Jaka jest możliwość założenia klimy w mk3 z silnikiem AEY ? Bo z tego co czytam najlepiej jest przełożyć z takiego autka, które ma identyczny silnik. Problem jest w tym, że niewiele jest takich silniczków, a klima w sdi to wogóle rzadkość. Co trzeba dołożyć do klimy z innego golfika, jeśli się wogóle da.
Pozdrawiam
Jaka mozliwosc zalozenia klimy?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka mozliwosc zalozenia klimy?
Ostatnio zmieniony pn mar 12, 2007 11:31 przez havoc666, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Myślę, że z TDI podejdie, one się różnią obecnością turbiny i sterownikiem. Nie wiem, tylko, czty bedzie trzeba zmienić sterownik, czy w jakiś sposób zaadaptować tenm do klimy.
W moim TDI przy wciśnięciu pedału gazu klima się wyłącza, żeby mógł lepiej przyspiwszać, słychać to cały czas w czasie ostrzejszej jazdy (przy spokojnej się nie wyłącza). Pożyteczne, bo mniej odczuwa się spadek mocy.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 11 Mar 2007 18:14 ]
Widziałęm na schemacie przewody z klimy idą do sterownika silnika.
BTW, moim zdaniem lepiej sprzedaj SDI i kup TDI z klimą. SDI nie wiem jak da rade, ale mój przty spokojnej jeździe, jak klima działa to jest wyraźnie słabszy...
Pozdrawiam.
W moim TDI przy wciśnięciu pedału gazu klima się wyłącza, żeby mógł lepiej przyspiwszać, słychać to cały czas w czasie ostrzejszej jazdy (przy spokojnej się nie wyłącza). Pożyteczne, bo mniej odczuwa się spadek mocy.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 11 Mar 2007 18:14 ]
Widziałęm na schemacie przewody z klimy idą do sterownika silnika.
BTW, moim zdaniem lepiej sprzedaj SDI i kup TDI z klimą. SDI nie wiem jak da rade, ale mój przty spokojnej jeździe, jak klima działa to jest wyraźnie słabszy...
Pozdrawiam.
Dobre rady - sprzedaj i kup
ciekawe kto mi zasponsoruje
zresztą zakup "nowego" auta jest zawsze obarczony dużym ryzykiem, więc jeśli będę wymieniał na inny to raczej mk4, narazie moc mi wystarcza:) A autko jest sprawdzone w bojach i chodzi idealnie - zresztą czyj diesel taki nie jest ...
a tak btw to jest gdzieś w podkarpackim jakiś zakład gdzie można się dowiedzieć o takie sprawy jak klima a i jaka strata mocy jest na klimie?


a tak btw to jest gdzieś w podkarpackim jakiś zakład gdzie można się dowiedzieć o takie sprawy jak klima a i jaka strata mocy jest na klimie?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
a myślisz że na klime nie wydasz kasy? Powiedzmy że kupisz cały komplet za jakieś 1200 złotych. A robocizna? niew wiem czy sam to zrobisz, trzeba dziurę w grodzi wyciąć, wymienić dmuchawę w środku z obudową, okablowanie i wszsytko to co pod maską. Załóż że zmieścisz się w 2000. Mogą dojść jakieś problemy ze sterowaniem wunikające z różnic dawcy i biorcy. SDI przy włączonej klimie będzie mułem. Uważam że tyle samo cię wyjdzie zmiana auta na takie z z klimą. Masz zamiar niedługo sprzedać auto, nigdy tego nie odzyskasz co włożyłeś.havoc666 pisze:Dobre rady - sprzedaj i kup
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Nie ma szans, przede wszystkim każda "KOMPLETNA" klima, obok KOMPLETNEJ nigdy nei leżałaPaweł Marek pisze:Załóż że zmieścisz się w 2000.

havoc666,
Załóżmy, że braknie 2-3 wiązek, po 100 zł każda (bo używkę wątpię, że znajdziesz)
Kilku patsików pod deskę, schowka,
Może, odpukać jakiś inny typ pasa przedniego (serio, wiecie, że przy okazji uszkodzenia mojego Varianta dowiedziałm się, że inna jest klapa pod światło STOP i inna pod centralny samek a inna standard- wg AUDATEX mają różne numery, mimo, że ETKA nie rozróżnia na rysunkach).
Ponadto osuszacz (tzw filtr) do klimy przestaje spełniać swoje zadanie, gdy poleży na trawie pare miesięcy i leją na niego dobermany pilnyjące szrot, zanim zejdzie na Allegro (+200-300 zł).
Napewno niektóre aluprzewody będą do wymiany (przy demontażu mogły się uszkodzić, czy być wręcz rozcięte dla ułatwienia i dopiero przy montażu okazuje się, że coś brakuje)
Uszczelnianie (napewno będzie trzeba, bo nie zrobisz jak fabryka)
Nabijanie klimy (200 zł cza liczyć jak jest pusta)
Do tego odpływy z parownika trzeba zrobić (wypada zdjąć rurę wydechhową i oslonę wydechu, bo nad nią są te odpływy).
Kiedyś wymieniałem silnik w starym aucie, kupilem za 500 zł, myślalem że w 7 stówach się zmieszczę i pupa- wyszło grubo pow tysiaka (pewnie coś koło 1500).
Moja propozycja- 50 razy pomyśleć a raz działać (a nie raz pomyśleć, a 55 razy działać). A czym będziesz miesiąc jeździł? Taksówkami

Realny koszt moim zdaniem to około 3 tys z robocizną i NIESPODZIANKAMI (zakładajac, że klimę masz za 1200). Jeśli nie masz tyle przygotowanych, to szkoda się bawić, bo robota utknie na dobre, a auto będzie porozkręcane...
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 104 gości