Pali jak chce :/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lendzioch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:07
Lokalizacja: OST
Kontakt:

Pali jak chce :/

Post autor: lendzioch » sob mar 10, 2007 11:01

Witam mam problem z moim golfikiem i nie potrafie go rozgryzc :/ przeszukalem cale forum i jest na nim wiele podobnych tematow aczkolwiek pomyslalem ze jesli opisze moj problem to moze to zawezy obszar poszukiwan usterki. a chodzi o to ze od jakiegos czasu odpala jak mu sie podoba. rano jak postoi przez noc to pali za pierwszym razem ale jak tylko pochodzi chwile to potem sa problemy z ponownym uruchomieniem. na popych lapie odrazu. aha i jesli to ma jakies znaczenie to wolne obroty skacza w granicach 800-1200 caly czas ale to juz odkad go kupilem. bylem juz u 2 mechanikow i szkoda slow :/ licze na wasza pomoc dzieki pozdrawiam i czekam na odpowiedzi



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 10, 2007 11:15

lendzioch, jaki masz silnik, to dość ważne, i nie chodzi o pojemność ale o typ.



Awatar użytkownika
lendzioch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:07
Lokalizacja: OST
Kontakt:

Post autor: lendzioch » sob mar 10, 2007 11:40

typ 19E(FLH)66KW jesli to o to chodzi bo przyznam sie ze jestem laikiem w tych sprawach



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 10, 2007 12:17

Nic z tego co napisałeś nie jest oznaczeniem silnika.Ale do sprawdzenia masz na pewno układ zapłonowy-świece,cewka,czujnik halla, kable wn.Być może silniczek krokowy, czujnik temperatury(niebieski-jeśli masz).



Awatar użytkownika
lendzioch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:07
Lokalizacja: OST
Kontakt:

Post autor: lendzioch » sob mar 10, 2007 12:42

Kable odpadają bo zmienilem jak tylko kupilem auto przez te skaczące obroty ale jak widać nic to nie pomogło, świece sprawdzałem i czyściłem, czujnik Halla i cewka niby tez to nie jest tak mi powiedzial mechanik wiec pozostaje sprawdzenie silniczka krokowego i tego niebieskiego czujnika temperatury. a mogłbyś mi jeszcze napisać gdzie one sie znajduja?



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob mar 10, 2007 12:47

U mnie to wygląda tak.
Obrazek



Awatar użytkownika
lendzioch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:07
Lokalizacja: OST
Kontakt:

Post autor: lendzioch » sob mar 10, 2007 12:53

a jak najlatwiej sprawdzic silniczek krokowy??



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » sob mar 10, 2007 14:20

Jeśli masz katalizator to staraj się nie zapalać na pych bo go zniszczysz. A problem tak jak piszą koledzy może być w układzie zapłonowym albo może zerknij w filtr paliwa. Stan akumlatora wartałoby zobaczyc równiez.

pozdro



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » ndz mar 11, 2007 01:35

to jest na gaźniku czy na wtrysku ?


TDPower

Awatar użytkownika
lendzioch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sty 08, 2007 10:07
Lokalizacja: OST
Kontakt:

Post autor: lendzioch » ndz mar 11, 2007 09:24

na wtrysku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 277 gości