Zamontowałem turbo do silnika JP-> Tak to się skończyło..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz mar 04, 2007 19:52

Lukas-182 pisze:no dobra, a co z tym białym dymem??
Jak jest chwilowo to dobrze ( tez tak mam , pewnie woda w wydechu paruje )
W lato tego nie miałem :)

PozdrO


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

gulaszznr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 19:40
Lokalizacja: Leszna Górna

Post autor: gulaszznr » wt mar 13, 2007 10:22

ja kupilem passata 92 1.6 td plus intelkooler ale ten silnik byl zarzniety mialem na stanie 1.6d z golfa 2 wiec wrzucilem go tym czasowo ale to niejest to zastanawiam sie czy moge do niego wlorzyc turbo czy lepiej zakupic caly inny silnik td wiadomo zakup silnika wiaze sie z kosztami wiec teraz niewiem co zrobic dordzcie cos



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 13, 2007 11:21

gulaszznr, kum silnik TD !!!! JP długo tak nie pojezdzi !!! a jak bedziesz butował czasem to ci sie rozleci w trasie i zobaczysz co z tego bedzie !!:)

[ Dodano: Wto Mar 13, 2007 10:31 ]
SouleR pisze:no dobra, a co z tym białym dymem??
w zimie to normalne !! zobazc sobie kazde inne auto dymi na biało !! No teraz jak jest cieplaje to juz nie powinien !!Moj w zimie dymił jak by,ł zimny na biało a teraz nic :D:D



pauloo23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn lis 07, 2005 14:09
Lokalizacja: Działdowo
Kontakt:

Post autor: pauloo23 » wt mar 13, 2007 12:05

U siebie po przestawieniu zapłonu - przyspieszeniu- zaczął ni też dymić na biało. Cofnąłem pompę i już nie mam tego dymu. Być może to jest przyczyną. Wystaczy 1-2 mm przesunięcia pompą wtryskową



gulaszznr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 19:40
Lokalizacja: Leszna Górna

Post autor: gulaszznr » wt mar 13, 2007 12:20

noto trzeba bedzie zakupic td a nie kombinowac



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt mar 13, 2007 20:41

Pytanie.
Mam zamiar zmienić uszczelkę pod głowicą jak i sama głowicę na tą od silnika z turbo z hydraulicznymi popychaczami, oczywiście głowica będzie po planowaniu. dlatego, że słyszałem z ta z hydraulicznymi popychaczami nie "klekocze" tak???, jest troche cichsza.

Czy to prawda, no i czy to cos pomoże mojemu silnikowi, wzmocni go mechanicznie, bo slyszalem ze te glowice od Turbo sa wytrzymalsze, mocniejsze :-)


Jak narazie to silnik sprawuje się świetnie, droga Malbork - Elbląg, odcinek malbork - Stare Pole, powrót z wykładów, odcinek ok. 5km, prosta droga, predkosc 185km/h, caly ten odcinek tak lecialem i nic, lekko podskoczyla temperatura. Nie odczulem zadnych anomali, no poza tym, ze mialem jeszcze gdzie gaz deptac :-)) Troszke mi bylo szkoda autka, ale raz mozna:-))

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt mar 13, 2007 21:39

Lukas-182 pisze:prosta droga, predkosc 185km/h
Eeee...Bez przesady.
Lukas-182 pisze:Mam zamiar zmienić uszczelkę pod głowicą jak i sama głowicę na tą od silnika z turbo z hydraulicznymi popychaczami
W poczciwym JP też były hyrosztosy.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt mar 13, 2007 21:55

Z ta predkoscia nie przesadzam, przedemną kolega cisnął BMW 320is i tyle samo miał, 180-185km/h.

Nie chcesz wierzyć nie wierz. Mniejsza z tym, co z moim pytaniem??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr mar 14, 2007 00:30

bongo pisze:Lukas-182 napisał/a:
prosta droga, predkosc 185km/h
Eeee...Bez przesady.
tez w to nie uwierze ze szedł 185km/h na seryjnych ustawieniach a tym bardziej jak jest to Jetta !! (ciezsza od Golfa) i to nie prawdziwy Td tylko dorabiany....

