Co jest z tym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Fajnie, chętnie poczytamy. Tylko że nasza dyskusja wynika ze spalania a nie z mocy.
Do mocy dojdziemy, ale zeby spał 6 litrów i miał 130 KM, a nie że ma 90 KM i pali 9 litrów. Zajmiemy się spalaniem, podniesienie mocy jest następne
Do mocy dojdziemy, ale zeby spał 6 litrów i miał 130 KM, a nie że ma 90 KM i pali 9 litrów. Zajmiemy się spalaniem, podniesienie mocy jest następne
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Co do firmy EPS, to dzisiaj kupiłem czunik PWK tej firmy do rovera (nie istotne). Był on najtańszy. Pudełko głosi że włoskiej roboty.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
tak ale mnie chodzi o jakość - czy to dobre zamienniki czy najzwyklejszy szajs - nigdzie o tej firmie przeczytać nie mogę - a i ludzi których pytałem też robia oczyTomallus pisze:Pudełko głosi że włoskiej roboty.
dobra a ktory za co odpowiada (sorki że tak pytam ale nawet nie wiem gdzie tego szukać0 tzn ktory idzie na wskaźnik a ktory do kompaRemigiusz78 pisze:Sa dwa rozne czujniki,
a może wystarczy zmiana wtrysków na ASV - może to pomoże - pisal ktoś że jest żwawszy tylko nie wiem jak ze spalaniem - czy przy niezmienionym stylu jazdy wzrosłofialson1 pisze:Dlatego myśle że dobrym rozwiązaniem jest zmiana programu
o to chodzi o to chodzi (mnie by zadowoliło 6 l przy moich 90 kucykach nie potrzebuję mocy aż tak bardzo (no i na chipa czy tam wirusika czy jak to zwał i tak mnie nie stać)Remigiusz78 pisze:ale zeby spał 6 litrów i miał 130 KM, a nie że ma 90 KM i pali 9 litrów
[ Dodano: 14 Mar 2007 20:20 ]
czy ktoś to sprawdzał i czy to jest możliweniebieski91 pisze:Ten czujnik np. może być uszkodzony lub przekłamywac i wtedy np będzie zwiększone zuzycie paliwa. Czy to mozliwe. Czy próbowaliście mimo ze komp pokazuje że wszystko jest oki wymienić ten czujnik.
Moze one maja jakąs wadę - tak sobie myślę. Bo skoro wszystko jest jak najlepiej to może właśnie temperatura powoduje przekłamania i podawane jest więcej paliwa tak jak przy zimnym silniku - czy mozliwy jest taki błąd i czy coś z tym probowaliści9e robić ?
Remigiusz78,
24 to włącznik termiczny wentylatora, VAG temperaturę odczytuje z tego drugiego chyba.
Każdy ALH-owiec powinien to sobie zassać, to samo co ty masz ale po naszemu pisze, proszę:
http://figurel.w.interia.pl/silnik_AGR_ ... _10.97.pdf
niebieski91,
Najprościej czujnik temperatury płynu chłodzącego VAG-em sprawdzić, grupa 007. Zapoznaj się przed sobotą z linkiem poniżej, choć trochę będziesz może kumał
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183
Ja do mojego spalanie nie mam zastrzeżeń; 5,8 na setkę wyliczone z ponad 50 tys. km. Na wtryskach ASV, przy zwiększonej dawce paliwa i dynamicznej bardzo jeżdzie maksymalnie 6,2. Nie mam rozeznania jak by to tylko w jeździe miejskiej wyglądało bo zawsze na zbiorniku sporo trasy zaliczam, a na trasie dobrze w palnik dostaje, 120 km/na godzinę też jadę ale tylko w przelocie do 140 - 150 i więcej. ( na trasie Słupsk - Lębork w drodze do Gdyni można sobie pogonić). W mieście też zawsze (prawie) na światłach pierwszy startuję. Jednym słowem furki nie oszczędzam a spalanko całkiem, całkiem.
A poważni fachowcy twierdzą autorytatywnie, że ALH z wtryskami ASV ponad 100 kucyków ma. Mogę potwierdzić, że jest wyraźna różnica. Autko jest zdecydowanie bardziej dynamiczne.
24 to włącznik termiczny wentylatora, VAG temperaturę odczytuje z tego drugiego chyba.
Każdy ALH-owiec powinien to sobie zassać, to samo co ty masz ale po naszemu pisze, proszę:
http://figurel.w.interia.pl/silnik_AGR_ ... _10.97.pdf
niebieski91,
Najprościej czujnik temperatury płynu chłodzącego VAG-em sprawdzić, grupa 007. Zapoznaj się przed sobotą z linkiem poniżej, choć trochę będziesz może kumał
Prawidłowe wartości to Master`s podał:Remigiusz78 pisze: Gdzieś mam prawidłowe wartości książkowe do ALH
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183
Ja do mojego spalanie nie mam zastrzeżeń; 5,8 na setkę wyliczone z ponad 50 tys. km. Na wtryskach ASV, przy zwiększonej dawce paliwa i dynamicznej bardzo jeżdzie maksymalnie 6,2. Nie mam rozeznania jak by to tylko w jeździe miejskiej wyglądało bo zawsze na zbiorniku sporo trasy zaliczam, a na trasie dobrze w palnik dostaje, 120 km/na godzinę też jadę ale tylko w przelocie do 140 - 150 i więcej. ( na trasie Słupsk - Lębork w drodze do Gdyni można sobie pogonić). W mieście też zawsze (prawie) na światłach pierwszy startuję. Jednym słowem furki nie oszczędzam a spalanko całkiem, całkiem.
