1.6 TDi SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
1.6 TDi SB
Czy w golfie II 1.6 TD z intercoolerem, model SB - 80KM jest katalizator? Jak mozna bezpiecznie i niskim kosztem zwiekszyc moc? (wiem ze bylo na forum ale dotyczylo raczej wesji 60 i 70km) Ewentualenie gdzie mozna znalez opis: jak podniesc cisnienie doladowania i zwiekszyc dawke paliwa. Czy zakladanie stozka da jakis efekt (w tym silniku nie wystepuje przeplywomierz)? Czy ktos kiedys probowal robic cos z takim silnikiem? PS. Wiem ze nie przekroczy sie okolic 90KM bez wiekszych przerobek
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Może coś takiego Ci pomoże? Wprawdzie chodzi tu o silnik AAZ ale pewnie przyda się i do SB jesli chodzi o turbinkę. Co prawda ja tego osobiście nie testowałem, przetłumaczyłem jedynie i skompilowałem materiały, które podrzucił mi krzylu, ale powinno się udać, przy zachowaniu zdrowego rozsądku oczywiście.
Daj znać, gdy będziesz miał jakieś efekty.
Daj znać, gdy będziesz miał jakieś efekty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
spokojnie mozesz przekroczyc 90PS
przewaga SB nad JR jest taka ze nietylko ma IC ale inne wtryski i inna pompe wtryskowa i bardziej przypomina 1.9Td AAZ niz 1.6TD JR
wiec wzmacnianie tego silnika jest bardzo podobne do 1.9 takie jak podaje ci Lucius
jezeli nieczujesz sie na silach ze zwiekszaniem cisnienida doladowania to raczej sobie odpusc
bo mozesz przesadzic i rozwalic silnik
przewaga SB nad JR jest taka ze nietylko ma IC ale inne wtryski i inna pompe wtryskowa i bardziej przypomina 1.9Td AAZ niz 1.6TD JR
wiec wzmacnianie tego silnika jest bardzo podobne do 1.9 takie jak podaje ci Lucius
jezeli nieczujesz sie na silach ze zwiekszaniem cisnienida doladowania to raczej sobie odpusc
bo mozesz przesadzic i rozwalic silnik
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ja tam bym ustawił sam, gdzieś to już chyba było wyjaśniane na forum, jak się zabrać do tego (tzn. które śrubki na pompie ruszyć, potrzeba do tego tylko klucz 10 i wkrętak płaski). Jak masz SB to na pewno masz obrotomierz, ja bym sobie ustawił dawkę mniej więcej tak, żeby przy 3200 obr. jeszcze nie dymił, a później to już mógłby puszczać dymka.
Warunek podstawowy i konieczny - auto musi być sprawne!
Zwiększenie dawki poskutkuje jedynie tym, że jak przesadzisz, to ludzie będą pytać na Twój widok: "Od kiedy ciuchcia jeździ po szosie", będzie tylko dużo dymu i smrodu. A jak na turbosprężarce nie przekroczysz ciśnienia 0,9 bara to również nie powinno się nic stać (na WSZYSTKICH niemieckich stronkach ludzie piszą, że 0,9 bara to wartość bezpieczna i ja w to wierzę).
pozdro
Zwiększenie dawki poskutkuje jedynie tym, że jak przesadzisz, to ludzie będą pytać na Twój widok: "Od kiedy ciuchcia jeździ po szosie", będzie tylko dużo dymu i smrodu. A jak na turbosprężarce nie przekroczysz ciśnienia 0,9 bara to również nie powinno się nic stać (na WSZYSTKICH niemieckich stronkach ludzie piszą, że 0,9 bara to wartość bezpieczna i ja w to wierzę).
pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 187 gości