[ Dodano: Wto Mar 13, 2007 23:32 ]
Lukas-182 pisze:że słyszałem z ta z hydraulicznymi popychaczami nie "klekocze" tak???, jest troche cichsza.
ja mam hydropopychacze i wcale nie słysze zeby było ciszej niz moj wczesniejszy JP !! a wg mnie to nawet idzie głośno :))) wiec to chyba ściema :P



arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 15, 2007 21:08

Ale ja kolego ci wierzę.
1- Jetta ma nadwozie typu sedan i dzięki temu ma mniejszy współczynnik oporu powietrza.
2- Wystarczy podciągnąć obroty maxymalne a w każdym aucie są różne tolerancje ustawień.
A co do dymienia to mogą padać już powoli uszczelnienia zaworów.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » wt kwie 01, 2008 23:12

Minęło już ponad 1.5 roku od czasu założenia turbosprężarki do zwykłego silnika diesla o oznaczeniu JP. Przyszedł czas na wnioski, pomoże to wszystkim niedowiarkom, albo tym którzy szykują się do wkładania turbinki do dieselka.

Mianowicie, przez ten czas mój silniczek miał wzloty i upadki :) Turbo założyłem dokładnie w listopadzie 2006 roku, po 4 miesiącach wydmuchało uszczelkę, no cóż, w końcu silniczek nie jeździł na doładowaniu. Pojawił się pomysł założenia metalowej uszczelki, ale spalił po przejechaniu ledwie 200km (spokojna jazda, bez butowania), uszczelka puściła, wyciekał płyn chłodniczy spod głowicy, wróciłem do oryginalnej uszczelki. Przez pewien czas było OK, ale w czerwcu 2007 roku znów zaczęły się kłopoty z silniczkiem :), przy szybszej jeździe wywalało płyn chłodniczy przez zbiornik wyrównawczy, autko strasznie kopciło postanowiłem zrobić generalny remont. Okazało się, że głowica była pęknięta. Zrobiło sie remont i zakupiło głowicę od silnika SB i wszystko śmiga jak trzeba od ponad 7 miesięcy.

Dodam, że jeżdżę bez natrysku oleju na denka tłoka, doładowaniu na poziomie 1.3bara, zwiększonej dawce paliwa (1/2 obrotu), gov i LDA modzie.
Autko spisuje sie znakomicie, dodam jeszcze, że nie mam chłodniczki oleju i przy bucie temperatura oleju szybciutko rośnie, w planach jest montaż chłodniczki.

Tak więc montaż turbosprężarki do silnika JP nie okazał sie totalną klapą, a raczej pełnym sukcesem... Nic tylko zakładać...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 02, 2008 00:27

Lukas-182, dobre podsumowanie :) ciesze sie ze autko chodzi i życze by chodziło jak najdłużej :) gratki za prace i zawzięcie :)



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » pt sie 29, 2008 23:23

swietny temat kolego , pocieszyles mnie z moim Jpkiem ktorego kupilem i lezy w garazu ,jeszcze tylko sciagne miske olejowa zeby do konca bys przekonanym ze blok mam z Jp , a reszta mozliwe ze od sinika Jr albo tylko mam osprzet przerzucony z Jr ,dzieki za ten temat jestem juz teraz pozytywnie nastawiony na montarz mojego Jp+ do jetty:)


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob sie 30, 2008 00:01

Semianek pisze:swietny temat kolego , pocieszyles mnie z moim Jpkiem ktorego kupilem i lezy w garazu ,jeszcze tylko sciagne miske olejowa zeby do konca bys przekonanym ze blok mam z Jp , a reszta mozliwe ze od sinika Jr albo tylko mam osprzet przerzucony z Jr ,dzieki za ten temat jestem juz teraz pozytywnie nastawiony na montarz mojego Jp+ do jetty:)
Dziękuje, dziękuje :) Trochę się zmieniło od ostatniego postu w tym temacie, mianowicie założyłem chłodniczkę oleju, wreszcie :), teraz planuję montaż wtrysków os SBka i przerobić wydech, ciut koni przybędzie i być może zejdę poniżej 9s do 100 :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości