Obroty spadaja, spalanie, przewody podcisnieniowe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty spadaja, spalanie, przewody podcisnieniowe
ok, skladam sobie mk2, silnik pf znalazlem to zaadaptowalem, i kilka problemow mam. otoz, pomijam ze cuda w elektryce sie staly i odpalil :> ale teraz mam kilka zapytan:
1) przewody podcisnieniowe, te przy przepustnicy, za i przed, te co dochodza do puszki filtra i tak dalej, czy jest to wszystko konieczne czy nie da sie jakos pominac tych wynalazkow, poza tym co robi ten stozkowy element polaczony z odpowitrzeniem baku i podcisnieniem rowniez.
2) jak odkrece korek oleju to spadaja obroty, przygasa troche, dlawi sie- wiem ze to nie zaszczesliwy objaw, ale cos dokladniej moze sie ktos orientuje?
3) duzo to powinno spalac w miescie??
4) mfa dziala srednio, podcisnienie podlaczone
na razie to tyle co mi przychodzi do glowy, pozdrawiam
1) przewody podcisnieniowe, te przy przepustnicy, za i przed, te co dochodza do puszki filtra i tak dalej, czy jest to wszystko konieczne czy nie da sie jakos pominac tych wynalazkow, poza tym co robi ten stozkowy element polaczony z odpowitrzeniem baku i podcisnieniem rowniez.
2) jak odkrece korek oleju to spadaja obroty, przygasa troche, dlawi sie- wiem ze to nie zaszczesliwy objaw, ale cos dokladniej moze sie ktos orientuje?
3) duzo to powinno spalac w miescie??
4) mfa dziala srednio, podcisnienie podlaczone
na razie to tyle co mi przychodzi do glowy, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 22:16 przez malolat, łącznie zmieniany 1 raz.
ok, poradzilem sobie z tym deklem ale pojawily sie nowe zagwozdki. odpalilem wczoraj wozik i chodzil ok 15-20 minut, pojezdzilem chwilke. dzis odpalam, chwile po chodzil i jezdze 10 minut, az tu nagle obroty podskakuja i na 4k wchodza. ja panika :> patrze czy pedal sie nie zacial a tu muka, na miejscu. okazalo sie ze wrzucil mi ssanie, odlaczylem wtryskiwacz i zaczal chodzic jak traktor, znaczy sie obroty ok 1300, spadaja prawie do gasniecia i znowu spaca na 1300 i spadaja i tak w kolko. podlaczylem spowrotem ssanie, zapalilem znowu i niby wsio ok, ale po jakims czasie dla odmiany objawy jakby koniec paliwa, zaczyna sie dusic i po chwili gasnie. odpalam 5-10 sekund i znowu ?? pomocy, co za walek z tym silnikiem :> kto wymyslil ten wtrysk :>
u mnie tesz bangla jak ta lala
zdemątuj silniczek krokowy i go wypłucz w benzynie moze on ci sie wiesza , pozatym sprawdz wszystkie przewody gumowe czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza
sprawdz wtyczke która jest wpieta przed filtrem powietrza przez to moze chodzić jak traktor i kopcić.
jesli chodzi o spalanie to w duzych korkach pali koło 12( zima krótkie przeloty)
na trasie udało mi sie zejśc do 6,2 litra ale mam chyba inną skrzynie niz orginał bo na piątce przy 90 kmh mam niecałe 1900 obrotów
a taka moja srednia z uzytkowania autka od 2 lat to 8 do 8,5 litra wcale nie zamulonej jazdy
zdemątuj silniczek krokowy i go wypłucz w benzynie moze on ci sie wiesza , pozatym sprawdz wszystkie przewody gumowe czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza
sprawdz wtyczke która jest wpieta przed filtrem powietrza przez to moze chodzić jak traktor i kopcić.
jesli chodzi o spalanie to w duzych korkach pali koło 12( zima krótkie przeloty)
na trasie udało mi sie zejśc do 6,2 litra ale mam chyba inną skrzynie niz orginał bo na piątce przy 90 kmh mam niecałe 1900 obrotów
a taka moja srednia z uzytkowania autka od 2 lat to 8 do 8,5 litra wcale nie zamulonej jazdy
- bartek1001
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 18:01
- Kontakt:
juz sobie jezdze, ale czasem wystepuja problemy, mianowicie czasem mam problemy z wolnymi obrotami - faluja ?? spadaja do 500 a potem do pieca sobie dodaje sam. jakies porady ??
