przeładowanie na turbinie, gdzie w Kr wyczyścić turbinę?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przeładowanie na turbinie, gdzie w Kr wyczyścić turbinę?
Witam ostatnio mam taki problem objawiający się tym że przy obrotach ok 2000, 2500 auto na chwilę przestaje przyśpieszać po czym przy ok 3000 znowu ładnie idzie (notlauf?). Brat podłączył mi vaga nie ma żadnych błędów, przedstawię również logi dynamiczne z prośbą o ich skomentowanie, gdyż nie bardzo wiem jak je odczytać. Dowiedziałem się że najprawdopodobniej mam zapieczone kierownice w turbinie, lecz wspomnę jeszcze że kilka razy w ciągu ok pół roku przy 190km/h samochód wpadł mi w tryb awaryjny (z tego co znalazłem na forum to wina n75) i w związku z tym mam pytania czy przypadkiem to przeładownie nie jest objawem zepsutego n75? Jak sprawdzić ten zaworek n75, czy na vagu powinien wyskoczyć błąd jeżeli jest on zepsuty? Kolejnośc logów: 03,04, 08, 10, 11
Ostatnio zmieniony śr mar 21, 2007 23:58 przez pasio, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj mialem objaw podobny, ale nie identyczny.
Przy 120 km/h (3000 obr) nagle silnik wszedll w tryb awaryjny i nie przyspieszal.
W logach pokazywalo, ze cisnienie przekraczao 2500 mbar. U ciebie jest troche mniej, ale moze to to samo.
Wyczyscilem rano n75 (wg opisu na forum) i dzisiaj rozpedzielm sie do 180 km/h i zero problemow.
U mnie wyskoczyl blad przeladowania, ale to pewnie dlatego, ze cisnienie przekroczylo 2500 mbar
Pozdrawiam
Przy 120 km/h (3000 obr) nagle silnik wszedll w tryb awaryjny i nie przyspieszal.
W logach pokazywalo, ze cisnienie przekraczao 2500 mbar. U ciebie jest troche mniej, ale moze to to samo.
Wyczyscilem rano n75 (wg opisu na forum) i dzisiaj rozpedzielm sie do 180 km/h i zero problemow.
U mnie wyskoczyl blad przeladowania, ale to pewnie dlatego, ze cisnienie przekroczylo 2500 mbar
Pozdrawiam
Logi dynamiczne
Proszę o inf. jak można zapisać logi dynamicze podczas jazdy? Aby mieć w tej wersji co kolega. Mam Vag Com 311 i Polskiego vaga.
Wchodzisz w ustawienia silnika (engine), nastepnie w Measure Block i wpisujesz grupe ktora chcesz zbadac (polu Group). Np. dla zbadania cisnienia doladowania turbo wpisujesz 11. Nastepnie GO i LOG. Aby zapisac logi trzeba dac START. Standartowo VAG zapisuje w katalogu gdzie jest zainstalowany w podkatalogu LOG w formacie CSV (otwierany Excelem).
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości