problem z silnikiem 2.0 GTI 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z silnikiem 2.0 GTI 2E
Witam
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie jak stoje to wzrasta mi temp a jak jade to spada ale strzałka jak jade niewychodzi poza 70stopni. Druga sprawa jak jade to przepala mi olej araz jak zaczynam od 1 cisnać to na drugim biegu jak by traci moc od 5 tys ;/ co z tym zrobic moze byc to wina popychaczy ??
[ Dodano: 09 Mar 2007 23:38 ]
nikt niepomoze??
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie jak stoje to wzrasta mi temp a jak jade to spada ale strzałka jak jade niewychodzi poza 70stopni. Druga sprawa jak jade to przepala mi olej araz jak zaczynam od 1 cisnać to na drugim biegu jak by traci moc od 5 tys ;/ co z tym zrobic moze byc to wina popychaczy ??
[ Dodano: 09 Mar 2007 23:38 ]
nikt niepomoze??
Re: problem z silnikiem 2.0 GTI 2E
ani chybi termostat, przy sprawnym autko powinno osiągnąc 90 stopni (temp pracy) w czasie 10-12 minut od uruchomienia zupełnie zimnego silnika (rano po nocy) - i temp. nie powinna spadac od predkosci jazdy...browar19 pisze:Witam
Mam problem ze swoim silnikiem mianowicie jak stoje to wzrasta mi temp a jak jade to spada ale strzałka jak jade niewychodzi poza 70stopni. Druga sprawa jak jade to przepala mi olej araz jak zaczynam od 1 cisnać to na drugim biegu jak by traci moc od 5 tys ;/ co z tym zrobic moze byc to wina popychaczy ??
[ Dodano: 09 Mar 2007 23:38 ]
nikt niepomoze??
może byc wina popychaczy - na to by wskazywało zużywanie oleju, może byc tez zaprany filtr paliwa ...
TDPower
pewnie że termostat. miałem w swoim ADY identyczną sytuacje wymieniłem na wahlera i jest cały czas 90C. ile Ci bierze tego oleju? mi ady po 5000tys od wymiany też troche wziął.
nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Co do tej temperatury zmień termostat i będzie ok. Spalanie troszkę spadnie, ale niewiele. Co do spalania oleju to silnik wymaga diagnostyki, czyli ciśnienie sprężania z próbą olejową przede wszystkim. Może wystarczy zmienić uszczelniacze zaworów bez ściągania głowicy (50 zeta części plus robocizna), może jakiś remoncik za większą kasę. Bez diagnozy nie da się powiedzieć.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
no to już chyba jasne że marnie z tym silniczkiem, ale brak próby olejowej to błądbrowar19 pisze:diagnostyka cisienie na 1 14 na 2\11 na 3\8 na 4\14 proby olejowej nibyło natomiast leci zamna z tyłu czarna chmura. rozwalone dwa popychacze na 2 i 3 komorze co wiecej niewiem pali 11L przy spokojnej jezdzie w MK2 to chyba nie malo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 103 gości