Sworzeń wahacza?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Sworzeń wahacza?

Post autor: currahee » wt mar 13, 2007 22:14

Od jakiegoś czasu z prawego przedniego koła dochodzą stuki, a raczej takie chrupanie ;) Ma to miejsce praktycznie tylko podczas skrętu w lewo (zwłaszcza jeśli nawierzchnia nie jest równa - czytaj są dziury). Tudzież podczas najeżdżania na np. krawężnik. Dziś pojechałem to sprawdzić do warsztatu, stwierdzili - sworzeń wahacza. Czy to dobry typ? i jeśli tak to jakiej firmy najlepiej kupić?


[b]1,6 ABU '94 R.I.P[/b] :(
[img]http://img217.imageshack.us/img217/6582/sigun6.png[/img]
[url=http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1638265]Aktualne aukcje[/url]

vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Post autor: vpil » wt mar 13, 2007 22:24

Witam.

Chrupanie przy skręconych kołach to najczęstszy objaw uszkodzonego przegubu.
Może się okazać, że masz uszkodzonyi przegub i sworzeń.
Jeżeli fachowcy Ci wybadali sworzeń to go wymień (koszt niewielki) i sprawa się wyjaśni.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 13, 2007 22:27

currahee pisze:. Czy to dobry typ? i
dobry raczej strzał w 10



Awatar użytkownika
currahee
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw mar 09, 2006 12:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: currahee » wt mar 13, 2007 22:34

Ok dzięki, w takim razie czy kupować jakiejś konkretnej firmy? Czy po wymianie trzeba ustawiać zbieżność?


[b]1,6 ABU '94 R.I.P[/b] :(
[img]http://img217.imageshack.us/img217/6582/sigun6.png[/img]
[url=http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1638265]Aktualne aukcje[/url]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt mar 13, 2007 22:35

currahee pisze:Czy po wymianie trzeba ustawiać zbieżność?
jest zalacana taka operacja



Awatar użytkownika
ROBERTO83
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt lis 10, 2006 00:19
Lokalizacja: KRAKÓW
Kontakt:

Post autor: ROBERTO83 » wt mar 13, 2007 22:40

Ja mam podobny objaw i wymieniam tuleje wahacza oraz sworznie
Zakupiłem już części i za sworzeń SWAG zapłaciłem 43 zł, a co do firmy jest to podobno dobrej jakości towar tak twierdzi kumpel z hurtowni motoryzacyjnej
Sprawdziłem ceny na stronie Inter Cars do twojej wersji za sworzeń TRW 47 zł, DELPHI 32 zł



Awatar użytkownika
Daros_P
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: śr lis 29, 2006 17:12
Lokalizacja: Rabka
Kontakt:

Post autor: Daros_P » sob cze 23, 2007 13:49

Siema a ja mam pytanko , w sprawie wachacza . Wczoraj odczas szybszej jazdy ok 120 130 km /h , strasznie drga mi kierownica dgrania przenoszą się na bude zwłaszcza przód są odczuwane przez pasażerów , po prostu strach jechać szybciej , w dodatku odczuwam dziwne uczucie jakbym miał luz na kierownicy i tracił kontrole nad samochodem . Co może byc tego przyczyną . Zaglądałem dzis pod samochód i zauważyłem że wachacz w miejscu sworznia porusza sie we wszystkie strony , czy tak powinno byc, gumka nie wygląda na peknięta , w dodatku po puszczeniu kierownicy samochód ściaga w lewo . Macie jakieś typy co to może być , czy przyczyna mogą byc niewyważone koła??


[img]http://img501.imageshack.us/img501/5331/vwban2jq9.jpg[/img]

zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob cze 23, 2007 15:37

Proponuje Ci wymienić cały wahacz, koszt praktycznie podobny jak regeneracja obecnego + sworzeń który i tak Ci padnie a tak będziesz miał z głowy. Robota łatwa pod warunkiem że masz odpowiednie klucze, w max 2h powinieneś się z tym uporać. Uwaga WD40 obowiązkowe :)


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 347 gości