drugi problem juz jakos mniejszy - obrotek mam od 16v, wiec jest do 8k, ale czy on dobrze mi pokazuje obroty czy ma prawo przeklamywac ?? - generalnie mi stwierdzic, wedlug obrotka to najlepszy uciag mam ok 3-5k wg obrotka, a 100 na 5 pokazuje kolo 3100...
ogolnie fajnie by bylo jak by ktos mi wrzucil jakas instrukcje jak zdiagnozowac taki wtrysk, co gdzie mierzyc i ile powinno wynosic. pozdro
aha- czym sie roznil pb od pf-a ?? tylko brakiem kata?? napewno ale tez pewnie kompa jakos oszukac bedzie trzeba ... ??
drugi problem juz jakos mniejszy - obrotek mam od 16v, wiec jest do 8k, ale czy on dobrze mi pokazuje obroty czy ma prawo przeklamywac ?? - generalnie mi stwierdzic, wedlug obrotka to najlepszy uciag mam ok 3-5k wg obrotka, a 100 na 5 pokazuje kolo 3100...
ogolnie fajnie by bylo jak by ktos mi wrzucil jakas instrukcje jak zdiagnozowac taki wtrysk, co gdzie mierzyc i ile powinno wynosic. pozdro
aha- czym sie roznil pb od pf-a ?? tylko brakiem kata?? napewno ale tez pewnie kompa jakos oszukac bedzie trzeba ... ??
tez mam obrotek od 16V i raczej dobrze wskazuje,
przy 100 mam 3000 tys.
PB od PF rozni sie: brakiem kata, sondy, inne ECU i inne podcisnienia tzn o polowe mniej, nie ma filtra z weglem aktywnym i takiego grzybka wlasnie przy tym.......pozatym to samo
poza tym Digifan i 1.8 8Vto wg. wielu znawcow temoatu jeden z najlepszych silnikow jakie VW wymyslil...
przy 100 mam 3000 tys.
PB od PF rozni sie: brakiem kata, sondy, inne ECU i inne podcisnienia tzn o polowe mniej, nie ma filtra z weglem aktywnym i takiego grzybka wlasnie przy tym.......pozatym to samo
poza tym Digifan i 1.8 8Vto wg. wielu znawcow temoatu jeden z najlepszych silnikow jakie VW wymyslil...
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
w mk2 np. licznik do 10% klamie...i to na prawde,dzidzia pisze:czyli wychodzi na to ze mam coś nabrojone w aucie ze skrzynią biegów
bo przy 100 km/h mam 2.300 obr/min.
a moze mam przekłamanie prętkościomierza?
ma ktoś pojęcie jak to sprawdzić czy licznik kłamie i o ile?/
do pewnego czasu myslalem ze 200 lece.... a lecialem 180
Najlepiej z kims sprawdz, ale prz 2300 to imo cos nie bardzo...
PF masz w trojce wsadzonego?
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
u mnie tez jest podobnie z tymi obrotami czasmi jest ok a czasami jak mu cos odbije to sobie podskoczyod 750 do 1500 i tak skacze chwilke i sie uspokaja najczesciej jest tak na zimnym silniku na ciepłym rzadziej ale tez sie zdaza i niewiem co mu jest walcze z tym juz 3latamalolat pisze:juz sobie jezdze, ale czasem wystepuja problemy, mianowicie czasem mam problemy z wolnymi obrotami - faluja ?? spadaja do 500 a potem do pieca sobie dodaje sam. jakies porady ??
drugi problem juz jakos mniejszy - obrotek mam od 16v, wiec jest do 8k, ale czy on dobrze mi pokazuje obroty czy ma prawo przeklamywac ?? - generalnie mi stwierdzic, wedlug obrotka to najlepszy uciag mam ok 3-5k wg obrotka, a 100 na 5 pokazuje kolo 3100...
ogolnie fajnie by bylo jak by ktos mi wrzucil jakas instrukcje jak zdiagnozowac taki wtrysk, co gdzie mierzyc i ile powinno wynosic. pozdro
aha- czym sie roznil pb od pf-a ?? tylko brakiem kata?? napewno ale tez pewnie kompa jakos oszukac bedzie trzeba ... ??
a obrotek tez mam do 8000 tys i tak juz był jak go kupiłem i chodzi ok nic nie przekłamuje bo sprawdzałem na uzradzeniu diagnostycznym
2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 258 gości