Jak spuscic plyn chlodniczy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dabrowski82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 18:13
Lokalizacja: TK
Kontakt:

Jak spuscic plyn chlodniczy?

Post autor: dabrowski82 » śr mar 14, 2007 00:22

Jak spuścić dokładnie płyn chłodniczy cały nawet z bloku,, GOLF 3 1,6 aea tylko zdjąć wąż i już coś mi sie nie wydaje
Ostatnio zmieniony śr mar 14, 2007 10:50 przez dabrowski82, łącznie zmieniany 1 raz.



VwPiotrek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr mar 14, 2007 01:22
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: VwPiotrek » śr mar 14, 2007 01:37

Ja ostatnio wymieniałem pompe wodna w swoim aea i myslalem ze po odpieciu dolnego weża od chłodnicy wszystek płyn wyleci, ale jak odkrecilem pompe to jeszcze jakies 1,5 litra sie polało. Wiec samo odpiecie dolnego weza nie wystarczy. A jak zlac plyn bez odkrecania pompy? tego niestety nie wiem. Mam nadzieje ze chociaz jakos pomogłem. Pozdrawiam



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » śr mar 14, 2007 07:40

całego to raczej nigdy nie spuścisz chodzi mi o blok no chyba że wywrócisz silnik do góry nogami :hmm: ja ostatni zmieniałem termostat i płyn to odkreciłem ten dolny wąż od chłodnicy i wyleciało sporo i później jak odkręcałem obudowę termostatu to też wyleciało troche, sądze że to było jakieś 80-90% płynu także wystarczy



dabrowski82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 18:13
Lokalizacja: TK
Kontakt:

Post autor: dabrowski82 » śr mar 14, 2007 08:24

dzieki ale nie będe odwracł silnika ani samochodu dzieki jakoś dam radę



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » śr mar 14, 2007 10:15

Na pompie są trzy przewody, zdejmij dwa oprócz środkowego. Zleci ci z chłodnicy i z bloku. Tylko pamiętaj że przy spuszczaniu jak i zalewaniu ogrzewanie ustaw na czerwone.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr mar 14, 2007 10:31

krzycho85 pisze: Tylko pamiętaj że przy spuszczaniu jak i zalewaniu ogrzewanie ustaw na czerwone.
W jakim celu ma to robić w golfie?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » śr mar 14, 2007 17:05

Zeby nie było problemu z odpowietrzeniem układu. Zawsze robiłem tak we wszystkich samochodach i zawsze układ sie ładnie odpowietrza.



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » śr mar 14, 2007 17:16

krzycho85 pisze:Zeby nie było problemu z odpowietrzeniem układu.
Jeśli w nagrzewnicy nie ma zaworu to bez znaczenia jest w jakiej pozycji będzie pokrętło...


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
byczkins
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 13:37
Lokalizacja: Warszawa | Skarżysko | Siedlce
Kontakt:

Post autor: byczkins » śr mar 14, 2007 17:21

sorki za offtop, ale gdyby szukajka działała to.... temat juz był i to ze 2-3 razy :bajer:

PS. Jak zmieniałem stałem na pochylni przodem w dół, starczy zeby słyneło prawie wszystko (prawie, bo mi na 100% zostało troszkę starego)



dabrowski82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 18:13
Lokalizacja: TK
Kontakt:

Post autor: dabrowski82 » śr mar 14, 2007 17:54

miałem jazde jak cholera termostat wymieniłem w 20 minut ale jak przykrecałem to zorientowałem sie ze w trzpieniu gdzie jest umieszcziny , wkrecając śróby z jedna problem bo jak wykrciłem to zjakimis farfoclami tzn okazało sie ze t o gwint i musiałem kupić wiekszą śróbe i na żywca w stare miejsce wkręciłem w plastki bo tamata stara sie ruszała i ciekło teraz jest niby ok ale powowiem ze mam dość cały dzień zmarnowany o taki śróbrzysko ... a było by tak pieknie w 2 godziny i finito . A le zrobiłem



Awatar użytkownika
Daros_P
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: śr lis 29, 2006 17:12
Lokalizacja: Rabka
Kontakt:

Post autor: Daros_P » śr mar 14, 2007 18:35

Ja mam pytanko co ile powinno sie wymieniac płyn chodzący??



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » śr mar 14, 2007 21:16

Daros_P pisze:Ja mam pytanko co ile powinno sie wymieniac płyn chodzący??
Co 2-3 lata, jeśli nie był rozcieńczany np. po małym wycieku...


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 247 gości