Dlawi sie powyzej 3tys obr + duze spalanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Grand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 08, 2007 12:20
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Dlawi sie powyzej 3tys obr + duze spalanie

Post autor: Grand » czw mar 08, 2007 13:22

Witam wszystkich na forum. Jestem tu nowy, więc wypadało by się przedstawić. Jestem z Zielonej Góry i od roku posiadam VW Golfa MK2 Fire&Ice. Auto sprowadziłem z Niemiec. Ma przejechanych 140.000 km i miało tylko jednego właściciela :shock: Z tego co widze auto nie bylo nawet draśnięte. Wszystko było by pięknie gdyby nie jedna rzecz, która spędza mi sen z oczu.
Przed tygodniem wybrałem się do naszych zachodnich sąsiadów. Auto od granicy nie "jechało". Powyżej 3tyś obrotów (tam gdzie ma najwyższy moment) Golf zacząl sie dławić i zwyczajnie nie szedł tak jak powinien. W drodze powrotnej spawdziłem spalanie wyniosło 16l/100km :shock: Miałem wrażenie jakby palił na 3 garki... Po powrocie wstawiłem go do machanika, ale ten nic nie stwierdził. Powiedzial ze wszystko jest ok.
problem w tym ze Golf ma czasem przebłyski i zachowuje się całkiem normalnie co utrudnia diagnostyke...
Kable i wszytko z nimi związane wymieniłem
Lambda też ok.
Jeszcze jedno. Na postoju kiedy daje gaz i go puszczam z tłumika wydobywa się charakterystyczny strzał....
Jeśli ktoś miał mpodobny problem lub podejrzewa co z nim moze być proszę o pomoc!
Z góry wielkie dzieki. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt mar 09, 2007 22:04 przez Grand, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw mar 08, 2007 13:30

Grand pisze:charakterystyczny strzał....
powoduje niedomaganie układu zapłonowego lub woda w paliwie



Awatar użytkownika
hudy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt sie 17, 2004 11:31
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: hudy » czw mar 08, 2007 13:35

cos nie tak z kątem wyprzedzenia zapłonu, czujnik halla?


jest mondeo....
było mondeo ghia
była cordoba gls
był golf gt
była vectra gt

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw mar 08, 2007 13:37

hudy pisze:czujnik halla?
jest integralna częscia aparatu zapłonowego :bigok:



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw mar 08, 2007 13:51

Jak mieszanka jest przebogacona to też będzie waliło w wydech. Najlepiej to kody błyskowe sprawdzić i będzie wiadomo przynajmniej gdzie leży problem.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » czw mar 08, 2007 15:43

no to kolega jest nastepny z tym problemem u mnie jest dokladnie to samo od 3 tys nie chce sie wkrecac(i tez czasem strzela i kopci do tego na czarno) jak dojdzie do 4500 to leci zaje..scie
a co sadzicie o teorii ze moze to czujnik polozenia walu (nie mam pojecia o co chodzi ale cos slyszalem o tym)lub fazy zaworow
pinhead sprawdzilem kody jeszcze raz i pokazal to samo czyli spaliny za ubogie i mieszanka poza tolerancja
jutro jade do elektromechanika (jak sie wyrobie przez ta glupia maske)i zobaczymy co on powie chociaz wydaje mi sie ze nic nowego
jak ktos mial cos takiego lub wie jak sie tego pozbyc to piszcie



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw mar 08, 2007 15:52

A nie za bogate ??? U ciebie przy lewym powietrzu idzie lepiej niż przy szczelnym dolocie więc wtryskiwacz musi tam konkretnie lać.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » czw mar 08, 2007 17:56

jutro to sprawdze czy leje czy przerywa

tu glwnie chodzi o to zmulanie sie na 3 tys bo u mnie to jest na PB i na LPG



Grand
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw mar 08, 2007 12:20
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Grand » czw mar 08, 2007 19:42

No to co mam zrobić waszym zdaniem????



Awatar użytkownika
hudy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt sie 17, 2004 11:31
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: hudy » pt mar 09, 2007 12:19

ja osobiście pojechałbym na sprawdzenie kąta wyprzedzenia zapłonu :helm:


jest mondeo....
było mondeo ghia
była cordoba gls
był golf gt
była vectra gt

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt mar 09, 2007 22:00

dobra problem rozwiazany (przynajmniej mam nadzieje) auto chodzi dobrze przyczyna na benzynie byla sonda lambda (byla nowa ale sie spalila nie wiem czemu) wymiana na bosha i efekt moze nie zaje.... ale moge spokojnie powiedzec ze jest wiecej niz dobrze a na LPG problemem okazal sie zbyt duzy mikser(srednica 38mm) po zalozeniu 34mm auto lata jak ta lala



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt mar 09, 2007 22:48

sprawdzic gumową podstawe wtrysku, ustawic zapłon i zczytac kody błyskowe ...


TDPower

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob mar 10, 2007 18:34

jesli auto ma przeblyski to moze to byc lambda bo one czasem tak maja ze raz dziala a zmierzysz ja za 5 min i juz glupieje
sprawdz tez jak papol napisal gumowa podstawe wtrysku zapal auto poruszaj wtryskiem i zobacz czy zmieni sie praca silnika lub wez spryskiwacz (jak po plynie do szyb) i spryskaj podstawe woda i zobacz czy babelki sie robia czy nie



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » sob mar 10, 2007 19:08

Na podstawie wtrysku jest podciśnienie więc bombelków nie będzie tylko zassa wode do kolektora.


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 416 gości