Coś o zaworach rozrządu....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Coś o zaworach rozrządu....
Witam
Już wiem co jest przyczyną załanczania sie kontrolki od cisnienia oleju na wyzszych obrotach Nie domyka jeden regulator na wałku rozrzadu:)
I teraz mam pytanie....Dokupie 1 taki regulator czy musze kupic komplet 8szt??
I ile to mniej wiecej bedzie kosztowac?
Pozdro all i dzieki
Już wiem co jest przyczyną załanczania sie kontrolki od cisnienia oleju na wyzszych obrotach Nie domyka jeden regulator na wałku rozrzadu:)
I teraz mam pytanie....Dokupie 1 taki regulator czy musze kupic komplet 8szt??
I ile to mniej wiecej bedzie kosztowac?
Pozdro all i dzieki
Nie wiem czy w sprzedaży są pojedyncze sztuki , zazwyczaj sa sprzedawane jako komplety , ja kupowałem komplet 8 sztuk popychaczy INA za około 170zł , szczelnie zamknięte w plastikowym opakowaniu i zalane olejem.Ardiano pisze:Dokupie 1 taki regulator czy musze kupic komplet 8szt??
I ile to mniej wiecej bedzie kosztowac?
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Na pewno chodzi ci o szklanki popychaczy nie o coś innego? Można na sztuki. Koło mnie jakieś LUK-i po 22 zeta za sztukę.
[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 4:41 pm ]
Nie sądzę żeby to była przyczyna ąz takiego spadku ciśnienia oleju
[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 4:41 pm ]
Nie sądzę żeby to była przyczyna ąz takiego spadku ciśnienia oleju
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek pisze:Na pewno chodzi ci o szklanki popychaczy nie o coś innego? Można na sztuki. Koło mnie jakieś LUK-i po 22 zeta za sztukę.
[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 4:41 pm ]
Nie sądzę żeby to była przyczyna ąz takiego spadku ciśnienia oleju
Nie szklnaki popychaczy
Tylko o regulatory zaworów na wałku rozrzadu, czy jakos tak. Jest ich 8szt. i jeden nie domyka co podouje spadek cisnienia oleju.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Witam
to się nazywa wg książki "popychacze hydrauliczne głowicy"
i to najlepiej kupić nie pojedyńczo tylko w całym komplecie czyli 8 sztuk
na pierwszy montaż były dawane firmy INA koszt od 30zł za sztukę
pozdrawiam Przemek
[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 17:07 ]
Witam
to się nazywa wg książki "popychacze hydrauliczne głowicy"
i to najlepiej kupić nie pojedyńczo tylko w całym komplecie czyli 8 sztuk
na pierwszy montaż były dawane firmy INA koszt od 30zł za sztukę
pozdrawiam Przemek :hmm
"popychacze hydrauliczne zaworów w głowicy"-sory
to się nazywa wg książki "popychacze hydrauliczne głowicy"
i to najlepiej kupić nie pojedyńczo tylko w całym komplecie czyli 8 sztuk
na pierwszy montaż były dawane firmy INA koszt od 30zł za sztukę
pozdrawiam Przemek
[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 17:07 ]
Witam
to się nazywa wg książki "popychacze hydrauliczne głowicy"
i to najlepiej kupić nie pojedyńczo tylko w całym komplecie czyli 8 sztuk
na pierwszy montaż były dawane firmy INA koszt od 30zł za sztukę
pozdrawiam Przemek :hmm
"popychacze hydrauliczne zaworów w głowicy"-sory
...
panowie nic głowicy nie popycha to są poprostu hydrauliczne popychacze zaworów , czyli potocznie mówiąć szklanki. Są one między krzywkami wałka a trzonkami zaworów. Ale wg mnie nawet zuzyte popychacze nie są powodem spadku cisnienia oleju, a ich zuzycie poznasz po tym ze podczas odpalania na zimno słychac charakterystyczne pykanie które nie milknie, gdy popychacze są sprawne pykanie to nie trwa dłuzej niz 3,4 sek. Oczywiscie to pykanie moze tez nie milknąć gdy olej ma za dużą lepkość i dopływa z duzym opuźnieniem do popychaczy, lub ciśnienie oleju jest za małe. A małe ciśnienie oleju jest spowodowane zuzyciem pompy oleju lub zuzyciem panewek głównych na wale korbowym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 454 gości