnika
- zwiększona ilość co i hc w spalinach podczas sprawdzania spalin na analizatorze spalin
Ostatnio zmieniony czw mar 15, 2007 23:51 przez rwpat, łącznie zmieniany 1 raz.



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » czw mar 15, 2007 23:40

Dram pisze:na Dzień dobry płace od 35 do 50 złotych za Samo podłączenie i zdiagnozowanie co jest nie tak
Tego silnika nie da sie podłączyc do kompa. Jesli masz PNke a wszystko na to wskazuje, masz tez sonde. Polecam diagnoze kodami blyskowymi, bo tylko tyle mozna zdiagnozowac jesli chodzi o kompa. Kosz diagnozy to tylko 12V dioda. Jak bys mial pytania odnosnie zczytywania kodów to napisz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości