Tylni amortyzator wybija półkę
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tylni amortyzator wybija półkę
Witam,
Mam problem z tylnim prawym amorem, mianowicie z każda większą dziurą amortyzator wybija mi ten plastikowy element trzymajacy tylnią półkę, z gniazda wychodzi trzpień amortyzatora w przeciwieństwie do lewego amortyzator ktorego trzpien prawie nie drgnie. Obstawiam, że wyrobiła się ta guma - tylko właśnie jak się to dokładnie nazywa i gdzie mozna kupić. Bylem już w kilku sklepach ale albo nie wiedzą o co chodzi ale mówią ze nie maja.
Mam problem z tylnim prawym amorem, mianowicie z każda większą dziurą amortyzator wybija mi ten plastikowy element trzymajacy tylnią półkę, z gniazda wychodzi trzpień amortyzatora w przeciwieństwie do lewego amortyzator ktorego trzpien prawie nie drgnie. Obstawiam, że wyrobiła się ta guma - tylko właśnie jak się to dokładnie nazywa i gdzie mozna kupić. Bylem już w kilku sklepach ale albo nie wiedzą o co chodzi ale mówią ze nie maja.
W sumie to dopiero niedawno go kupiłem i właśnie wykonuję wszelkie niezbędne naprawy. Poduszka ta wyrobiła się, gdyż jakiś partacz wczesniej źle zamocował sprężynę w gumie i cały amortyzator krzywo chodził, co skutkowało właśnie wyrobieniem się poduszki.sas_gti pisze:sie t onazywa poduszka amortyzatora albo mocowanie amortyzatora górne, oczywiscie tylnego maortyzatora.....jak ci bije w polke to juz widze ze to niezle zaniedbales...wez sie za to...szkoda auta...pozdrawiam
hmmm.... no pierścionek jest na swoim miejscu, następnie nachodzi tulejka, 1 nakrętką, poduszka, dopiero pozniej od gory przychodzi talerzyk, guma, znowu talerzyk, 2nakrętka, kolejny talerzyk (najwiekszy) i nakrętka. Wszystko wygląda na sprawne oprócz poduszki. Czy to jest poprawna kolejność, gdyż tak miałem to zamontowane.miś fazi pisze:tylny amorek ma podtoczenie na które wchodzi pierścionek i talerzyk widocznie to Ci sie rozleciało i trzpien amorka przechodzi bez oporu na wylot , musisz go zdjąc i wymienić te elementy
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
przez ten talerzyk przełazi Ci pierscionek , ktory jest na tym precie amortyzatora ( golen czy jakos tak sie nazywa ) , załoz podkladke zeby nie przeleciala przez ten talerzyk albo po prostu wymien talerzyk na nowy, mialem tak samo w II , 4 godziny skladalem amory
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
poduskzi są dwie...jedna w kielichu od dołu , druga na wierzchu od strony bagażnika...ja_nosik pisze:hmmm.... no pierścionek jest na swoim miejscu, następnie nachodzi tulejka, 1 nakrętką, poduszka, dopiero pozniej od gory przychodzi talerzyk, guma, znowu talerzyk, 2nakrętka, kolejny talerzyk (najwiekszy) i nakrętka. Wszystko wygląda na sprawne oprócz poduszki. Czy to jest poprawna kolejność, gdyż tak miałem to zamontowane.
mam chyba to samo , którą poduszkę wymieniłeś? tą w kielichu czy tą na samej górze?ja_nosik pisze:Po wymianie poduszki wszystko działa tak jak powinno. Dzieki za pomoc.
w którym miejscu blokuje się w kielichu drązek amortyzatora i na czym się blokuje?
bo mi cały ten drazek wychodzi do góry tak jakby nic go nie blokowało ...
dokładnie amor ma na sobie pierścionek taki malutki ze rdzewieje i amor wpada do środka
u kumpla tak bylo
u kumpla tak bylo
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
-
- Wamia Mazury
- Posty: 1250
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
- Auto: Golf V
- Silnik: BKC
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 458 gości