Tylna Klapa bez zamka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tylna Klapa bez zamka
Witam panowie czy ma ktos pojecie jak zrobic tlna klape bez zamka w listwie otwierana z pilota przy centralnym zamku pneumatycznym dodam ze alarm ma wyjscia dodatkowe wlasnie na takie cos ale podobno sie nie da tego zrobic na pneumatycznym zamku licze na wasza pomoc
robilem cos takiego w golfie 2, tylko ze ja zamontowalem silowniczek jak do centralnego i poprowadzilem kable i itwieranie mialem na przycisk w srodku auta. tylko 2 razy mi sie ten silowniczek spalil bo dowiedzielm sie ze dluzej niz 3 sek pujdzie do niego prad to sie pali i trzeba centrale zamontowac najlepiej wiec kupilem sprytny przeacznik na impuls i dzialalo jak ta lala... w mk3 mysle ze podobnie to bydzie z montarzem....
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
trzeba dokupić siłownik od centralnego zamka elektrycznego ("slave", z 2 przewodami, uciąg 3kg, listwę montażową do niego, cięgno, przekaźnik jeżeli ma być otwierany alarmem i przycisk jeżeli ma być otwierany z kabiny, parę metrów przewodu 1mm2 oraz dodatki typu złączki, koszulka termokurczliwa, izolacja)
należy zamontować tak siłownik i wygiąć cięgno aby zastąpił otwieranie przez naciśnięcie przycisku w klapie, poszukaj porady dotyczącej golfa 2 na forum
należy zamontować tak siłownik i wygiąć cięgno aby zastąpił otwieranie przez naciśnięcie przycisku w klapie, poszukaj porady dotyczącej golfa 2 na forum
wlasnie sobie rozebralem tyla klape bo musze ja porobic bo zaczyna korozja ja wiperdzielac i powiem ci ze problemu nie bedzie wmk3 z montarzem...
musisz kupic tak jak wczesniej kolega powiedzial : silownik do centralnego kilka metrow kabla ciegno blaszke do zamontowania silownika(przewaznie sa juz z silownikiem w zestawie) i przelacznik, pozdz do jakiegos dobrego sklepu elektroniczneg i powiedz ze chcesz przelacznik impulsowy najlepiej jakis z takim bajerem ze jak go przyciszniesz to nachwilke pusci prod i przeskoczy zaraz, popytasz sie w skepie i ci wytlumacza o co chodzi...
bierzesz blaszke do mocowacia silownika i odpowiednio ja doginasz( ja w mk2 wygilem ja w takie "S" bo nie bylo za duzo miejsca zeby ja przykrecic, i przykrecilem bleszke na jedna srobke co mocujesz mechanizm wycieraczki bo ekegancko mi tam podpasowalo.... odpowiednio skrucilem ciegno poskrecalem i gralo...
zcviagnij sobie tapicerke tylnej klapy i zobacz jak idzie ciegno od zamka do przycisku na kluczyk... sam wpadniesz napewno jak to zamocowac....
mam nadzieje ze nie namieszalem heh....
dobra mykasz szpachlu szpachlu..
[ Dodano: 10 Mar 2007 11:19 ]
a jak bedziesz chcial to moge pozniej porobic fotki co gdzie i jak najlepiej zrobic... ale bez silownika bo nie bede robil takiego bajeru juz u siebie...
[ Dodano: 10 Mar 2007 11:34 ]
nie zrazaj sie mja klapa ani sie nie polewaj.... lol
pozaznaczalem gdzie najlepiej by bylo moim zdaniem ale przewaznie kazdy montuje zobie to inaczej... podoginaj odpowiednio blaszke od silownika i przypasuj gdzie najlepiej ja przykrecic, skruc najlepiej orginalne ciegno wloz w otwor w silowniku i zagnij zeby nie wypadlo...poprowadz kable i jest cacy...
musisz kupic tak jak wczesniej kolega powiedzial : silownik do centralnego kilka metrow kabla ciegno blaszke do zamontowania silownika(przewaznie sa juz z silownikiem w zestawie) i przelacznik, pozdz do jakiegos dobrego sklepu elektroniczneg i powiedz ze chcesz przelacznik impulsowy najlepiej jakis z takim bajerem ze jak go przyciszniesz to nachwilke pusci prod i przeskoczy zaraz, popytasz sie w skepie i ci wytlumacza o co chodzi...
bierzesz blaszke do mocowacia silownika i odpowiednio ja doginasz( ja w mk2 wygilem ja w takie "S" bo nie bylo za duzo miejsca zeby ja przykrecic, i przykrecilem bleszke na jedna srobke co mocujesz mechanizm wycieraczki bo ekegancko mi tam podpasowalo.... odpowiednio skrucilem ciegno poskrecalem i gralo...
zcviagnij sobie tapicerke tylnej klapy i zobacz jak idzie ciegno od zamka do przycisku na kluczyk... sam wpadniesz napewno jak to zamocowac....
mam nadzieje ze nie namieszalem heh....
dobra mykasz szpachlu szpachlu..
[ Dodano: 10 Mar 2007 11:19 ]
a jak bedziesz chcial to moge pozniej porobic fotki co gdzie i jak najlepiej zrobic... ale bez silownika bo nie bede robil takiego bajeru juz u siebie...
[ Dodano: 10 Mar 2007 11:34 ]
nie zrazaj sie mja klapa ani sie nie polewaj.... lol
pozaznaczalem gdzie najlepiej by bylo moim zdaniem ale przewaznie kazdy montuje zobie to inaczej... podoginaj odpowiednio blaszke od silownika i przypasuj gdzie najlepiej ja przykrecic, skruc najlepiej orginalne ciegno wloz w otwor w silowniku i zagnij zeby nie wypadlo...poprowadz kable i jest cacy...
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
Przepraszam że odświeżam temat, ale planuje założenie takiego siłownika w mk2 oraz mk3. Teraz pytanie, czy wystarczy taki siłownik http://moto.allegro.pl/item478769602_si ... mocja.html czy lepiej kupić taki http://moto.allegro.pl/item484791717_si ... a_moc.html ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 71 gości