Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								Gitner							 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3209
 		- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 		
		
											- Lokalizacja: Z tłumu
 
												- Auto: Szukam... i NC700X
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » sob mar 03, 2007 11:52
			
			
			
			
			seaseacker pisze:to i ja się dołączę, niektórzy pewnie już widzieli...
No ja nie widzialem.. opornik ladnie ci dodal he he, w tygodniu moze ja zrobie i podjade jeszcze raz zhamowac dla samego porownania..
Pozdro
Gitner
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								RobertP							 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2799
 		- Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
 		
		
											- Lokalizacja: Ostróda
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: RobertP » sob mar 03, 2007 16:33
			
			
			
			
			SouleR pisze:RobertP vag daje wieksza moc z fabryki, ale np. renault w silnikach dci ma rozrzut  +/-. czasem zamiast 120 bylo 110KM.
podobnie jest też z Volvo 

 
			
									
									
		
		
				remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Pruszkowiak							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1449
 		- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pruszkowiak » sob mar 03, 2007 22:23
			
			
			
			
			Gitner pisze:seaseacker pisze:to i ja się dołączę, niektórzy pewnie już widzieli...
No ja nie widzialem.. opornik ladnie ci dodal he he, w tygodniu moze ja zrobie i podjade jeszcze raz zhamowac dla samego porownania..
Pozdro
Gitner
 
Jaki to numer z tym opornikiem jest że podnosi moment?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » ndz mar 04, 2007 22:12
			
			
			
			
			Gitner pisze:Uwagi mile widziane. 
jechałem za Toba na VWMANII no i musze powiedziec że dziarsko się zbierał 
GRATKI, teraz tylko wirus albo oporniki 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Gitner							 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3209
 		- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 		
		
											- Lokalizacja: Z tłumu
 
												- Auto: Szukam... i NC700X
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pn mar 12, 2007 18:53
			
			
			
			
			Dzisiejsze hamowanie, 1 seria, 3 z zalaczonym opornikiem 

 Vmax w serii 184km/h, z opornikiem km wiecej.
Pozdro
Gitner
 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn mar 12, 2007 19:14 przez 
Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								uysy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 559
 		- Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
 		
		
																					- Lokalizacja: Łódź
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: uysy » pn mar 12, 2007 18:59
			
			
			
			
			no, no 

 toś pojechał 

 A jak z dymieniem?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Gitner							 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3209
 		- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 		
		
											- Lokalizacja: Z tłumu
 
												- Auto: Szukam... i NC700X
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pn mar 12, 2007 19:13
			
			
			
			
			uysy pisze:no, no 

 toś pojechał 

 A jak z dymieniem?
 
Do 3tys zadnej chmury, na max obr zakopcil ale nie tak jak z dziurawym dolotem he he.  Teraz mi wytlumacz jedna kwestie. Rozmawialem z kolesiem ad normy spalania AFR czy jakos tak to sie zwie.. mamy wrzucic sonde w tlumik i ustawic opornik tak aby spaliny osiagaly max wartosc dopuszczalna i wowczas z podkrecona jeszcze dawka znow shamowac.. wyniki moga byc jeszcze lepsze. Jutro sprawdze numer map sensora, moze i powietrze podkrece. A z ta Vmax to nie tak, poprostu na takiej predkosci zakonczyl sie pomiar, moze jakby potrzymal gaz dluzej Vmax bylaby wieksza.
Pozdro
Gitner
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2515
 		- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
 		
		
																- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pn mar 12, 2007 19:38
			
			
			
			
			toz to szok 

 
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
	
	
						
		
		
			- 
				
								uysy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 559
 		- Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
 		
		
																					- Lokalizacja: Łódź
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: uysy » pn mar 12, 2007 21:15
			
			
			
			
			Gitner pisze:Teraz mi wytlumacz jedna kwestie.
jaką? bo nie widzę pytania 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pn mar 12, 2007 21:18
			
			
			
			
			o kurdę balans !!
ładnie !! 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Gitner							 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3209
 		- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
 		
		
											- Lokalizacja: Z tłumu
 
												- Auto: Szukam... i NC700X
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gitner » pn mar 12, 2007 21:22
			
			
			
			
			uysy pisze:Gitner pisze:Teraz mi wytlumacz jedna kwestie.
jaką? bo nie widzę pytania 

 
Wiesz moze jaka jest max wartosc AFR czy jak to tam sie zwie emisja spalin w 1Z? Bede sprawdzal dokladnie jak to sie ma przy oporniku. Druga kwestia o ile moze sie zmienic powyzszy wykres jesli opornikiem w sterowniku zwieksze cisnienie o te 100 czy 200mbar?
Pozdro
Gitner
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » pn mar 12, 2007 21:29
			
			
			
			
			Gitner pisze:max wartosc AFR czy jak to tam sie zwie
no to chyba jest EGT
Exhaust Gas Temperature - tak sobie wydumałem
myśle ze 900 st C to już ciepło 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości