Witam
Mam pytanko. Sprawa przedstawia się tak. Sprowadziłem dwa miesiące temu golfa 3 z silnikiem 1.8. Całe auto sprawuje sie super. Jakiś trzy tygodnie temu wymieniłem mu olej. Z uwagi że nie wiedziałem co było wcześniej wlałem mu półsyntetyk. Od jakiegoś tygodnia zaczęły mi delikatnie stukać szklanki, przeważnie gdy silnik jest obciążony, np. jazda na wysokim biegu z małą prędkością.
Moje pytanie brzmi: Czy do wymiany szykuje się olej (jak tak to jaki), czy samoregulatory?
Dodam że silnik ma przejechanie 235.000
Pozdrawiam i dziękuje za podpowiedzi.
Delikatne stuki samoregulatorów MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Delikatne stuki samoregulatorów MK3
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
olej masz na pewno dobry! na takie stuki sa sposoby ale to........
poprostu wlewa sie do oleju uszczelniacz i autko chodzi cicho i ladnie a jak sie wymieni olej to sie wtedy okazuje co jest nie tak. Takie tricki handlarzy ale tych malo uczciwych.
samolegulatory sa niestety drogie i jak jeszcze bardzo nie stuka to nie ruszaj. To tylko slychac jak jest zimny ale juz po minucie powinno przechodzic.
a paska rozrzadu czasem nie zmieniales??? moze sie rozrzad przestawil
poprostu wlewa sie do oleju uszczelniacz i autko chodzi cicho i ladnie a jak sie wymieni olej to sie wtedy okazuje co jest nie tak. Takie tricki handlarzy ale tych malo uczciwych.
samolegulatory sa niestety drogie i jak jeszcze bardzo nie stuka to nie ruszaj. To tylko slychac jak jest zimny ale juz po minucie powinno przechodzic.
a paska rozrzadu czasem nie zmieniales??? moze sie rozrzad przestawil
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
ja mam równiez ten sam silnik olej 15 w 40 i jest spokoDodam że silnik ma przejechanie 235.000
dokładnie to są stuki zaworów i owszem zbyt żadki olej powoduje taki stan rzeczy lecz nie zawszeloverboy pisze:przeważnie gdy silnik jest obciążony, np. jazda na wysokim biegu z małą prędkością.
[ Dodano: Sro Mar 14, 2007 22:04 ]
zmien olej na mineralny czyli nie co gęściejszy i proble,m zniknie zobaczysz
[ Dodano: Sro Mar 14, 2007 22:04 ]
zmien olej na mineralny czyli nie co gęściejszy i proble,m zniknie zobaczysz[/quote]
Nie polecam takiego rozwiązania. Miałem podobny problem. Stukały na zimnym, wymieniłem cały komplet. Teraz nawet po tygodniowym postoju na mrozie odpalam i jest cisza. Na zmiane oleju na minerał szkoda silnika.
zmien olej na mineralny czyli nie co gęściejszy i proble,m zniknie zobaczysz[/quote]
Nie polecam takiego rozwiązania. Miałem podobny problem. Stukały na zimnym, wymieniłem cały komplet. Teraz nawet po tygodniowym postoju na mrozie odpalam i jest cisza. Na zmiane oleju na minerał szkoda silnika.
gienek pisze:[ Dodano: Sro Mar 14, 2007 22:04 ]
zmien olej na mineralny czyli nie co gęściejszy i proble,m zniknie zobaczysz
Nie polecam takiego rozwiązania. Miałem podobny problem. Stukały na zimnym, wymieniłem cały komplet. Teraz nawet po tygodniowym postoju na mrozie odpalam i jest cisza. Na zmiane oleju na minerał szkoda silnika.[/quote]
Ogólnie auto jest nadzwyczaj ciche:) W kabinie nie słychać silnika. Czasami po nocy jak odpale to stuki są przez 2-3 sekundy a potem luzik. Szklanki na allegro znalazłem za 20zł za sztukę, czy to dużo czy mało. Ponoć ta firma produkuje na pierwszy montaż.
A może lepiej kupić jakiś specyfik?
Kupię zadbanego Volkswagena TDI 110 PS Z Warszawy lub okolic, cena do 12,5 tyś
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 283 gości