A poważni fachowcy twierdzą autorytatywnie, że ALH z wtryskami ASV ponad 100 kucyków ma. Mogę potwierdzić, że jest wyraźna różnica. Autko jest zdecydowanie bardziej dynamiczne.
Ostatnio zmieniony śr mar 14, 2007 21:36 przez figurel, łącznie zmieniany 1 raz.
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Oczywiscie ze to prawda. Chyba Uysy o tym pisał. Skoro czujnik jest niesprawny, to komp mysli ze jest zimno i zwieksza dawke. Problem w tym, ze u nas wszystkich czujniki sa sprawne. Wiec, cos jest nie tak. Wyslalem zdjęcia, wiec wiesz juz co gdzie jest!niebieski91 pisze:niebieski91 napisał/a:
Ten czujnik np. może być uszkodzony lub przekłamywac i wtedy np będzie zwiększone zuzycie paliwa. Czy to mozliwe. Czy próbowaliście mimo ze komp pokazuje że wszystko jest oki wymienić ten czujnik.
Moze one maja jakąs wadę - tak sobie myślę. Bo skoro wszystko jest jak najlepiej to może właśnie temperatura powoduje przekłamania i podawane jest więcej paliwa tak jak przy zimnym silniku - czy mozliwy jest taki błąd i czy coś z tym probowaliści9e robić ?
[ Dodano: 14 Mar 2007 20:37 ]
Figurel, właśnie, racja.
Aż Tobie zazdroszczę takiego spalania.
Dalej twierdzę, że coś jest nie tak, mimo iż nie mam ani jednego błędu w silniku!
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Pisałem o podniesieniu mocy , dlatego że ALH palą nam więcej przy butowaniu . Przy PSJ pali mi 5,2 i to bez wysiłku, jak trochę pocisnę 7,0 - 7,8 w mieście.
Całkiem możliwe że gdyby zmienić charakterystykę silnika spalanie by spadło .
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz .Popatrzcie na spalanie w katoalogu !!!!! 110 ps pali mniej ( w mieście chyba). To jest numer!!!
Dla porównania patrzyłem Silnik 1.4 benz montowany w polo czy fabiach. Spalanie wyższe od ! 1.6 .
Do czego zmierzam - mniejsza moc nie zawsze oznacza mniejsze spalanie
Wkurza mnie, że stary Bandzior (poldek 1.9 D) pali 6.5 jak go duszę , jak spokojnie jadę to nawet 5.8. A tu mk 4, wielkie TDI, i takie chocki -klocki. ROZUMIEM KULTURA PRACY, PRZYŚPIESZENIE, ALE JAK TU LECĘ 100KM/H I TU SAMO, TO TDI POWINNO ZEJŚC NA ZNACZNIE NIŻSZY PUŁAP.
I NA KONIEC - I TAK SIĘ NIE PRZESIĄDĘ W INNĄ FURĘ, CHYBA ŻE ZACZNIE MI KOTŁOWAĆ 12L/100
Całkiem możliwe że gdyby zmienić charakterystykę silnika spalanie by spadło .
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz .Popatrzcie na spalanie w katoalogu !!!!! 110 ps pali mniej ( w mieście chyba). To jest numer!!!
Dla porównania patrzyłem Silnik 1.4 benz montowany w polo czy fabiach. Spalanie wyższe od ! 1.6 .
Do czego zmierzam - mniejsza moc nie zawsze oznacza mniejsze spalanie
Wkurza mnie, że stary Bandzior (poldek 1.9 D) pali 6.5 jak go duszę , jak spokojnie jadę to nawet 5.8. A tu mk 4, wielkie TDI, i takie chocki -klocki. ROZUMIEM KULTURA PRACY, PRZYŚPIESZENIE, ALE JAK TU LECĘ 100KM/H I TU SAMO, TO TDI POWINNO ZEJŚC NA ZNACZNIE NIŻSZY PUŁAP.
I NA KONIEC - I TAK SIĘ NIE PRZESIĄDĘ W INNĄ FURĘ, CHYBA ŻE ZACZNIE MI KOTŁOWAĆ 12L/100
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
No nie mów, że jak mam standard, który pali 8,9 litrów, to zawirusuje kampa i zmienie wtryski, to nagle, ni z tego ni z owego bede mial 6 litrów spalania?!
Co do PSJ, cóż komp sam pokazuje, ze jak jade jak emeryt, to mam 8,9 litrów po mieście. Jak deptam, to na dzień dobry mam 12!!
Co do PSJ, cóż komp sam pokazuje, ze jak jade jak emeryt, to mam 8,9 litrów po mieście. Jak deptam, to na dzień dobry mam 12!!
Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
- Kontakt:
A dlaczego po chipie auta czasem mniej palafialson1 pisze: Do czego zmierzam - mniejsza moc nie zawsze oznacza mniejsze spalanie
wieksza moc wieksza wydajnosc i mniejsza koniecznosc butowania co przeklada sie na spalanie.
Co do czujnika temp to ma wplyw na spalanie.
A jak paliwo znika w oczach to moze posprawdzac bak i weze powrotne??
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości