AAZ na hamowni

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz mar 04, 2007 14:56

SouleR, masz sedana czy varianta?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz mar 04, 2007 15:03

sedan

jaki jest wzor na moment dla znanych przelozen?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » ndz mar 04, 2007 15:17

nie powiem, wynik bardzo ładny :) ja jestem jeszcze ciekawy spalania, bo na poprzednich ustawieniach tez mniej wiecej tyle miałem (tak myśle) ale palił ponad 7 litrów :roll:



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz mar 04, 2007 15:56

pasiak pisze:skrzynia 02 CAT :
4 bieg przełozenie 0,917 przekładnia główna 3,944 przełożenie całkowite 3,617 to tyle co mądrego książki piszą
Dobra juz mamy prawie wszystko :bigok:

Jeszcze tylko teraz SouleR powie nam jakie rozmiary ogumienia miał podczas hamowania auta

Jeśli przełożenia skrzyni które podał pasiak są prawdziwe ( IV-0,917 dyf-3,944 ) to przy oponach 185/65R14 , na 4-biegu przy 134km/h miałeś dokładnie 4300obr

a wykres wygląda tak:

Obrazek


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: raptorr » pn mar 12, 2007 18:59

Souler mam 2 pytanka:
Robiles govermoda?
Ile wazy twoj passek? moj golf AAZ na piatce od 80 do 120 robi w 9,2sec ;/
Pasek pewnie wazy wiecej a ty i tak masz podobny wynik co mnie troche martwi ;p



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 12, 2007 19:40

jest bez govermoda. wynik moze byc i 10 sek, bo mierzone komorka :panna: jezdzi jakos, ale juz mi malo i przede wszystkim kolejny krok to ic, bo niestety sie poci na trasie. marzenia to normalna pompa+t3/k24...


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Darass
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 158
Rejestracja: sob sty 21, 2006 18:42
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Darass » pn mar 12, 2007 21:27

a jak spalanko w mieście? mierzyłeś?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 12, 2007 21:33

w miescie powiedzmy 7-8-9l? ciezko powiedziec. trasa delikatna/normalna jazda - 6l.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
ziembul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr paź 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Wieluń/Wawa/Eindhoven
Kontakt:

Post autor: ziembul » pn mar 12, 2007 21:57

Jaki intercooler bedziesz zakladal? FMIC?
Ja sie powoli zastanawiam i nie wiem na co sie zdecydowac, czy robic jakas wieksza rzezbe czy moze od TDI wystarczy.


Juz po problemie(hamulce):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81532

magiczny PIN :)))
BREMBO MAX|FERODO PREMIER

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn mar 12, 2007 22:02

nie wiem jaki zaloze i nie wiem czy bedzie fmic. najpierw trza miec ic ;) potem bede myslal. od tdi wystarczy. przeciez nie budujesz najmocniejszego aaz w polsce.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » pn kwie 14, 2008 12:14

souler, jakie dokladnie mody zrobiles zeby uzyskac taki wynik jak na pierwszej stronie?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn kwie 14, 2008 12:41

Włochaty pisze:souler, jakie dokladnie mody zrobiles zeby uzyskac taki wynik jak na pierwszej stronie?

nic nie robilem poza tym co kazdy tutaj. pomiar byl na wydechu bez kata, cisnienie 1.6, troche paliwa na pompie bez pina i tyle. zupelnie bezdymnie. akurat bylem po zmianie oleju i filtrow. jakos tak wyszlo :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Michnik
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 623
Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
Lokalizacja: Skarżysko
Auto: Golf IV TDI
Silnik: ARL

Post autor: Michnik » pn kwie 14, 2008 23:16

W sumie niezły wynik. Ale ja cały czas czekam na takiego AAZeta z przedziału 120-150KM. Bo narazie na forum chyba takowego nie ma? Przynajmniej nie oficjalnie w/g hamowni.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 14, 2008 23:20

Michnik pisze:W sumie niezły wynik. Ale ja cały czas czekam na takiego AAZeta z przedziału 120-150KM. Bo narazie na forum chyba takowego nie ma? Przynajmniej nie oficjalnie w/g hamowni.
wg, hamowni nie ma, ale Apsik sie powinien lapac w ten zakres... jest pare ciekawych TD bez wykresu na forum


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 126 gości