Wymiana rozrządu w 1.8 16v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Wymiana rozrządu w 1.8 16v
Niedługo bede musiał wymienić rozrząd w swoim 1.8 16V i chciałbym się dowiedzieć czy dużo jest przy tym roboty (chyba duzo, zewzgledu na silnik), jak podzespoły trzeba wymienić (czy tylko pasek i rolke). Interesuje mnie także ile zapłaciliscie za wymiane i za czesci.
P.S.
w wyszukiwarce nic nie znalazłem
za pomoc bedzie punkcik
pozdro
P.S.
w wyszukiwarce nic nie znalazłem
za pomoc bedzie punkcik
pozdro
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
mnie najbardziej interesuje co powinno sie wymienic przy takiej wymianie (ile jest pasków, rolek). Ja nie mam pojecia także co powinno sie wymienic przy takim zabiegu ( chodzi mi o te elementy co wymienia sie po ilus km).
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Mówie Ci..uderz do neigo na PW... ja dokladnie tez nie wiem ile tam tego maz..ale pasek chyba jest jeden... Musisz rolke i pasek wymienic.. zreszta.. zaufaj mi uderz do Fabiana... on Cie pokieruje... ja poszukam zaraz literatury i jak cos bed ewiedział to Ci napisze ładnie
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
- Łukasz_Mk2
- Mały gagatek
- Posty: 68
- Rejestracja: śr mar 30, 2005 19:05
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
aha, wspomy nie mam, a co do pompy wody to nie wiem w jakim jest stanie ;(. A jakie mniej wiecej koszta, orientuje sie ktoś w cenie robocizny i poszczególnych elementów.
pozdrawiam
pozdrawiam
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
wymiana paska rozrzadu w KR PL 16v
Wymiana jest bardzo prosta.
Koło zębate wałka rozrządu powinno być nastawione wg punktu na kole jak i na pokrywie zaworów. Tłok pierwszy powinien być u góry. Na kole pasowym z wału jest znak i ten znak ma być równo na strzałce zaznaczonej na osłonie paska rozrządu. Jeśli tak nie jest wtedy trzeba ustawić tak aby było wg opisu.
Ta wymiana jest prosta tylko trzeba zrozumieć jak to wymyślił konstruktor Za drugim razem będzie banalnie proste.
A tu kilka opisów z książki:
Nowy pasek z napinaczem to koszt w sklepie około 150 zł.
Jeśli pompa wody jest sprawna to niema potrzeby mieniać.
Koło zębate wałka rozrządu powinno być nastawione wg punktu na kole jak i na pokrywie zaworów. Tłok pierwszy powinien być u góry. Na kole pasowym z wału jest znak i ten znak ma być równo na strzałce zaznaczonej na osłonie paska rozrządu. Jeśli tak nie jest wtedy trzeba ustawić tak aby było wg opisu.
Ta wymiana jest prosta tylko trzeba zrozumieć jak to wymyślił konstruktor Za drugim razem będzie banalnie proste.
A tu kilka opisów z książki:
Nowy pasek z napinaczem to koszt w sklepie około 150 zł.
Jeśli pompa wody jest sprawna to niema potrzeby mieniać.
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
wielkie dzieki. Myślę tez że przy okazji wymienie pasek klinowy (alternatora). A jaki może być koszt tej wymiany u mechanika, bo ja raczej nie dam rady .
jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc
[ Dodano: 10 Mar 2007 23:14 ]
co do pompy wody, to raczej jest sprawna poniewaz nie mam z nią żadnych problemów
jeszcze raz dzieki wszystkim za pomoc
[ Dodano: 10 Mar 2007 23:14 ]
co do pompy wody, to raczej jest sprawna poniewaz nie mam z nią żadnych problemów
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
Ja bym wymienił. Koszt pompy ni ejest duzy, a w jakim stanie jest nie wiesz... . A po co dwa razy ta sama robote robic. A po za tym... dzisiaj nie masz problemów z nia ajutro bedzies zmiał....skwaros pisze:co do pompy wody, to raczej jest sprawna poniewaz nie mam z nią żadnych problemów
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
Moc jest Bogiem Prędkość Nałogiem Nitro Zabawą A Turbo Podstawą
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 57 gości