Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Grzegorz 86
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 16:11
- Lokalizacja: Gomunice
Post
autor: Grzegorz 86 » czw mar 08, 2007 18:14
otoz jechałem i zauwazylem samochod bardzo ciezko sie zbiera, po dodawaniu gazu silnik nie reagował aza nagle wskoczył na wysokie obroty samoczynnie wskazówka doszla do max ilosci obrotów wtegy go wyłoczyłem bo nie wiedziałem co mam zrobic, silnik jeszcze po wyłaczeniu popracował (wył) przez 2-4 sekund i zgasł. za mna była tylko ogromna chmura białego dymu...
nie mam pojecia co sie stało moze ktos cos wie jaka przyczyna. prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony czw mar 08, 2007 21:26 przez
Grzegorz 86, łącznie zmieniany 1 raz.
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » czw mar 08, 2007 18:59
Grzegorz 86 pisze:co sie stało moze ktos cos wie jaka przyczyna
najprawdopodobniej poszła Ci turbina
silnik zaczał zasysac olej z silnika ... w takich wypadkach trzeba szybko gasic albo zdusić na V biegu, bo sie może przekręcić
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw mar 08, 2007 19:20
ciekawe dlaczego po tych 4 sekundach samoczynnie zgasl...... moze byc nieciekawie
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » czw mar 08, 2007 19:37
Miejmy nadzieje że tylko suszarka do wymiany , koszt nie mały.
Jak weżniesz regenerowaną z roczna gwarancja to około 8 stówek ale przynajmniej masz pewność że na niej polatasz.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » czw mar 08, 2007 23:30
zaprzal pisze:ciekawe dlaczego po tych 4 sekundach samoczynnie zgasl.
oliwa sie skonczyla to i zgasł
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw mar 08, 2007 23:31
Corvax, w 4 sekundy cala oliwe z silnika...?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » czw mar 08, 2007 23:34
zapewne trwalo to troche dluzej, ale jestem sklonny twierdzic ze tak, pamietaj ze tam jest smarowanie z magistrali, bedzie pewnie ze 4 bary - dlugo trzeba?
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
adam16v
- Użytkownik
- Posty: 388
- Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: adam16v » czw mar 08, 2007 23:53
Turbina padła na 100%. Słyszałem już kilka razy o takich przypadkach.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
-
zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » czw mar 08, 2007 23:56
Corvax, pytanie czy szybciej sie skonczy olej czy silnik sie przekreci
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
Corvax
- V.I.P.
- Posty: 2577
- Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
- Lokalizacja: Skierniewice
-
Kontakt:
Post
autor: Corvax » pt mar 09, 2007 00:12
zaprzal pisze:czy szybciej sie skonczy olej czy silnik sie przekreci
ja wątpie zeby sie skonczylo na samej suszarce - jak jest samozaplon to jedyne co mozna zrobic zeby sie silnik nie rozbiegal to wbic V, dac po heblach i liczyc ze sprzeglo wytrzyma, oliwa konczy sie naprawde w zastraszajacym tempie i wystarczy kilka sekund zeby ja wypiło - niezaleznie od pozbycia sie oleju z silnika obroty osiagniete w tym stanie moga byc za wysokie i motorek tego nie zniesie - koszty beda raczej wysokie, co w sumie o tyle dziwi ze turbina musiala dawac wczesniej znaki ze ma dosc.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pt mar 09, 2007 00:18
turbina pewnie dawala znac, ale wielu ludzi jezdzi dopoki silnik nie padnie na amen wiec co sie dziwic.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Grzegorz 86
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn lis 20, 2006 16:11
- Lokalizacja: Gomunice
Post
autor: Grzegorz 86 » pt mar 09, 2007 01:15
jutro sie za to biore dzieki za podpowiedzi, wypowiedzi...teraz troche kasy trza wyłozyc
-
twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » pt mar 09, 2007 02:37
SouleR pisze:turbina pewnie dawala znac, ale wielu ludzi jezdzi dopoki silnik nie padnie na amen wiec co sie dziwic.
trzeba sprawdzać olej , jesli za szybko go ubywa to mozna podejrzewac że turbo sie rozszczelnia ,w TDI można sprawdzac przewody do intercoolera czy nie wylewa sie olej .
Czy cos jeszcze ?
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
Maciuś01
- Gadatliwa bestia
- Posty: 575
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: Maciuś01 » pt mar 09, 2007 13:32
Niestety 100 % turbina.
Poszło uszczelnienie turbiny i wyciągnęło olej.
A zgasł po chwili bo odciąłeś tylko paliwo a on chodził a oliwie niestety...
Mógł też nie wyciągnąć oliwy tylko złapać na tłokach i dlatego stanął...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 208 gości