[mk2 SB] obroty silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz mar 11, 2007 16:00

Nie ma żadnej, chodzi o to, ze prawidłowo wydatek można ustawić tylko na stole pobierczym , poniewaz trzeba go tak ustawić na jałowym, że ma być na pograniczu przepuszczania paliwa, ale na jałowym ma nie podnosić obrotów. Ponieważ bedzie sie wydawało ze nie podnosi a rano bedziesz miał wysokie obroty bo bedzie przepuszczał lekko paliwo a na gorąco juz nie i będą niskie. Po to się go tak ustawia na pograniczu, żeby nie było dziury w dodawaniu gazu i zeby nie szarpał przy dodawaniu gazu- ponieważ przy zmianie lekko sie gazu dodaje zeby zrównoważyć obroty.. jezeli jest ok i nie szarpie- to zostaw jak jest. Tez tak mam i różnicy przez 1 rok nie ma żadnej :grin:



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn mar 12, 2007 02:04

a u mnie jest np. tak ze jak odpalam swojego to mam niskie oboroty dopiero pozniej podchodza do gory.... Ale czy jest to mozliwe od slabego akumulatora, poporstu jest juz wymeczony i jak odpale go rano, alternator ma duze obciazenie czy cos??



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn mar 12, 2007 10:49

gniochu, u mnie tez tak bylo... podnies obroty sruba od przyspieszacza i potem opusc je wydatkiem resztkowym jesli jeszcze bedzie roznica to znowu podnies sruba i popusc wydatek :bigok:



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn mar 12, 2007 13:17

adi87, ale wtedy nie beda za wysokie? Bo u mnie jest tak ze on sobie pochodzi jakas minute nawet nie i jest ok tak jak powinno byc, kiedys tak nie mialem ale aku mi lepiej trzymal wtedy....



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn mar 12, 2007 19:17

a masz tak ze w pewnym momencie Ci nagle obroty podskoczą do takich jak powinny być? jeśli tak to jest to raczej normalny objaw (przynajmniej u mnie tak jest i w mk1 też tak miałem) a wynika to z tego że przekaźnik świec żarowych sie rozlacza i w tym momencie kiedy obroty podskocza slychac "tyk" z przekaznika :bigok:



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn mar 12, 2007 21:24

adi87, nie podskakuja nagle tylko stopniowo ale mam takie cos ze np. jak odpale samochod i wlacze dmuchawe to po jakims czasie zaczyna chodzic szybciej tak jakby wzrost napiecia byl... Moze faktycznie swiece sie jeszcze dogrzewaja...



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn mar 12, 2007 22:03

no na dmuchawie tez da sie wyczuc to co napisalem z tym przekaznikiem. posluchaj przekaznik przy wlaczonej dmuchawie (nawet silnika nie musisz odpalac)



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pn mar 12, 2007 22:04

ale mi sie i tak wydaje ze to wina slabego aku bo kiedys tak nie mialem a teraz jak zaczal mi padac to wlasnie mam taki spadek obrotow.



adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn mar 12, 2007 22:25

no moze jo wiesz ja tak zawsze mialem bo nigdy nei mialem nowego aku ani tez nigdy go nie ladowalem :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 59 gości